Otwórz Konto Przekorzystne i nie płać za prowadzenie rachunku płatniczego, obsługę karty debetowej i wypłaty gotówki z bankomatów!
Wystarczy, że w poprzednim miesiącu kalendarzowym zapewnisz wpływ na to konto min. 500 zł w formie pojedynczego zasilenia (z wyłączeniem wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu rozliczenia depozytów terminowych lub udzielonych kredytów i pożyczek oraz poleceń przelewów wewnętrznych) i przynajmniej raz zapłacisz kartą do tego konta lub aplikacją bankowości mobilnej PeoPay.
Otwórz konto on-line
Otwórz konto online bez wizyty w oddziale
Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób weryfikacji tożsamości: w aplikacji PeoPay za pomocą selfie i zdjęcia dowodu osobistego lub potwierdzając tożsamość logowaniem na swoje konto w innym banku. Możesz też wybrać interesujące Cię usługi dodatkowe (w tym konto oszczędnościowe, walutowe, kartę debetową oraz jej wizerunek).
Zobacz jak łatwo i wygodnie otworzyć u nas konto online.
Nie masz aplikacji PeoPay?
Otwórz Konto Przekorzystne on-line!
za prowadzenie Konta Przekorzystnego
za obsługę karty debetowej Mastercard oraz VISA do konta
-
Zobacz szczegóły
Złota karta wielowalutowa jest bez opłaty jeśli wykonasz w poprzednim miesiącu 5 płatności tą kartą, zapewnisz łączne wpływy z zewnątrz na konto na kwotę 1000 zł, wyrazisz zgody marketingowe na kontakt telefoniczny i wysyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną przez bank w celach marketingowych i nie wycofasz żadnej ze zgód oraz nie zgłosisz sprzeciwu przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych przez cały poprzedni miesiąc kalendarzowy. Dla standardowej karty wielowalutowej nie pobierzemy opłaty, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność tą kartą i zapewnisz jednorazowy wpływ z zewnątrz na minimum 500 zł.
za przewalutowanie przy płatności kartą wielowalutową
za Pakiet Komfort
do Twojego Konta Przekorzystnego przez pierwsze 6 miesięcy-
Zobacz szczegóły
- Pakiet Komfort Platynowy składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń.
- Pakiet Express Elixir jest bezpłatny w promocji przez 6 pierwszych miesięcy, jeżeli będzie aktywowany do konta po raz pierwszy. Po tym okresie pobierzemy miesięcznie opłatę za Pakiet Express Elixir zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort.
- Ochronę ubezpieczeniową, w ramach ubezpieczenia grupowego Twoja Ochrona, zapewnia PZU SA.
- Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową.
naszej prowizji za wypłaty gotówki kartą do konta
-
Zobacz szczegóły
Dzięki złotej karcie wielowalutowej w Polsce i za granicą masz wszystkie wypłaty z bankomatów bez naszej prowizji. Ze standardową kartą wielowalutową masz 2 w miesiącu bezpłatne wypłaty z obcych bankomatów i wszystkie za granicą jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatnośc na dowolną kwotę tą kartą ora zapewnisz wpływ jednorazowy na minimum 500 zł. W przypadku nie spełnienia warunków, nasza opłata za wypłatę z obcego bankomatu to 2,3% min. 5 zł.
Operator bankomatu może pobrać dodatkową opłatę za wypłatę gotówki. Informacja o opłacie zostanie wyświetlona na ekranie bankomatu przed wykonaniem wypłaty. Opłata zostanie doliczona do kwoty transakcji.
Jeśli nie chcesz ponosić tej opłaty, zrezygnuj z wypłaty w tym bankomacie.
za dostęp do aplikacji bankowości mobilnej PeoPay
będącej częścią usługi bankowości elektronicznej-
Zobacz szczegóły
Dzięki aplikacji PeoPay masz szybki i wygodny dostęp do swoich produktów w Banku Pekao S.A., opłacisz rachunki, zapłacisz za zakupy, wypłacisz gotówkę BLIKIIEM, a nawet weźmiesz pożyczkę.
