Aplikacja PeoPay

Aplikacja mobilna PeoPay to szybki i bezpieczny dostęp do konta osobistego i firmowego, kart i oszczędności z poziomu smartfonu. Poznaj mobilne bankowanie!

Nasi klienci zainstalowali już ponad 4 mln aplikacji PeoPay na swoich telefonach - dołącz do tego grona!
Korzystaj z konta i usług bankowych bez wizyty w oddziale.
Aplikacja na telefon daje Ci szereg skrótów, kafli i widżetów, z którymi bez trudu znajdziesz najważniejsze funkcje. Możesz obsługiwać karty, lokaty i dokonywać płatności mobilnie o dowolnej porze. Z praktycznym pulpitem jeden rzut oka wystarczy, aby skontrolować wydatki, sprawdzić aktywne bilety komunikacji miejskiej czy opłaty parkingowe.

Pobierz przewodnik po PeoPay i dowiedz się więcej.

Jeśli jeszcze nie masz aplikacji, pobierz ją:

  • zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację

    aplikacja banku
     
  • przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz PeoPay.   
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store

Aplikacja na telefon dopasowana do Ciebie

Personalizuj aplikację i dostosuj ją do siebie. Korzystaj z powiadomień push i SMS, mobilnej autoryzacji, zdalnej identyfikacji oraz szybkiego dostępu do salda

Bankuj bez wychodzenia z domu

Składaj dyspozycje i zaświadczenia, aktualizuj dane osobowe w dowolnym czasie i miejscu. Rób przelewy, analizuj swoje wydatki, opłacaj rachunki czy faktury za pomocą usługi Qlips

Płać jak Ci wygodnie

Korzystaj z różnych możliwości płatności Banku Pekao S.A. np.  kartą, telefonem za pomocą Apple Pay lub Google Pay, zegarkiem z opcją Garmin Pay, kodem BLIK. A za granicą korzystaj z wielowalutowej karty lub konta walutowego także online.

Korzystaj z usług dodatkowych

Poznaj usługi dodatkowe: kupuj bilety komunikacji miejskiej, płać za parkingi, zlecaj doładowania telefonu. Przy dalszych podróżach korzystaj z Autopay i nie czekaj przy bramkach na autostradzie.

Oszczędzaj, inwestuj, pożyczaj i wymieniaj waluty

Zobacz ofertę produktów oszczędnościowych i inwestycyjnych, kupuj Obligacje Skarbowe i sprawdzaj notowania giełdowe. Wymieniaj waluty w kantorze. Jeśli masz konto indywidualne, poznaj ofertę produktów na klik i złóż wniosek o pożyczkę, kartę kredytową lub limit w koncie.

Zastąp wizytę w urzędzie kliknięciem

Składaj wnioski urzędowe bez wychodzenia z domu wykorzystując możliwości cyfrowej tożsamości. Dzięki otwartej bankowości masz dostęp do swoich rachunków, które posiadasz nawet w innych bankach.

Kontaktuj się z nami wygodniej

Sprawdzaj tożsamość naszych pracowników. Dzwoń z PeoPay lub korzystaj z czatu z konsultantem Otrzymuj korespondencję online lub wypróbuj bankowość telefoniczną.

Załóż i prowadź firmę w telefonie 

Załóż bezpłatnie firmę online i używaj jednego logowania do konta osobistego i firmowego. Sprawdź ofertę Konta Oszczędnościowego Biznesleasingu, faktoringu, Księgowości z żubrem, aktualne promocje dla przedsiębiorców i mikrofirm oraz poznaj możliwości finansowania działalności online. Składaj dyspozycje firmowe zdalnie.

Jesteś naszym klientem?

Nowości w aplikacji PeoPay
Bądź na bieżąco z nowymi rozwiązaniami w aplikacji Peopay, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej. Aktualizuj aplikację w sklepie Google Play lub App Store.

 


Nowości w aplikacji PeoPay
Sprawdź, co nowego słychać w aplikacji PeoPay. Poznaj nowe rozwiązania, które ułatwią Ci korzystanie z bankowości mobilnej.

Nowe tła dla firm w PeoPay
Sprawdź możliwości personalizacji aplikacji PeoPay i ustaw jedno z kilku teł dedykowanych dla profilu firmowego.

