Terminal płatniczy

Postaw na wygodę swoich klientów - terminal płatniczy to najszybszy sposób przyjmowania płatności bezgotówkowych.

Sprawdź naszą ofertę i skorzystaj z bezpłatnej dostawy, instalacji i deinstalacji, szkolenia personelu, serwisu oraz logo Twojej firmy na wydruku. 
 

Oferta specjalna
Terminal za 0 zł przez 2 lata!* Terminal za 1 zł przez 2 lata!*
Jeżeli nie akceptowałeś w ciągu ostatnich 12 miesięcy płatności kartami oraz nie korzystałeś wcześniej z Programu Polska Bezgotówkowa, oferujemy:
  • 0 zł za dzierżawę terminala przez 2 lata 
  • 0% prowizji rozliczeniowej przez 12 miesięcy (do kwoty obrotu 100 tys. zł na jednym terminalu)
(12 miesięcy w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego oraz 12 miesięcy od Banku Pekao S.A.)
Jeżeli już akceptujesz karty płatnicze, oferujemy:
  • 1 zł miesięcznie przez 2 lata za dzierżawę terminala
  • atrakcyjną prowizję rozliczeniową za transakcje bezgotówkowe
 

(Oferta dla klientów, którzy nie dzierżawili terminali płatniczych od Banku Pekao S.A. w ciągu ostatnich 12 miesięcy przed dniem podpisania umowy w ramach niniejszej oferty specjalnej)


*oferta na terminal trwa do 31 grudnia 2024 r.

Jeżeli jesteś naszym klientem i masz konto firmowe w Banku Pekao S.A. umowę o terminal płatniczy możesz zawrzeć zdalnie.
Zaloguj się do serwisu Pekao24, przejdź do zakładki Oferty i Wnioski, a następnie w sekcji Terminal płatniczy wybierz Zamów terminal.

Zaloguj się do Pekao24

Nie masz jeszcze konta w Banku Pekao S.A.? Przejdź do oferty terminali płatniczych i skorzystaj z atrakcyjnych warunków handlowych. 

  Wypełnij formularz  

obsługa płatności

usługa pozwalająca na obsłużenie płatności bezgotówkowej
  • Zobacz szczegóły

    Możliwa jest realizacja transakcji wszystkimi rodzajami kart VISA i MasterCard, zarówno wydanymi w Polsce jak i za granicą. Terminale POS Banku Pekao S.A. obsługują także płatności telefonem w technologii NFC oraz specjalnymi zegarkami, brelokami, opaskami i naklejkami do płatności zbliżeniowych.

BLIK

realizacja transakcji mobilnej BLIK tradycyjnie lub zbliżeniowo
  • Zobacz szczegóły

    Jest możliwy przy użyciu sześciocyfrowego kodu jednorazowego, który zostaje wpisany przez Użytkownika na urządzeniu lub poprzez zbliżenie telefonu do terminala bez konieczności wpisywania kodu (tzw. BLIK Contactless).

DCC

płatność w walucie karty
  • Zobacz szczegóły

    Usługa przewalutowania transakcji jest dostępna wyłącznie dla transakcji realizowanych kartami płatniczymi Mastercard i VISA wydanymi poza Polską.

Cashback

wypłata gotówki podczas transakcji
  • Zobacz szczegóły

    Posiadacz karty może wypłacać gotówkę w trakcie transakcji realizowanych w punkcie handlowym.

integracja z systemem kasowym

połączenie terminala płatniczego z kasą fiskalną
  • Zobacz szczegóły

    Integracja z systemem kasowym polega na połączeniu terminala z kasą w taki sposób, aby kwota transakcji wprowadzona na kasie była automatycznie realizowana na terminalu. Bank oferuje integracje z najpopularniejszymi kasami fiskalnymi online i systemami kasowymi.

logo

wydruk logo na potwierdzeniu transakcji
  • Zobacz szczegóły

    W Banku Pekao S.A. możesz wybrać jedną z trzech możliwości ustawienia logo drukowanego w nagłówku potwierdzenia transakcji z terminala: logo Banku Pekao S.A., jedna z 33 ikon dopasowanych do branży lub własne spersonalizowane logo.