Dowiedz się więcej
Skarbonki – oszczędzanie na cele
zakładasz Skarbonkę w aplikacji PeoPay lub Pekao24 i określasz cel – oszczędzaj we własnym rytmie i spełniaj swoje marzenia7,00% w skali roku na Koncie Oszczędnościowym
do 100 tys. zł przez 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Promocja obowiązuje do 8.01.2025 r.otwarta bankowość w serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay
wszystkie konta w jednym miejscu-
Zobacz szczegóły
Poznaj nową usługę i w bezpieczny sposób dodaj konto z innego banku lub zleć przelew z niego w bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
więcej>
пропозиція для українців
-
Zobacz szczegóły
Дізнайтеся більше щодо відкриття рахунку Konto Przekorzystne - перейдіть до сторінки українською мовою.
Детальніше
dyspozycje i zaświadczenia
w serwisie internetowym Pekao24, aplikacji PeoPay oraz za pośrednictwem konsultanta infolinii szybko i wygodnie zlecisz wybrane dyspozycje i wnioski oraz pobierzesz wybrane zaświadczeniaskrytki sejfowe
zabezpiecz to, co cenne w skrytce sejfowej. Usługa dostępna w wybranych placówkach.wybierz konto z kartą z wizerunkiem muzycznym, sportowym lub gamingowym
Twoją pasją jest muzyka, sport czy gry? Korzystaj z benefitów dostępnych dla wybranych wizerunków kart.polecaj skutecznie konto w Banku Pekao S.A., zyskaj nawet 1500 zł
zapisz się do naszego Programu i wraz ze swoimi znajomymi spełnijcie jego warunki, promocja trwa do 21.05.2025 r.-
Zobacz szczegóły
Regulamin Programu Poleceń oraz zasady XII edycji Programu Poleceń nowych Klientów "Polecam Przekorzystnie" znajdziesz na www.pekao.com.pl/mgm
Oprocentowanie Konta Przekorzystnego jest zmienne i aktualnie wynosi 0%.
Definicje usług reprezentatywnych powiązanych z kontem - Sprawdź!
Załóż konto on-line
Otwórz konto-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak mogę otworzyć Konto Przekorzystne?
Jeśli już jesteś naszym klientem i masz u nas CIS tj. numer klienta możesz otworzyć Konto Przekorzystne na kilka sposobów:
- w aplikacji PeoPay,
- w serwisie internetowym Pekao24,
- osobiście w dowolnym oddziale banku.
-
Kto może otworzyć Konto Przekorzystne?
Jeśli masz mniej niż 18 lat – Konto Przekorzystne może w Twoim imieniu założyć rodzic lub inny przedstawiciel ustawowy dziecka.
Jeśli jesteś rodzicem, możesz założyć dla Twojego dziecka konto:- w aplikacji PeoPay,
- w serwisie internetowym Pekao24,
- osobiście w dowolnym oddziale banku - bez obecności dziecka.
Jeśli jesteś innym przedstawicielem ustawowym, możesz otworzyć konto tylko osobiście w oddziale banku orazwymagana jest obecność osoby reprezentowanej (małoletniej powyżej 13 r.ż lub częściowo ubezwłasnowolnionej) w celu złożenia wzoru podpisu.
Jeśli masz 18 lat lub więcej – Konto Przekorzystne możesz otworzyć samodzielnie:- w aplikacji PeoPay – na selfie,
- osobiście w dowolnej placówce banku.
-
Jakie dokumenty są potrzebne, aby otworzyć Konto Przekorzystne?
Jeśli będziesz otwierać konto dla siebie - poprosimy Cię o podanie numeru PESEL i numeru dowodu osobistegoDo czasu potwierdzenia Twojej tożsamości w oddziale banku na Twoim koncie będą ustawione limity dla Twojego bezpieczeństwa. Po potwierdzeniu Twojej tożsamości w oddziale banku będziesz mógł za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24:
- wnioskować o pożyczkę gotówkową, kartę kredytową lub inny produkt banku (pamiętaj, że bank podejmuje decyzję o udzieleniu pożyczki/kredytu po zbadaniu zdolności kredytowej wnioskodawcy),
- złożyć wniosek Rodzina 500+ oraz Dobry Start skorzystać z Profilu Zaufanego przydatnego do zdalnego załatwienia wybranych spraw urzędowych (np. złożenie wniosku o nowy dowód osobisty).
