Pieniądze u odbiorcy indywidualnego w kilka sekund!
Chcesz szybko przelać środki osobie fizycznej – klientowi, kontrahentowi czy pracownikowi firmy? Zdarzają się rozliczenia jednorazowe lub nieregularne albo nowi odbiorcy płatności, których numerów rachunków bankowych jeszcze nie znasz?
Idealnie sprawdzi się przelew na telefon, który możesz zlecić w systemie bankowości elektronicznej PekaoBiznes24.
Usługa jest przydatna m.in. do wypłaty różnego rodzaju świadczeń, przelewania zaliczek, rozliczania reklamacji czy zwrotów.
Pojedynczy przelew do 10 000 zł
Liczba przelewów jest dowolna
Ponad 7 milionów potencjalnych odbiorców indywidualnych
Odbiorcą przelewu może być osoba fizyczna, która ma w swojej bankowości elektronicznej aktywowaną możliwość przyjmowania przelewów na telefon (BLIK)
Natychmiastowa płatność
Średni czas uznania rachunku odbiorcy to kilka sekund od wysłania przelewu i wykonania księgowania na rachunku zleceniodawcy
Możliwość zlecania przelewu 24/7
Zlecenia są przyjmowane w trybie 24/7 z wyłączeniem przerwy technicznej między 3:00 a 3:30 rano każdego dnia
Minimalny zakres potrzebnych danych odbiorcy
Do wykonania przelewu wystarczy imię, nazwisko i numer telefonu, który pełni rolę unikalnego identyfikatora odbiorcy płatności (nie trzeba znać numeru jego rachunku bankowego)
Usługa przydatna w różnych rodzajach działalności
Przelew na telefon można wysyłać do klientów detalicznych przedsiębiorstwa lub instytucji, kontrahentów-osób fizycznych oraz do pracowników firmy
Infolinia PekaoBiznes24 (czynna 24/7)
+48 519 299 901
Koszt połączenia wg taryfy operatora.