Skarbonki – oszczędzanie na cele
Załóż Skarbonkę w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24, określ cel – oszczędzaj we własnym rytmie i spełniaj swoje marzenia.

Dowiedz się, jak korzystać z PeoPay

Pierwsze logowanie lub pierwszy przelew w bankowości internetowej jeszcze przed Tobą? Sprawdź, jak korzystać z aplikacji banku. W razie wątpliwości sięgnij do przewodnika.
 


Pierwsze kroki z PeoPay
Dzięki PeoPay możesz otworzyć konto na selfie bez wychodzenia z domu. Sprawdź, jak  zalogować się i zacząć korzystać z aplikacji banku. Dowiedz się więcej o logowaniu za pomocą biometrii.

Korzystanie z płatności zbliżeniowych
Dowiedz się jak włączyć płatności zbliżeniowe w aplikacji Banku Pekao S.A. na telefonie z systemem Android lub z systemem iOS (iPhone) oraz jak płacić zbliżeniowo.

Przydatne wskazówki 
Nie wiesz jak odblokować aplikację PeoPay? Jak opłacać rachunki w aplikacji? Obejrzyj filmy i poznaj więcej możliwości PeoPay.
 
  • Pytania i odpowiedzi

    • Co to jest PeoPay?

      PeoPay to aplikacja Banku Pekao S.A. dla wszystkich użytkowników konta osobistego i firmowego na urządzeniach mobilnych. Umożliwia płatności mobilne i zbliżeniowe, autoryzację transakcji, obsługę lokat, kart czy otworzenie konta na selfie. Pobierzesz ją za darmo z Sklepu Play (Android) i AppStore (iOS).

    • Jak zalogować się do PeoPay?

      Pierwsze logowanie do aplikacji PeoPay wymaga wykonania kilku prostych kroków, które znajdziesz dokładnie opisane w przewodniku po PeoPay. Przy każdym kolejnym razie wystarczy, że uruchomisz aplikację i odblokujesz ją za pomocą wybranej przez siebie metody: kodem PIN, biometrią lub hasłem.

    • Jak zalogować się do PeoPay pierwszy raz?

      Aplikacja PeoPay przy pierwszym użyciu wymaga odpowiedniej konfiguracji. Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

      1.    Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij „Zaloguj”.
      2.    Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij „Dalej”. Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste. 
      3.    Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu. Wpisz otrzymany tymczasowy PIN. Ustaw hasło do Pekao24.
      4.     Wprowadź kod aktywacyjny – to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).
      5.    Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay. 

      Gratulacje! Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay!

    • Jak odblokować PeoPay?

      Aby odblokować PeoPay musisz uruchomić aplikację banku. Kliknij „Zaloguj”, a następnie podaj ustalony podczas pierwszego logowania kod PIN lub skorzystaj z funkcji logowania biometrycznego.

    • Jak odblokować konto PeoPay?

      Po 3-krotnym wpisaniu błędnego kodu PIN, aplikacja Banku Pekao S.A. zablokuje się automatycznie. Aby odblokować ją samodzielnie należy kliknąć „Wróć do logowania” i ponownie „Zaloguj”. Wprowadź dane zgodnie z krokami przedstawionymi w aplikacji. Po podaniu hasła do Pekao24 otrzymasz połączenie przychodzące, w trakcie którego usłyszysz 6-cyfrowy kod aktywacyjny. Ustal nowy PIN i zaloguj się do aplikacji PeoPay.

    • Jak zrobić przelew w PeoPay?

      Jeżeli chcesz wykonać przelew w PeoPay, zaloguj się do aplikacji. Kliknij kółko z napisem „Przelew”, a następnie wybierz rodzaj transakcji, jakiej chcesz dokonać. Uzupełnij pola zgodnie z danymi odbiorcy lub skorzystaj z opcji skanowania danych za pośrednictwem kodu QR, którą znajdziesz u góry ekranu. Pamiętaj, aby sprawdzić dane. Zatwierdź przelew kodem PIN do aplikacji banku.

    • Jak aktywować kartę w aplikacji PeoPay?

      Aby aktywować kartę w aplikacji PeoPay należy wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie „Karty”. Wybierz z listy interesującą Cię kartę i postępuj zgodnie z wyświetlonymi na ekranie wskazówkami.

    • Jak zmienić limit w PeoPay?