Jeśli będziesz otwierać dziecku konto przez internet - poprosimy Cię o podanie numeru PESEL dziecka.
Jeśli będziesz otwierać dziecku konto w oddziale banku - możemy poprosić Cię o przedstawienie dokumentu tożsamości dziecka lub o złożenie oświadczenia, że jesteś jego rodzicem.
Jeśli jesteś przedstawicielem ustawowym dziecka innym niż jego rodzic, poprosimy o przedstawienie postanowienia sądu ustanawiającego ten status.
Gdyby dokumenty, które przedstawiasz, były sporządzone przez organ zagraniczny w języku obcym – poprosimy o ich tłumaczenie przez polskiego tłumacza przysięgłego lub tłumacza z państwa obcego z dodatkowym uwierzytelnieniem. -
Ile kosztuje Konto Przekorzystne?
- Jeśli nie masz jeszcze 26 lat – opłata miesięczna za prowadzenie konta wynosi 0 zł (do ukończenia 26 lat).
- Jeśli masz 26 lat lub więcej – opłata za prowadzenie Konta Przekorzystnego wynosi 0 zł . Pełne informacje o Koncie Przekorzystnym i opłatach znajdziesz na www.pekao.com.pl/przekorzystne
-
Czy mogę przenieść konto do Banku Pekao S.A.?
Tak, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału banku, gdzie razem z doradcą wypełnisz formularz przeniesienia konta. Możesz od razu zlecić przeniesienie wynagrodzenia na konto w Banku Pekao S.A. oraz zmianę płatności cyklicznych np. polecenia zapłaty lub zlecenia stałego.
Szczegółowe informacje, jak możesz przenieść konto znajdziesz tutaj. -
Jak mogę przenieść wynagrodzenie na konto w Banku Pekao S.A.?
Jeśli już jesteś naszym klientem, możesz przenieść wynagrodzenie na kilka sposobów:
- osobiście – wypełnij formularz w bankowości internetowej Pekao24,
KROK 1 Zaloguj się do bankowości internetowej Pekao24 i wejdź do zakładki Oferty i Wnioski/ Usługi
KROK 2 Wypełnij Formularz przelewu wynagrodzenia, a następnie go wydrukuj.
KROK 3 Uzupełnij - nazwę miejscowości i podpisz formularz.
KROK 4 Przekaż go do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy.
Jak wypełnić formularz w bankowości internetowej Pekao24 - pobierz instrukcję- osobiście – bez logowania do bankowości elektronicznej
Możesz wydrukować lub wypełnić papierowy formularz, a następnie dostarczyć go do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy – pobierz.
- w dowolnym oddziale banku,
Odwiedź dowolny oddział naszego banku. Doradca przygotuje formularz, który wyśle pocztą - w Twoim imieniu - do Twojego pracodawcy lub świadczeniodawcy.
-
Jak mogę przenieść emeryturę na konto w Banku Pekao S.A.?
Wystarczy zgłosić zmianę sposobu wypłaty świadczenia w wybrany przez siebie sposób:
- W oddziale banku,- doradca pomoże uzupełnić wniosek i na Twoją prośbę może pomóc w wysyłce wniosku do ZUS.
- W placówce ZUS,- pracownicy ZUS pomogą wypełnić wniosek EZP (wniosek o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce).
Instrukcja Jak złożyć wniosek EZP o zmianę danych osoby zamieszkałej w Polsce znaleźć można na stronie internetowej www.ZUS.pl - Przez Internet:
a. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS złóż wniosek ER-WZD-01
Jak to zrobić?
KROK 1 zaloguj się na swoje konto na PUE ZUS,
KROK 2 przejdź do zakładki Ogólny, Ubezpieczony lub Świadczeniobiorca,
KROK 3 wybierz z bocznego menu Dokumenty i wiadomości, następnie Dokumenty robocze,
KROK 4 kliknij przycisk Utwórz nowy i wybierz z listy Wniosek ER-WZD-01.
b. w bankowości internetowej Pekao24 skorzystaj z gotowego formularza do wydrukowania.