Portal Akceptanta

nowoczesna platforma informacyjna dla Akceptanta
  • Zobacz szczegóły

    Dzięki Portalowi Akceptanta znajdziesz w jednym miejscu informacje o wszystkich posiadanych terminalach, sprawdzisz rozliczone transakcje i ich szczegóły oraz wyeksportujesz wyszukane dane do pliku Excel. Sprawdzisz również przekazane do nas dane firmy i zarejestrowane punkty handlowe, a dodatkowo zamówisz instalację nowych terminali i deinstalację posiadanych wraz z podglądem statusu zarejestrowanych zamówień.

Skorzystaj z oferty specjalnej

Co zyskujesz z naszym terminalem

Do 400 zł za umowę o terminal płatniczy w ramach promocji otwarcia Konta Biznes z Żubrem.
Wystarczy, że po otwarciu konta firmowego zawrzesz z bankiem umowę o terminal płatniczy i przyjmiesz na nim płatności na sumę min. 1 000 zł miesięcznie oraz wykonasz miesięcznie przelewy do ZUS na kwotę min. 300 zł, a otrzymasz  do 400 zł premii.
Sprawdź szczegóły promocji
. Promocja trwa do 31.12.2024 r. Regulamin promocji.

Prosta i przejrzysta umowa
Zawrzesz umowę na czas nieokreślony, bez ukrytych opłat dodatkowych i kar umownych. Umowa w ramach PWOB zgodnie z zasadami Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Dodatkowe przychody
Zarabiaj na usługach: dynamiczna wymiana walut (DCC), wypłata gotówki przy okazji zakupów (Cashback).

Wszystkie usługi finansowe dla przedsiębiorców w jednym miejscu
Obsługuj płatności, zarządzaj terminalami płatniczymi oraz prowadź konta firmowe w jednym banku.

Większa liczba klientów
Kupujący cenią szybkość oraz wygodę transakcji bezgotówkowych, dlatego częściej i chętniej odwiedzają punkty handlowo-usługowe z terminalem płatniczym.

 

Środki na koncie już następnego dnia roboczego

Faktura w formie elektronicznej
Wybierz ekologiczne rozwiązanie.

Wyższe obroty
Ciesz się czystym zyskiem i nie trać klientów chcących zapłacić kartą płatniczą.
 

Modele terminali płatniczych

Obowiązują jednakowe warunki w wybranym okresie promocyjnym, niezależnie który terminal wybierzesz.
 

PAX A920 – przenośny terminal płatniczy z drukarką intuicyjnym interfejsem i 5-calowym dotykowym wyświetlaczem.

• Nowoczesna stylistyka i intuicyjna obsługa dotykowa,
jak w smartfonie.
• Niezawodna łączność z możliwością połączenia terminala na wiele sposobów, przez: LTE, 3G, GPRS, Wi-Fi.
• Czas pracy baterii bez podłączenia do ładowania nawet kilkukrotnie dłużej niż inne terminale.
• Możliwość płacenia BLIK.

MiniPOS PAX A50 - najnowszy przenośny terminal płatniczy, który kształtem i rozmiarem przypomina niewielki smartfon.

• Mobilność, jest mały i lekki jak smartfon.
• Łączność bezprzewodowa, w tym z wykorzystaniem: GPRS, 3G, LTE oraz Wi-Fi.
• Długi czas pracy na baterii, w zależności od liczby wykonywanych transakcji - nawet do kilkunastu dni.
• Ekologiczna wysyłka potwierdzeń transakcji oraz raportów transakcji w formie elektronicznej na adres e-mail lub SMS (nie posiada drukarki).
• Możliwość płacenia BLIK.

ICT220 wraz z PIN PAD’em programowalnym - kompleksowe rozwiązanie dla firm, umożliwia szybką, bezpieczną i wygodną obsługę płatności.

• Szybkość transakcji, co skraca klientowi czas oczekiwania.
• Bezpieczeństwo, posiada funkcje szyfrowania danych, co pomaga chronić prywatność klientów i zapobiega nieautoryzowanym transakcjom.
• Łatwość obsługi, jest intuicyjny zarówno dla klientów, jak i akceptantów.
• Integracja z systemami kasowymi, co ułatwia zarządzanie płatnościami i danymi.
• Sprawdzi się w sklepie spożywczym i sklepie wielobranżowym.

