Czat z konsultantem w aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24

W aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24 możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu z bankiem. Sprawdź, jak działa opcja czatu z konsultantem.   

Na Twoje pytania dostaniesz odpowiedź od konsultanta bez wychodzenia z domu i bez czekania na infolinii. Czat jest dostępny 7 dni w tygodniu, w godzinach od 7 do 22.

Nasi konsultanci odpowiedzą między innymi na pytania:
  • jak znaleźć usługę lub produkt, który Cię interesuje,
  • jak złożyć wniosek, aktywować usługę lub kupić produkt.
Krok 1.

Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay kliknij słuchawkę w prawym górnym rogu ekranu.

Krok 2.

Z listy form kontaktu wybierz Czat.

Krok 3.

Zapoznaj się z informacją o rejestracji rozmowy.

Jeśli wyrażasz zgodę na rejestrację kliknij Rozpocznij rozmowę.

Krok 4.

Wybierz interesujący Cię temat rozmowy.

Krok 4.

Rozpocznij rozmowę z konsultantem.

Możesz w trakcie rozmowy dodawać do niej załączniki w formacie JPG.

Krok 1.

Na ekranie logowania do serwisu internetowego Pekao24 kliknij w niebieską chmurkę widoczną w prawym dolnym rogu ekranu.

Krok 2.

Wybierz opcję Czat.

Krok 3.

Wskaż interesujący Cię temat rozmowy.

Krok 4.

Podaj swoje imię, zapoznaj się i potwierdź informację administratora danych.
Kliknij Rozpocznij rozmowę i czekaj na rozpoczęcie rozmowy.

Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie internetowym Pekao24 tutaj.

PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.