KROK 1 zaloguj się do bankowości internetowejPekao24,
KROK 2 przejdź do zakładki Oferty i wnioski / Usługi,
KROK 3 pobierz Formularz wynagrodzenia,
KROK 4 uzupełnij wszystkie pola z danymi,
KROK 5 wydrukuj formularz wynagrodzenia, uzupełnij nazwę miejscowości, podpisz formularz,
KROK 6 dostarcz do banku lub ZUS.
-
Czy mogę mieć konto wspólne?
Tak. Konto wspólne możesz otworzyć w oddziale banku lub - jeśli samodzielnie założysz konto - możesz później dodać współwłaściciela do konta.
Jeśli Twoje Konto Przekorzystne będzie prowadzone wspólnie z drugą osobą do konta będą przypisane dwie karty. -
Jak mogę uruchomić pożyczkę w koncie (limit w koncie)?
Jeśli jesteś klientem naszego banku, limit w koncie możesz wziąć:
- online w bankowości internetowej Pekao24 albo
- przez telefon, dzwoniąc na infolinię.
Otrzymasz decyzję kredytową, a dokumenty zaakceptujesz w bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
Szczegóły tu.
-
Jaką kartę do konta mogę wybrać?
Możesz wybrać kartę Rewolucyjną lub Visa Debit Gold.
- Jeśli wybierzesz kartę Rewolucyjną, która jest kartą wielowalutową, możesz płacić za granicą bez konieczności przewalutowania, bezpośrednio ze swojego konta w EUR, USD, GBP, CHF. Dla kart Mastercard możesz korzystać z programu lojalnościowego Bezcenne Chwile i zbierać punkty, które możesz wymieniać na nagrody. Wystarczy, że zapiszesz się do programu Mastercard Bezcenne Chwile. Dla kart Visa po zapisaniu się do Visa Benefit Program, możesz robić zakupy po preferencyjnych cenach, skorzystać z dedykowanych usług dodatkowych lub zniżek. Więcej o programie lojalnościowym Mastercard znajdziesz tutaj a dla Visa tutaj
- Jeśli wybierzesz kartę Visa Debit Gold, możesz bezpłatnie wypłacać gotówkę ze wszystkich bankomatów (przy wpływie powyżej 10tys. zł i jednej płatności bezgotówkowej w poprzednim miesiącu - jeśli warunki nie zostaną spełnione, to opłata za kartę i wypłaty zgodnie z Taryfą prowizji i opłat). Visa Debit Gold również można zapisać do Visa Benefit Program
-
Czy mogę wybrać wizerunek karty?
Tak. Zakładając Konto Przekorzystne z kartą, możesz wybrać wizerunek karty.
-
Ile wynosi prowizja za wypłatę gotówki z bankomatu?
Jeśli nie masz jeszcze 26 lat, nie płacisz za wypłatę z bankomatów w Polsce i za granicą
Jeśli masz 26 lat lub więcej- nie płacisz za wypłatę z bankomatów naszego banku
- wypłata z bankomatów z innych bankomatów – opłata zgodnie z Taryfą prowizji i opłat, w zależności od rodzaju karty
-
Co zrobić aby nie zapłacić prowizji za wypłatę z bankomatów za granicą?
Jeśli wypłacasz gotówkę w bankomacie za granicą, wybierz opcję wypłaty gotówki w walucie lokalnej - nie wybieraj opcji wypłaty z przewalutowaniem danego banku.
-
Kiedy otrzymam nową kartę do konta?
Po założeniu Konta Przekorzystnego z kartą do konta wyślemy Ci kartę w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.
-
Jak aktywować kartę do konta?
Kartę możesz aktywować w następujący sposób:
- w trakcie pierwszej transakcji kartą przy użyciu PIN. Nie może być to transakcja zbliżeniowa. Musisz włożyć kartę do terminala
- w bankomacie
-
Jak mogę zmienić PIN do karty?
