Podejrzewasz, że ktoś próbował Cię oszukać?
Sprawdź, co zrobić w takiej sytuacji.
1. Zastrzeż kartę i zablokuj dostępy do bankowości elektronicznej, dzwoniąc pod numer:
- +48 519 222 222 – Infolinia Klienta Indywidualnego,
- +48 519 299 900 – Centrum Wsparcia Klienta Firmowego.
2. Przekaż na infolinii wszystkie niezbędne informacje dotyczące oszustwa.
3. Zmień hasła logowania do serwisu internetowego Pekao24 i aplikacji PeoPay.
4. Złóż zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa policji lub prokuraturze i poinformuj o tym nasz bank.
Otrzymałeś podejrzaną wiadomość? Ktoś próbował wyłudzić Twoje dane? Pamiętaj, że każdą próbę oszustwa warto zgłosić zarówno do nas, jak i do CERT Polska. Zgłoś incydent do CERT |