Czat z konsultantem w aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24
W aplikacji PeoPay i serwisie internetowym Pekao24 możesz skontaktować się z nami za pomocą czatu z bankiem. Sprawdź, jak działa opcja czatu z konsultantem.
Na Twoje pytania dostaniesz odpowiedź od konsultanta bez wychodzenia z domu i bez czekania na infolinii. Czat jest dostępny 7 dni w tygodniu, w godzinach od 7 do 22.
Nasi konsultanci odpowiedzą między innymi na pytania:
Na Twoje pytania dostaniesz odpowiedź od konsultanta bez wychodzenia z domu i bez czekania na infolinii. Czat jest dostępny 7 dni w tygodniu, w godzinach od 7 do 22.
Nasi konsultanci odpowiedzą między innymi na pytania:
- jak znaleźć usługę lub produkt, który Cię interesuje,
- jak złożyć wniosek, aktywować usługę lub kupić produkt.