Zdalne nawiązywanie relacji oraz elektroniczna obsługa to nasza odpowiedź na potrzeby klientów biznesowych. W Banku Pekao S.A. wdrożyliśmy wiele rozwiązań, dzięki którym jeszcze więcej procesów można realizować drogą zdalną bez konieczności osobistego spotkania z przedstawicielem banku
Zda(o)lny bank dla firm!
Wygodna, szybka i bezpieczna obsługa zdalna klientów
zdalne zawieranie umów, elektroniczne składanie oświadczeń i dokumentów
-
Zobacz szczegóły
Bank oferuje możliwość prostego i bezpiecznego podpisywania umów, aneksów oraz składania dyspozycji i wniosków przez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Klient podpisuje umowę lub aneks podpisem elektronicznym i przekazuje do Banku. Bank podpisuje dokument i informuje klienta o zawarciu umowy/aneksu w PekaoBiznes24. Obieg i podpisywanie dokumentów elektronicznie to sposób na efektywne rozwijanie współpracy. Alternatywnie, obieg dokumentacji może odbyć się przez e-mail.
szerokie spektrum przyjmowanych podpisów elektronicznych
-
Zobacz szczegóły
Obsługa zdalna pozwala elastycznie i szybko reagować na:
- zmiany zachodzące w procesach operacyjnych przedsiębiorstw w obszarze finansów (np. zmiany w zakresie reprezentacji firmy)
- pojawiające się zapotrzebowanie na kolejne produkty i usługi.
W Banku Pekao S.A można podpisać dokumenty za pomocą 4 rodzajów podpisów elektronicznych, które są tak samo ważne jak podpisy własnoręczne.
- podpis użytkownika w PekaoBiznes24 – składany w bankowości elektronicznej - nie wymaga dodatkowych narzędzi ani oprogramowania. Po prostu podpisujesz w PekaoBiznes24 i już!
- podpis kwalifikowany - potwierdzony specjalnym certyfikatem, który umożliwia weryfikację składającej podpis osoby. Podpis kwalifikowany kupujesz u jednego z certyfikowanych dostawców (listę znajdziesz na stronie internetowej Narodowego Centrum Certyfikacji). W skład zestawu składającego się na podpis kwalifikowany wchodzą najczęściej:
- Specjalna karta / token kryptograficzny, na której zapisany jest certyfikat kwalifikowany,
- czytnik kart, który podłączasz do swojego komputera,
- oprogramowanie, które musisz zainstalować.
- podpis zaufany – darmowy, potwierdzany profilem zaufanym, używany w kontaktach z administracją publiczną za pośrednictwem platformy ePUAP.
- podpis osobisty – zaawansowany podpis elektroniczny, dostępny w e – dowodzie. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego zawierający imiona, nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL.
W wyjątkowych przypadkach dopuszczamy przekazanie przez system PekaoBiznes24 skanu dokumentu z odręcznym podpisem.
strefa samoobsługowa
-
Zobacz szczegóły
Strefa Samoobsługowa PekaoBiznes24 to komfort i bezpieczeństwo współpracy z Bankiem Pekao S.A. bez wychodzenia z biura. Umożliwia złożenie szeregu dyspozycji i wniosków w prosty i intuicyjny sposób. Pozwala również na podpisywanie i przekazywanie do banku dokumentów związanych z bieżącą obsługą bankową.
Przydatne informacje:
- Regulamin - Bankowość elektroniczna PekaoBiznes24 dla Klientów Biznesowych oraz Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Banku Pekao S.A.
szeroki wachlarz produktów obsługiwanych zdalnie
-
Zobacz szczegóły
Bank Pekao S.A. obsługuje zdalnie produkty z zakresu bankowości transakcyjnej, finansowania handlu, finansowania działalności, finansowania eksportu, jak również produkty skarbowe i inwestycyjne, produkty transgraniczne oraz usługi powiernicze.
Infolinia PekaoBiznes24
+48 519 299 900
Koszt połączenia wg taryfy operatora.
Zobacz również:
Zdalne podpisywanie dokumentacji dla klientów firmowych Banku Pekao S.A.
Pekao Connect - integracja procesów finansowych firmy z Bankiem Pekao S.A.