PIN do karty zmienisz w bankowości internetowej Pekao24, aplikacji PeoPay albo w bankomacie Banku Pekao S.A.
-
Jakie zalety ma karta rewolucyjna do konta?
Karta rewolucyjna z funkcją wielowalutową to:
- łatwy i szybki dostęp do pieniędzy,
- jedna karta do konta osobistego w złotówkach i kont w walutach obcych (EUR, USD, CHF, GBP),
- brak kosztów przewalutowania - rozliczenie transakcji następuje bezpośrednio po kursach Mastercard bez dodatkowej opłaty banku,
- limity transakcyjne - można je ustawiać i zmieniać w aplikacji mobilnej, zawsze kiedy potrzebujesz,
- możliwość płacenia w internecie - z bezpieczną autoryzacją transakcji 3D Secure.
-
W jaki sposób mogę zacząć korzystać z aplikacji PeoPay?
Pobierz aplikację PeoPay z ( w zależności od tego, jaki Twój telefon ma system operacyjny: Android lub iOS):
-
Jak zacząć korzystać z aplikacji PeoPay?
- Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store
- Zaloguj się do aplikacji, wpisując numer klienta (znajdziesz go w umowie)
- Wpisz PIN otrzymany SMS-em
- Ustal PIN do zatwierdzania transakcji w PeoPay
- Możesz wybrać biometrię (np. odcisk palca) do logowania lub autoryzacji.
Przewodnik po aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj.
-
Na ilu urządzeniach może być zainstalowana aplikacja PeoPay?
Aplikacja PeoPay może być zainstalowana w tym samym czasie na trzech urządzeniach.
-
Jakie są zalety aplikacji PeoPay?
- masz pełny dostęp do pieniędzy w telefonie,
- łatwo i szybko możesz sprawdzić stan konta i historię płatności kartą,
- możesz zrobić przelew,
- płacisz jak chcesz - możesz płacić zbliżeniowo telefonem, kartą lub BLIK-iem.
-
Co mogę zrobić, aby płacić telefonem?
Aby płacić telefonem musisz mieć zainstalowaną aplikację PeoPay.
Możesz płacić telefonem tak jak lubisz:- kodem BLIK – możesz:
- płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych,
- wypłacać gotówkę z bankomatów,
- wykonywać szybkie przelewy międzybankowe – przelew na telefon BLIK
Szczegółowe informacje o płatnościach BLIK znajdziesz tutaj.
- Google Pay - jeśli masz telefon z systemem Android, dodaj numer Twojej karty do Google Pay.
Informację, jak aktywować płatności Google Pay znajdziesz tutaj.
- Apple Pay - jeśli masz urządzenie marki Apple np. telefon iPhone, zegarek Apple Watch lub iPad, możesz dodać numer Twojej karty do Apple Pay.
Możesz aktywować płatności Apple Pay na dwa sposoby:
- w aplikacji PeoPay - Twojej bankowości mobilnej,
- w aplikacji Wallet - domyślnie zainstalowanej na urządzeniach Apple.
Więcej informacji o Apple Pay znajdziesz tutaj.
-
W jaki sposób mogę płacić przelewy w aplikacji?
-
Jaki jest adres strony do bankowości internetowej?
Adres strony do logowania to: https://www.pekao24.pl
-
Co muszę zrobić przed pierwszym zalogowaniem do bankowości internetowej?
Prosimy o zapoznanie się z przewodnikiem po bankowości internetowej oraz zasadami bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej, więcej informacji - tutaj.
Pierwsze logowanie jest szczegółowo opisane na stronie logowania pekao24.pl – POMOC W LOGOWANIU. -
Jak mogę zalogować się po raz pierwszy?
Pierwsze logowanie jest szczegółowo opisane na stronie logowania pekao24.pl – POMOC W LOGOWANIU.
-
Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do bankowości internetowej?
Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty klienta ani umowy, zadzwoń na infolinię banku 801 365 365 lub + 48 22 591 22 32 (koszt według taryfy operatora). Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale naszego banku.
