Zanim skontaktujesz się z nami, sprawdź odpowiedzi na najczęstsze pytania!

Jak możesz się uchronić przed oszustami dzwoniącymi i podszywającymi się pod pracownika banku?

    Jeśli jesteś Klientem Indywidualnym lub Premium, skontaktuj się z nami korzystając z bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.

    • Infolinia Klienta Indywidualnego

      Zadzwoń na infolinię z aplikacji PeoPay

      Możesz szybko i wygodnie połączyć się z konsultantem naszej infolinii, dzwoniąc bezpośrednio z aplikacji PeoPay - bez wprowadzania na klawiaturze telefonu numeru klienta i PINu do serwisu telefonicznego Pekao24 (TelePekao).*

      Wystarczy, że - po zalogowaniu do aplikacji PeoPay - w prawym górnym rogu ekranu telefonu wybierzesz słuchawkę oraz połączenie z infolinią.

      * Funkcjonalność dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Android z aktywnym i niezablokowanym kanałem „Serwis telefoniczny – konsultant”.  Więcej informacji o PeoPay

      Zadzwoń na infolinię

      +48 519 222 222

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

       

      Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "*" na klawiaturze swojego telefonu.

      обслуговування на українській мові:

      +48 22 591 22 20**

      Робочі дні 08:00 - 20:00

      ** Oплата за з'єднання згідно з цінником оператора.

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

    • Infolinia Bankowości Osobistej Premium

      Zadzwoń na infolinię

      +48 519 222 222

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

       

      Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "*" na klawiaturze swojego telefonu.

       

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

    • Infolinia Bankowości Prywatnej

      Infolinia Bankowości Prywatnej

      Konto Private Banking prowadzone jest bezpłatnie dla klientów z aktywami w naszym banku powyżej 1 mln złotych.

      Usługa bankowości telefonicznej zapewnia priorytetową realizację transakcji.
      + 48 22 591 20 10
      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

      Zakres czynności jakie mogą być wykonywane i zakres informacji jakie można uzyskać w ramach usługi znajdziesz w Wykazie Funkcji Serwisów w części TelePekao/Konsultant.


      Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych

      Kontakt do Dealerów Walutowych przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów Private Banking posiadających zawarte z Bankiem Umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych
       
      + 48 22 582 78 85
      + 48 22 582 78 83

      + 48 22 582 78 79
      Koszt połączenia wg taryfy operatora.
       

    • Infolinia dla Firm

      Infolinia PekaoBiznes24 czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu
      Po nawiązaniu połączenia wybierz interesujący Cię temat rozmowy.
      Na przykład, aby zastrzec kartę wybierz "5" na klawiaturze swojego telefonu.
       

      Zamów kontakt

      Wypełnij formularz

    • Infolinia i Obsługa Klienta Biura Maklerskiego

      Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 20.00

      Informacje o produktach i usługach Biura Maklerskiego: dostęp do informacji o posiadanym rachunku maklerskim, możliwość złożenia dyspozycji do rachunku.

       

      Zadzwoń na Infolinię

      +48 22 591 22 00
      800 105 800

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

    • Obsługa rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji

      Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 21.00

      Informacja o rachunkach (bieżących, kredytowych, kart kredytowych), w przypadku których prowadzone są działania monitoringowe i windykacyjne.

      Zadzwoń na Infolinię

      +48 22 591 24 44

      Koszt połączenia wg taryfy operatora.

    Wypełnij formularz
    Powiedz nam, jakim klientem jesteś. Dzięki temu szybciej odpowiemy na Twoje zgłoszenie. 
    Jeśli Twoje pytanie dotyczy firmy, kliknij na pole „klient firmowy”.
    W przeciwnym razie wybierz opcję „klient indywidualny”. *

     

    Wpisz treść wiadomości w polu poniżej: 

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.

    • Dane Teleadresowe, KRS, SWIFT, LEI , NIP

      Bank Pekao SA - Centrala
      ul. Żubra 1, 
      01-066 Warszawa

      SWIFT: PKOP PL PW 
      LEI: 5493000LKS7B3UTF7H35

      Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, ul. Żubra 1 wpisany pod numerem KRS: 0000014843 do Rejestru Przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; NIP: 526-00-06-841
      Członek Grupy VAT Pekao działającej od 01.03.2024 r. pod  numerem NIP: 1070047763

    • Reklamacje

      Infolinia reklamacji: obsługa całodobowa (7 dni w tygodniu)

      Numer infolinii:


      519 222 222*

       

      * koszt połączenia wg taryfy operatora

      Klienci będący osobami fizycznymi mogą złożyć reklamacje:

      1. w formie pisemnej - osobiście, w jednostce Banku, albo przesyłką pocztową,
      2. ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w jednostce Banku,
      3. telefonicznie,
      4. za pośrednictwem poczty elektronicznej w serwisach Pekao24.

      Dane adresowe jednostek Banku dostępne są tutaj.

      Dodatkowo pisemne reklamacje można kierować na adres:

      Bank Pekao S.A.
      Biuro reklamacji
      ul. Żubra 1
      01-066 Warszawa

      Jak napisać reklamację? Kliknij tutaj.

    • Informacja Administratora Danych

      Administrator danych

      Administratorem danych jest Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ul. Żubra 1 (dalej również jako "Bank").

      Dane kontaktowe

      Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: info@pekao.com.pl, formularz kontaktowy, telefonicznie pod numerem 519 222 222  lub pisemnie: Bank Pekao S.A. - Centrala, ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa

      U administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres email: IOD@pekao.com.pl lub pisemnie: Bank Pekao S.A. - Centrala, ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa.

      Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

      Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania

      Dane przetwarzane są w celu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów administratora danych związanych ze świadczeniem usług przez Bank.

      Odbiorcy danych

      Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. podmiotom obsługującym infolinię Banku, lub świadczącym usługi wsparcia w zakresie IT - przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

      Szczegółowe informacje na temat odbiorców danych znajdują się na stronie internetowej pod adresem www.pekao.com.pl

      Okres przechowywania danych

      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Banku stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

      Prawa osoby, której dane dotyczą

      Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Na Pani/Pana wniosek administrator dostarczy kopię danych osobowych podlegających przetwarzaniu, przy czym za wszelkie kolejne kopie, o które się Pani/Pan zwróci administrator może pobrać opłatę w wysokości wynikającej z kosztów administracyjnych Banku określonej w Taryfie Prowizji i Opłat Bankowych.

      W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratora, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.

      Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

      W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem danych lub z inspektorem ochrony danych. Dane kontaktowe wskazane są wyżej.

      Informacja o wymogu podania danych

      Podanie danych osobowych w trakcie rozmowy jest dobrowolne, jakkolwiek niepodanie danych może uniemożliwić w niektórych przypadkach korzystanie ze wszystkich usług/funkcjonalności świadczonych przez Bank/Infolinię Banku.

    • Inne ważne adresy

      Biuro Maklerskie Pekao
      ul. Żubra 1
      01-066 Warszawa

      tel. (22) 821 87 70 
      faks (22) 821 87 71

      Pekao Direct Sp. z o.o.
      (usługi call-center)

      ul. J. Conrada 37
      31-357 Kraków

      tel. 887 706 156* 
      faks: (22) 571 48 52

       *koszt połączenia wg taryfy operatora

      Centrum Kart S.A.
      ul. Burakowska 14
      01-066 Warszawa

      Fakt utraty karty prosimy zgłosić:
      tel. +48 (22) 59 12 232* 
      tel. 519 222 222*


      (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy)
      * koszt połączenia wg taryfy operatora

    Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

    Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.