![](/dam/jcr:b2e31220-f4a8-4ebd-852a-1601114a8250/CYBER_PEKAO_KOM_WEWN_BANER_1180x335.jpg)
![](/.imaging/mte/pekao-theme/w-600/dam/ROOT-ASSETS/IMAGES/Bezpieczeństwo/CYBER_PEKAO_KOM_WEWN_BANER_668x335.png/jcr:content/CYBER_PEKAO_KOM_WEWN_BANER_668x335.jpg)
Jak dbamy o bezpieczeństwo
Sprawdź w jaki sposób dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów i Twoich danych. Dowiedz się więcej o bezpiecznym korzystaniu z bankowości elektronicznej.
Logowanie dwuskładnikowe
Podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego z użyciem aplikacji PeoPay lub klucza sprzętowego.
Sprawdź tożsamość pracownika banku
Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24.
Rejestracja rozmów i oddzwanianie
Wszystkie połączenia z konsultantami banku są rejestrowane, a w przypadku niektórych operacji w Pekao24 konsultant oddzwoni do Ciebie.
Dzienne i miesięczne limity transakcyjne
Limity transakcyjne dotyczą klientów, którzy aktywnie korzystają z bankowości elektronicznej. Można je zmienić samodzielnie w serwisie lub aplikacji, na infolinii i w oddziale.
3-D Secure
Zabezpieczenie transakcji kartami płatniczymi w internecie. Podczas płatności następuje przekierowanie na stronę logowania Pekao24, logujesz się i potwierdzasz transakcję kodem jednorazowym. Jeśli nie korzystasz z Pekao24, a chcesz płacić kartą w internecie, uruchom usługę 3-D Secure w oddziale banku.
Silne uwierzytelnienie
Weryfikacja Twojej tożsamości polegająca na podaniu kodu SMS lub potwierdzeniu operacji w aplikacji PeoPay. Sprawdź wszystkie metody identyfikacji.
Ochrona informacji finansowych i danych osobowych
Wszelkie informacje przekazane przez Ciebie są chronione zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa i zachowania poufności.
Bezpieczne logowanie
Podczas logowania podajesz unikalny numer klienta oraz PIN, hasło maskowane lub odcisk palca. Sprawdź wszystkie metody identyfikacji.
Blokada dostępu
Po trzykrotnej błędnej próbie logowania (PIN-em lub hasłem) następuje blokada serwisu, a w przypadku aplikacji PeoPay wymagana jest ponowna aktywacja. Zobacz jak zdalnie odzyskać dostęp do bankowości elektronicznej.
Rejestracja aktywności
Rejestruje Twoje czynności w serwisach Pekao24 (np. logowanie, realizacja przelewu, zmiana limitu). Szczegóły dotyczące logowania i wykonanych operacji dostępne są w Rejestrze zdarzeń (w serwisie internetowym w sekcji Ustawienia).