Obsługa elektroniczna
Zda(o)lny bank dla firm!
Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów
-
Zobacz szczegóły
Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów i aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków poprzez bankowość internetową PekaoBiznes24. Jest to najefektywniejszy i najbardziej bezpieczny kanał obsługi zdalnej. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się pocztą elektroniczną.
-
Zobacz szczegóły
Bank Pekao S.A. akceptuje podpisywanie dokumentacji za pomocą aż 5 rodzajów podpisów elektronicznych, które są równoważne z podpisami własnoręcznymi:
• Podpis użytkownika w PekaoBiznes24 –składany w systemie bankowości elektronicznej, niewymagający dodatkowych narzędzi czy oprogramowania po stronie klienta.
• Podpis kwalifikowany –potwierdzony kwalifikowanym certyfikatem elektronicznym.
• Podpis zaufany – potwierdzony profilem zaufanym, który jest bezpłatną metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji.
• Podpis osobisty –jedna z funkcjonalności e-dowodu (elektronicznego dowodu osobistego).
• Skan dokumentu z odręcznym podpisem – forma dopuszczalna w wyjątkowych przypadkach.
-
Zobacz szczegóły
Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.
-
Zobacz szczegóły
Dzięki możliwości nadania użytkownikom obsługującym PekaoBiznes24 pełnomocnictw do podpisywania dokumentacji, reprezentant firmy nie musi być użytkownikiem systemu (wysyłana do banku dokumentacja jest podpisywania przez pracownika, który ma dostęp do PekaoBiznes24
i udzielone ww. pełnomocnictwo).
-
Zobacz szczegóły
Dzięki możliwości podpisania szerokiego wachlarza wniosków i dyspozycji w PekaoBiznes24, klient może m.in. zdalnie zarządzać użytkownikami systemu i ich uprawnieniami, pełnomocnictwami, rachunkami i bieżącą obsługą bankową, wnioskować o udzielnie kredytu czy wyrazić zgodę na przekazanie oferty.
-
Zobacz szczegóły
Honorowane przez Bank Pekao S.A. podpisy: kwalifikowany, zaufany, osobisty, coraz częściej są używane przez klientów przy podpisywaniu dokumentów elektronicznych wysyłanych do urzędów, w systemach elektronicznej administracji.
-
Zobacz szczegóły
Obsługa zdalna pozwala elastycznie reagować na zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy) oraz na pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi, które bank obsługuje zdalnie.
-
Zobacz szczegóły
Obieg i podpisywanie dokumentów w formie elektronicznej to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Bank przekazuje klientowi przygotowane dokumenty drogą elektroniczną, najczęściej przez PekaoBiznes24. Klient odsyła dokumentację podpisaną (zgodnie z zasadami reprezentacji firmy) podpisem elektronicznym. Bank podpisuje dokument i za pośrednictwem systemu PekaoBiznes24 informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu.
Pekao Connect
Rodzina najnowszych rozwiązań umożliwiających integrację firmowego systemu finansowo-księgowego z bankiem.
danych wymienianych między wykorzystywanymi przez Państwa systemami a bankiem
Płatności online dla e-commerce
Bramka płatnicza Tpay
Szukasz operatora płatności? Połączyliśmy siły z doświadczonym integratorem, który zapewnia wygodne i bezpieczne płatności, dbając o komfort sprzedawców.
PekaoBiznes24
System bankowości elektronicznej
Przelew na telefon w PekaoBiznes24
Pieniądze u odbiorcy indywidualnego w kilka sekund!
Bankowość mobilna
Obsługa rachunku bankowego z urządzeń mobilnych
Accounts Online
Otwieranie rachunków firmowych drogą elektroniczną
Moduł leasingowy w PekaoBiznes24
W celu zarządzania płatnościami z tytułu umów zawartych z Pekao Leasing