Zdalne zawieranie umów, elektroniczne składanie oświadczeń i dokumentów
zdalne zawieranie umów: nowi klienci
Jeżeli nie jesteś jeszcze naszym klientem a chcesz nawiązać z nami relacje i korzystać z oferowanych przez Bank produktów i usług, zobacz szczegóły
-
Zobacz szczegóły
Kto może skorzystać
Każdy podmiot zarejestrowany na terenie Rzeczpospolitej Polskiej reprezentowany przez osoby posiadające ważne, polskie dowody osobiste.
Jak to zrobić
- Oferujemy kilka trybów nawiązania relacji zdalnie. Przedstaw nam swoje oczekiwania, a doradca zaproponuje najlepsze warianty dostosowane do Twoich potrzeb.
- Przed nawiązaniem relacji wskażemy, jakie dokumenty należy przekazać do banku oraz udostępnimy do wypełnienia niezbędne formularze. Skompletowane dokumenty przekażesz do Banku przez PekaoBiznes 24 lub zabezpieczoną uzgodnionym hasłem.
- Osoby podpisujące umowę w imieniu podmiotu, mogą dokonać potwierdzenia swojej tożsamości jedną z poniższych metod:
- na selfie,
- osobiście w trakcie spotkania z Doradcą.
Opis wskazanych zdalnych metod weryfikacji tożsamości znajdziesz klikając wybrany link w Przydatnych informacjach na dole strony. - W ostatnim kroku podpisujesz umowę wybrany przez Ciebie rodzajem podpisu i przekazujesz ją drogą elektroniczną do Banku. Po sprawdzeniu, że wszystkie formalności zostały dopełnione, uprawnieni pracownicy podpiszą ją za Bank i poinformują Cię o tym fakcie w PekaoBiznes24 lub mailem, w zależności od wybranej przez Ciebie metody.
Otwórz rachunek zdalnie z użyciem podpisu kwalifikowanego, osobistego z e-dowodu lub zaufanego:
- Skontaktuj się Doradcą – ustal sposób weryfikacji tożsamości i podpisania umowy
- Skompletuj wymagane dokumenty i wypełnij otrzymane formularze – przekaż e-mailem do banku
- Potwierdź swoją tożsamość uzgodnioną metodą
- Podpisz umowę wybranym rodzajem podpisu elektronicznego
(eSignature)
Otwórz rachunek zdalnie i podpisz umowę w bankowości elektronicznej PekaoBiznes24:
- Skontaktuj się Doradcą – ustal sposób weryfikacji tożsamości i zgłoś chęć podpisania umowy w bankowości internetowej
- Skompletuj wymagane dokumenty, wypełnij otrzymane formularze i przekaż je drogą elektroniczną do banku
- Potwierdź swoją tożsamość uzgodnioną metodą
- Podpisz umowę w Pekao Biznes24
Zdalne nawiązanie relacji i podpisanie umowy jest naprawdę proste!
zdalne zawieranie umów: obecni klienci
Jeżeli jesteś już naszym klientem i chcesz zmienić zakres produktów lub usług, z których korzystasz w Banku Pekao S.A., zobacz szczegóły
-
Zobacz szczegóły
Kto może skorzystać
Każdy klient, który złożył w Banku „Wniosek o umożliwienie składania oświadczeń w postaci elektronicznej” lub równoważne oświadczenie.Jak to zrobić
Wejdź do bankowości internetowej PekaoBiznes24 i pobierz „Wniosek o umożliwienie składania oświadczeń w postaci elektronicznej. Wypełnij, podpisz zgodnie z umocowaniem i przekaż do Banku. Po akceptacji Wniosku przez Bank, aneksy i nowe umowy możesz zawierać elektronicznie, o ile taki tryb przewidziany jest w regulaminie danego produktu lub usługi. Jeżeli masz wątpliwości, czy możesz zdalnie zawrzeć umowę dla wybranego przez Ciebie produktu lub usługi, skontaktuj się z Doradcą.
składanie oświadczeń, dyspozycji i wniosków elektronicznych
-
Zobacz szczegóły
Kto możne skorzystać:
Każdy klient, który złożył w Banku „Wniosek o umożliwienie składania oświadczeń w postaci elektronicznej” lub równoważne oświadczenie.Jak to zrobić:
Skorzystaj:- z Dyspozycji ogólnej dostępnej w Strefie Samoobsługowej bankowości internetowej PekaoBiznes24. Korzystając z niej możesz przekazać do banku dokumenty o bardzo szerokim zakresie m.in.: dotyczące obsługi bieżącej w zakresie rachunku i innych posiadanych produktów bankowości transakcyjnej, finansowania działalności oraz finansowania handlu, bankowości elektronicznej, produktów skarbowych. Każda Dyspozycja ogólna wymaga podpisania zgodnie z zasadami reprezentacji. Bank akceptuje różne rodzaje podpisów elektronicznych, które są równoważne z podpisami własnoręcznymi, tj. podpis użytkownika w PekaoBiznes24, podpis kwalifikowany, podpis zaufany, podpis osobisty z e-dowodu. Więcej informacji o honorowanych podpisach przez Bank znajdziesz w punkcie Szerokie spektrum przyjmowanych podpisów elektronicznych.
- z możliwości przekazania dokumentu pocztą e-mail. Pamiętaj, aby przekazywany plik zabezpieczyć indywidualnym hasłem podanym we Wniosku o umożliwienie składania oświadczeń w postaci elektronicznej lub zawartej uprzednio umowie.
Zachęcamy do korzystania z nowych rozwiązań umożliwiających elektroniczną wymianę dokumentów i cyfrowe podpisanie umów z bankiem.