Jeżeli korzystasz z usług maklerskich skontaktuj się z infolinią Biura Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
Szczegółowe instrukcje dotyczące postępowania w przypadku problemów z logowaniem znajdziesz tutaj. -
Co zrobić, jeśli nie pamiętam PIN do bankowości internetowej?
Jeśli nie pamiętasz swojego numeru PIN, możesz go wygenerować samodzielnie w serwisie internetowym Pekao24. Po zalogowaniu do serwisu internetowego Pekao24 w Ustawieniach w zakładce Bezpieczeństwo przy ikonie PIN kliknij przycisk ZMIEŃ. Po kliknięciu na NIE ZNAM AKTUALNEGO PIN-U pojawi się okno, w którym możesz ustalić nowy numer PIN.
Dokładną instrukcja znajdziesz tutaj. -
Jak długo ważny jest PIN do pierwszego logowania do Pekao24?
PIN do pierwszego logowania jest ważny 48 godz.
Jeśli nie zdążysz zalogować się w tym czasie, konsultant oddzwoni do Ciebie, aby nadać nowy PIN. Konsultant ustali z Tobą sposób, w jaki dostaniesz nowy PIN. Możesz go dostać SMS-em, telefonicznie lub przesyłką poleconą. Możesz też wygenerować nowy PIN w trakcie wizyty w oddziale banku.
-
Co zrobić, jeśli zablokuję sobie dostęp do bankowości internetowej?
1. Możesz samodzielnie odzyskać dostęp do Pekao24. W tym celu potrzebujesz:
- swoich danych osobowych (np. nr PESEL)
- kodu, który wyślemy Ci na e-mail
- kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*
*SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych
Kliknij : ODZYSKAJ DOSTĘP
2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który pomoże rozwiązać Twój problem.
Szczegóły - www.pekao24.pl/logowanie/(modal:pomoc-w-logowaniu) -
Jakie są godziny wysyłania przelewów?
Wszystkie przelewy wychodzące, czyli przelewy wysłane z banku, są księgowane o następujących godzinach:
- I sesja 8:30
- II sesja 12:30
- III sesja 15:00 (ostatnia)
Przelewy przychodzące do banku są księgowane na kontach w Banku Pekao S.A. o godzinach:
- I sesja 11:00
- II sesja 15:00
- III sesja 17:30 (ostatnia)
-
Jaka jest wysokość limitów przelewów i jak mogę ją zmienić?
Limity są ustalane automatycznie: dzienny na poziomie 1 000 PLN, miesięczny – 5 000 PLN. Możesz je dowolnie zmieniać w serwisie internetowym Pekao24, za pośrednictwem konsultanta na infolinii lub w oddziale banku.
-
Ile wynoszą limity transakcji na Koncie Przekorzystnym otwartym na selfie?
Jeśli Twoje Konto Przekorzystne otwarte zostało na selfie, obowiązują Cię: Limit dzienny 3 000 zł; limit miesięczny 20 000 zł. Limity te obowiązują dopóki nie przedstawisz w oddziale banku dokumentu tożsamości. Po dokonaniu potwierdzenia tożsamości obowiązują limity wskazane w „Komunikacie dla Posiadaczy rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych”, który jest załącznikiem do „Regulaminu rachunków bankowych Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych”.
Szczegóły.- https://www.pekao.com.pl/o-banku/stopka/cennik-i-regulamin.html
Jeśli limity transakcji nie zostaną zmienione, będziesz nadal mieć ograniczone możliwości na koncie np.- nie złożysz wniosku o pożyczkę ekspresowej lub kartę kredytową lub innych produktów kredytowych,
- nie skorzystasz z Profilu Zaufanego niezbędnego do zdalnego załatwienia spraw urzędowych (np. wysłania wniosku o nowy dowód osobisty).
-
Jak ustawić cykliczne płatności np. polecenie zapłaty i zlecenie stałe?
Wszystkie szczegóły znajdziesz tu: https://www.pekao.com.pl/klient-indywidualny/codzienne-bankowanie/oplacanie-rachunkow-domowych.html
-
Czy bank ma ofertę dla dzieci?