Terminale obsługują płatności kartowe i mobilne:

Jak złożyć wniosek o terminal płatniczy?
Masz już konto w Banku Pekao S.A.
Nie masz jeszcze konta w Banku Pekao S.A.
Jesteś zainteresowany tylko terminalem?
  1. Serwis Pekao24: zaloguj się do Pekao24 i wejdź w zakładkę „Oferty i wnioski”
  2. Wniosek o terminal: złóż wniosek o terminal POS
     
  1. Wniosek o konto: wypełnij wniosek online o konto firmowe. Wybierz weryfikację tożsamości – biometria
  2. Wybór terminala: składając wniosek o konto zaznacz opcję „Terminal POS”
  3. Zamówienie: na ostatniej stronie wniosku o konto wybierz „Zamów terminal”
  4. Serwis Pekao24: zaloguj się do Pekao24 i wejdź w zakładkę „Oferty i wnioski”
  5. Wniosek o terminal: złóż wniosek o terminal POS
  1. Wniosek o terminal: jesteś zainteresowany tylko terminalem? Uzupełnij formularz, doradca oddzwoni i pomoże w wyborze.
  • Pytania i odpowiedzi

    • W serwisie Pekao24 nie mogę złożyć wniosku o terminal, co może być przyczyną?

      Sprawdź, czy spełniasz wszystkie warunki promocji na zawarcie umowy o terminal płatniczy. W przypadku wątpliwości wypełnij formularz kontaktowy, oddzwonimy w najszybszym możliwym terminie. 
    • W jaki sposób zamówić terminal POS?

      Rozpoczęcie korzystania z terminala jest proste:
      1. zostaw numer telefonu za pomocą formularza kontaktowego,
      2. skontaktuje się z Tobą nasz pracownik, który przedstawi ofertę dopasowaną do potrzeb Twojej firmy,
      3. wybierz najlepszy wariant oferty i podpisz umowę,
      4. terminal wyślemy kurierem lub serwisant przyjedzie do Twojej firmy do 5 dni roboczych od podpisania Umowy. Serwisant zamontuje terminal POS i przeprowadzi szkolenie z obsługi urządzenia.
    • Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać zwolnienie z opłaty za dzierżawę terminala POS na okres dwóch lat?

      Z takiej oferty możesz skorzystać, jeśli:
      Pamiętaj, że dostaniesz 12 miesięcy promocyjnej opłaty za dzierżawę w ramach Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego oraz 12 miesięcy od Banku Pekao S.A.
    • Jakie warunki muszę spełnić, aby otrzymać preferencyjne warunki dzierżawy terminala POS na okres dwóch lat?

      Aby otrzymać promocyjną opłatę za dzierżawę 1 zł przez okres 24 miesięcy wystarczy, że spełnisz poniższe warunki: 
      • W okresie obowiązywania oferty podpiszesz umowę współpracy w ramach oferty specjalnej
      • Nie dzierżawiłeś terminali płatniczych od Banku Pekao S.A. w ciągu ostatnich 12 miesięcy, przed dniem podpisania umowy w ramach oferty specjalnej
    • Jakie są warunki oferty standardowej?

      Posiadanie terminala POS wiąże się z niewielkimi kosztami dzierżawy i prowizji od przyjmowanych transakcji:
      • Standardowa (niepromocyjna) opłata za dzierżawę terminala – 30, 40 lub 50 zł miesięcznie, w zależności od rodzaju terminala
      • Konkurencyjna prowizja od przyjmowanych transakcji – 0,7%
      • Opłata transakcyjna wynosi tylko 0,04 zł
    • Co mogę zyskać?

      Terminal płatniczy pozwala na dodatkowy zysk, dzięki usługom:
      • Wypłata gotówki z kasy (Cashback) – 0,20 zł od każdej wypłaty
      • DCC – usługa przewalutowania transakcji 1%
    • Czy jest możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych?