      W PeoPay możesz zmienić limity dla aplikacji mobilnej oraz serwisu Pekao24. Wystarczy, że zalogujesz się do PeoPay, przejdziesz do zakładki „Profil”, a następnie „Limity transakcji”. W tym miejscu możesz modyfikować limit dzienny i miesięczny dla płatności w serwisie Pekao24 oraz limit dzienny wypłat gotówkowych i płatności mobilnych z PeoPay.

    • Co zrobić gdy aplikacja PeoPay nie reaguje?

      W tej sytuacji wyloguj się z aplikacji,  zaloguj ponownie i przejdź do wybranej zakładki.

    • Co zrobić z komunikatem: za dużo urządzeń zaufanych?

      W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i zwiększ limit zaufanych urządzeń dla PeoPay. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.

    • Jak aktywować aplikację PeoPay

      Przejdź na naszą stronę i zobacz nasz film jak pobrać aplikację i zalogować się do niej pierwszy raz. 

    • Komunikat ze telefon nie jest zgodny z wersją - co wtedy zrobić?

      Aplikacja PeoPay dostępna jest na telefon z systemem Android w wersji min. 7.0 oraz z systemem iOS w wersji min. 16.0. Korzystanie z PeoPay na telefonach ze starszymi wersjami systemów nie jest możliwe.

    • Jakie są rodzaje limitów w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24 i jak działają?

      Limity transakcji można zmienić w serwisie internetowym Pekao24 -> Profil -> Ustawienia -> sekcja Limity w zakładce Bezpieczeństwo.
      W tej sekcji można zmienić limity w PeoPay i Pekao24, które obejmują przelewy krajowe i zagraniczne, zakupy online kodami BLIK, przelewy na telefon BLIK-iem, doładowania telefonów i płatności kodami QR.
      Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK wynosi 500 PLN, a limit dzienny to 1 000 PLN. Tych dwóch limitów nie możesz zmienić.

      Poza tym możesz ustawić limity:
      •    dzienny i miesięczny przelewów,
      •    dzienny limit płatności kodem BLIK w sklepie stacjonarnym,
      •    dzienny limit wypłat gotówki kodem BLIK.
       

    • Po zmianie telefonu nie mogę zainstalować aplikacji PeoPay na nowym urządzeniu.

      W tej sytuacji zaloguj się do serwisu internetowego Peao24, wybierz swój profil > Ustawienia > Zaufane urządzenia i usuń telefon, na którym była aktywowana aplikacja PeoPay lub zwiększ limit zaufanych urządzeń dla aplikacji. Możesz aktywować aplikację na maksymalnie 3 urządzeniach.

    • Jak wprowadzić dane innego dokumentu niż dowód np. paszportu czy karty pobytu?

      W Pekao24 i PeoPay można dokonać tylko aktualizacji polskiego dowodu osobistego. Wszelkie inne dokumenty, jak paszport, dowody zagraniczne wymagają kontaktu z oddziałem.

    • Jakie dane bank udostępnia na potwierdzeniu transakcji? I od czego to zależy?

      Potwierdzenia operacji kartą zawierają wszystkie dane jakie są przekazywane przez terminale kartowe danej instytucji.

    • Jak pobrać potwierdzenie przelewu? Czy trzeba mieć jakąś dodatkowo aplikację zainstalowaną?

      Nie jest potrzebne dodatkowe oprogramowanie. 
      Potwierdzenie możesz pobrać bezpośrednio po zleceniu przelewu, z ekranu ze szczegółami transakcji. Jeśli pojawią się utrudnienia zalecamy wejść w historię konta i wybrać szczegóły danej płatności.
       

  • Pliki do pobrania

    Regulamin świadczenia usług droga elektroniczną

    Pobierz plik

    Regulamin rachunków bankowych

    Pobierz plik

    Przewodnik po aplikacji PeoPay

    Pobierz plik

    Wykaz funkcji serwisów 27 marca 2025 r.

    Pobierz plik

    Zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej

    Pobierz plik

    Wykaz Funkcji Serwisów – Pekao24 dla firm

    Pobierz plik

    Regulamin Bankowość elektroniczna Pekao24 dla firm

    Pobierz plik

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich finansów – dowiedz się więcej o bezpieczeństwie w bankowaniu.
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.