Jeśli mierzysz się ze skutkami powodzi – zobacz jak uzyskać szybką pomoc

Jeśli zakupiłeś w Banku ubezpieczenie nieruchomości PZU możesz skorzystać z szybkiej ścieżki obsługi szkód w związku ze skutkami powodzi.

Jak to zrobić? Działaj bezpośrednio po szkodzie

1. Zabezpiecz swoje mienie przed dalszym zniszczeniem.

2. Zrób zdjęcia uszkodzonych przedmiotów i pomieszczeń. Jeśli Twoja nieruchomość została zalana, podaj wymiary pomieszczeń i wysokość zalania. Dodatkowo sporządź wykaz uszkodzonych przedmiotów oraz ich szacunkową wartość.

3. Zgłoś szkodę - najszybciej zrobisz to:

4. Prześlij zdjęcia/dokumenty do Twojego zgłoszenia w aplikacji mojePZU lub emailem na kontakt@pzu.pl (w tytule podając numer szkody).

Jeśli masz już zdjęcia uszkodzonego mienia, możesz przystąpić do prac porządkowych.


PZU skontaktuje się z Tobą i przekaże Ci informacje o dalszych działaniach. Jeżeli masz pytanie dotyczące Twojej szkody, prześlij je przez mojePZU lub na adres kontakt@pzu.pl (w tytule podając numer szkody).


Możesz też skontaktować się z PZU 24h/dobę za pośrednictwem mojePZU lub infolinii pod nr 801 102 102 lub 799 699 599.

Jednocześnie informujemy, że Bank pracuje nad przygotowaniem kolejnych rozwiązań dla klientów poszkodowanych w wyniku powodzi, którzy obawiają się, że mogą mieć problemy ze spłatą kredytu lub pożyczki. Niebawem poinformujemy o szczegółach.