      Tak, jest możliwość uzyskania indywidualnych warunków handlowych. W tym celu wypełnij formularz kontaktowy, oddzwonimy w najszybszym możliwym terminie i konsultant dopasuje ofertę do Twoich potrzeb. 
    • Jakie są dostępne rodzaje urządzeń?

      W zależności od potrzeb i możliwości Twojej firmy możesz wybrać terminal POS, który uważasz za najbardziej przydatny. W ofercie dostępne są:
      • Terminal przenośny - PAX A920 (GPRS): przenośny terminal łączy się za pomocą bezprzewodowej transmisji danych GSM w technologii: GPRS, 3G, 4G lub za pomocą WIFI (jeśli posiadasz własną sieć WiFi). Posiada wbudowaną drukarkę. Sprawdzi się w restauracji, w salonie fryzjerskim i kosmetycznym, w punktach prasowych.
      • Terminal przenośny - PAX A50 (MiniPOS): przenośny terminal łączy się za pomocą bezprzewodowej transmisji danych GSM w technologii: GPRS, 3G, 4G lub za pomocą WIFI (jeśli posiadasz własną sieć WiFi). MiniPOS nie posiada drukarki, którą zastępują e-potwierdzenia. Sprawdzi się przy usługach transportowych, u kurierów, dostawców, taxi.
      • Terminal ethernetowy/ internetowy - Ingenico ICT 220 (ETH): terminal podłączany jest na stałe kablem sieciowym do routera internetowego oraz zasilania. Konieczny jest dostęp do routera z wolnym portem ETH. Sprawdzi się w sklepach spożywczych, sklepach odzieżowych, w sklepach RTV AGD.
      • Terminal GPRS - stacjonarny Ingenico ICT 220 (GPRS): stacjonarny terminal GPRS łączy się za pomocą bezprzewodowej transmisji danych GSM w technologii GPRS. W cenie dzierżawy wbudowana karta SIM. Potrzebuje stałego podłączenia do źródła zasilania elektrycznego. Sprawdzi się w sklepach, kwiaciarni, księgarni, w punkcie fotograficznym.
    • Jakie metody płatności przyjmuje terminal POS?

      Terminal płatniczy przyjmuje wszystkie rodzaje płatności:
      • kartami debetowymi i kredytowymi, np. Visa, Mastercard,
      • płatnościami zbliżeniowymi NFC, np. płatność zegarkiem,
      • płatnościami mobilnymi, np. Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay pozwalające na płatność smartfonem,
      • kartami przedpłaconymi.
    • Z ilu terminali mogę skorzystać w Programie Polska Bezgotówkowa?

      W ramach Programu Polska Bezgotówkowa możesz skorzystać z 1 sztuki terminala.
    • Ile maksymalnie terminali płatniczych mogę zamówić samodzielnie w procesie zdalnym?

      Proces zdalny umożliwia jednorazowe zamówienie do 5 sztuk terminali.
    • Jak zamówić powyżej pięciu terminali w procesie zdalnym?

      Aby zawrzeć umowę na więcej niż 5 sztuk terminali, konieczny jest kontakt z Doradcą. Możesz go zamówić zdalnie, wypełniając formularz kontaktowy.
    • Czy liczba terminali, które mogę posiadać w mojej firmie jest ograniczona?

      Nie, nie ma limitów liczby terminali płatniczych, które będą obsługiwane w Twoim punkcie.
    • Mój terminal nie przeprowadza transakcji, co mam zrobić?

      1. Sprawdź, czy bateria w terminalu jest naładowana lub kabel zasilający jest podłączony do gniazdka.
      2. Sprawdź, czy jesteś połączony z siecią WIFI.
      3. Jeżeli punk 1 i 2 spełniają wymogi, skontaktuj się z Działem Serwisowym tel. +48 42 683 83 65 (wew. 1) lub wypełnij formularz na Strefie Klienta.
    • Jak mogę się skontaktować się ze swoim Doradcą?

      Aby skontaktować się z Doradcą, zadzwoń na Infolinię: tel. +48 519 222 222 lub +48 42 683 83 65.
  • Pliki do pobrania

    Oświadczenie w sprawie wysyłki faktur w formie elektronicznej

    Pobierz plik

    Regulamin rozpatrywania reklamacji

    Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.