Limity transakcyjne
Limity transakcyjne to maksymalne kwoty przelewów i transakcji, które możesz wykonać w ciągu dnia lub miesiąca w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay i na infolinii naszego banku. Obejmują przelewy krajowe i zagraniczne, zakupy online kodami BLIK, przelewy na telefon BLIKIEM, doładowania telefonów i płatności kodami QR.
Limity są wyrażone w złotówkach i możesz je zmienić samodzielnie w serwisie Pekao24, aplikacji PeoPay, na infolinii lub w oddziale.
Mamy jeszcze tzw. limity biometryczne czyli ograniczenia w korzystaniu z konta dotyczące klientów, którzy założyli zdalnie konto – na selfie lub na stronie internetowej. Limity biometryczne obejmują np. niższe limity transakcyjne, brak możliwości aktywacji profilu zaufanego i złożenia wniosku urzędowego, np. 800+. Te ograniczenia możesz usunąć po weryfikacji tożsamości w oddziale.
Limit dzienny
Maksymalna kwota, jaką możesz przelać ze swoich rachunków w ciągu jednego dnia. Dotyczy przelewów na dowolne, niezdefiniowane wcześniej rachunki, do realizacji których wymagamy użycia mobilnej autoryzacji lub SMS.
Limit jest automatycznie ustalony na poziomie 1 000 zł dla klienta indywidualnego i 10 000 zł dla firm, a jego wysokość nie może przekraczać limitu miesięcznego.
Limit miesięczny
Maksymalna kwota, jaką możesz przelać ze swoich rachunków w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego. Dotyczy zarówno przelewów na dowolne rachunki, jak i przelewów zdefiniowanych/cyklicznych.
Limit jest automatycznie ustalony na poziomie 5 000 zł dla klienta indywidualnego i 100 000 zł dla firm, a jego wysokość nie może być niższa od limitu dziennego.
Limit przelewu na telefon BLIK
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł, a limit dzienny to 1 000 zł. Tych dwóch limitów nie możesz zmienić.
Dzienny limit płatności BLIKIEM w sklepie stacjonarnym
Limit automatycznie ustalony na poziomie 2 000 zł, możesz go zmienić do max 10 000 zł. W przypadku konta firmowego limit to 10 000 zł (możesz go zmienić do max 100 000 zł).
Dzienny limit wypłat gotówki BLIKIEM
Limit automatycznie ustalony na poziomie 1 000 zł, możesz go zmienić do max 3 000 zł. W przypadku konta firmowego limit to 4 000 zł (możesz go zmienić do max 20 000 zł).
Limit transakcji kartami
Dzienne limity płatności i wypłat kartą możesz zmienić w szczegółach danej karty w serwisie Pekao24 oraz aplikacji PeoPay.
Limit biometryczny
Umowy zawarte z wykorzystaniem skanu lub zdjęcia dowodu osobistego i selfie są ograniczone limitami biometrycznymi. Limity te obowiązują do czasu weryfikacji tożsamości w oddziale banku.
Jak zmienić limity?
Po zalogowaniu do serwisu Pekao24, kliknij w swoje imię w prawym górnym rogu ekranu.
W aplikacji PeoPay tapnij Profil.
Wybierz USTAWIENIA.
W zakładce Bezpieczeństwo przejdź do limitów.
Kliknij ZMIEŃ LIMITY.
Wprowadź nowe limity płatności.
Możesz zmienić:
• limit dzienny i miesięczny przelewów,
• limit BLIKA – dzienny płatności w sklepach stacjonarnych i wypłat gotówki.
Kliknij DALEJ.
Sprawdź podsumowanie zmian.
Jeśli się zgadzają, zautoryzuj operację np. mobilnie w aplikacji PeoPay.
Jak zmienić limity karty debetowej?
Po zalogowaniu przejdź do szczegółów karty debetowej:
• w serwisie Pekao24 – z pulpitu serwisu lub po wejściu w sekcję Karty w zakładce Twoje produkty,
• w aplikacji PeoPay tapnij Produkty i przejdź do sekcji Karty.
Wejdź w Opcje karty debetowej i wybierz ZMIEŃ LIMIT.
Wprowadź nowe limity płatności kartą debetową.
Możesz zmienić:
• limit dzienny i miesięczny wypłat gotówki,
• dzienny oraz miesięczny limit kwotowy i liczbowy płatności w internecie.
Kliknij DALEJ.
Sprawdź podsumowanie zmian.
Jeśli się zgadzają, zautoryzuj operację np. mobilnie w aplikacji PeoPay.