Mamy produkty dla dzieci w każdym wieku. I co najważniejsze, nasze produkty rosną razem z dzieckiem.
Wiemy, że dzieci lubią dostawać prezenty, dlatego na dobry początek mamy promocje dla dzieci.
Zapraszamy do zobaczenia naszej oferty dla dzieci na stronie: www.pekao.com.pl/dla-rodziny. -
W jaki sposób mogę korzystać z usług banku z dzieckiem?
Specjalnie dla rodziców stworzyliśmy w bankowości internetowej Pekao24 i aplikacji PeoPay zakładkę Panel rodzica. Jest on dostępny wyłącznie dla osób, które aktywnie korzystają z bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay. Został stworzony z myślą o rodzinnym bankowaniu w naszym banku. Rodzic może w nim założyć dla dziecka konto osobiste i oszczędnościowe oraz zawnioskować o kartę dla dziecka. Jest to miejsce, w którym rodzic decyduje, w jaki sposób dziecko korzysta z produktów np. czy karta dziecka umożliwia wypłaty gotówki z bankomatów, czy ma funkcję zbliżeniową i jaki ma dzienny limit transakcji.
-
Czy bank ma oferty rabatowe dla rodzin?
Tak, bank posiada ofertę rabatową dla rodzin szczegóły na https://www.pekao.com.pl/rabaty-od-naszych-partnerow.html
-
Czy bank ma ofertę dla osób z Kartą Dużej Rodziny?
Mamy ciekawą ofertę dla osób z Kartą Dużej Rodziny.
Szczegóły oferty dostępne są na stronie www.pekao.com.pl/kdr. -
Jak zamknąć rachunek w Banku Pekao S.A.?
Konto Przekorzystne zamkniesz przekazując nam wypowiedzenie umowy rachunku w wybrany i najwygodniejszy dla siebie sposób.
Możesz to zrobić:- samodzielnie przez kanały zdalne, jeśli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej Pekao24 (poprzez pocztę wewnętrzną w bankowości elektronicznej Pekao24 lub czat)
- telefonicznie (dzwoniąc do oddziału naszego banku lub na naszą infolinię)
- osobiście – w oddziale (dane adresowe znajdziesz w wyszukiwarce placówek)
- listownie wysyłając pismo na adres banku (Bank Pekao S.A. ul. Żubra 1, 01-066 Warszawa)
Wypowiedzenie powinno zawierać:
- Twoje imię i nazwisko – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
- Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
- numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć
- Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)
Warto, by wypowiedzenie zawierało również:
- numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy
- numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale
Pamiętaj, że:
- umowa rachunku rozwiązuje się z upływem 1 miesiąca od dnia wypowiedzenia jej przez Ciebie, chyba że uzgodnimy wcześniejszy termin jej rozwiązania
- ostatnia opłata za prowadzenie rachunku jest pobierana w miesiącu złożenia dyspozycji wypowiedzenia umowy rachunku
- rozwiązanie umowy nie oznacza, że wygasają należności stron – po dniu rozwiązania Umowy niespłacona należność jest nadal wymagalna
-
Czy mogę zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu?
Jeżeli zdecydujesz się zamknąć rachunek bez wychodzenia z domu, możesz:
- napisać do nas wiadomość w poczcie wewnętrznej lub na czacie (po zalogowaniu do bankowości elektronicznej Pekao24)
W temacie wiadomości wpisz „Zamknięcie rachunku”, natomiast w treści wiadomości podaj:
- aktualny numer telefonu (opcjonalnie)
- numer rachunku, który chcesz zamknąć
- numer rachunku, na który mamy przelać pozostałe na Twoim koncie pieniądze, gdyby pozostały po zakończeniu okresu wypowiedzenia (opcjonalnie)
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane. Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.- zadzwonić na infolinię banku
Zadzwoń pod numer 22 59 12 232 z menu wybierz 1 = obsługa klientów indywidualnych, a następnie 3 = oferta banku. Chęć złożenia dyspozycji przekaż ustnie podczas rozmowy z konsultantem.
Zarejestrujemy Twoje zgłoszenie, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, aby dokończyć formalności z tym związane.
Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.- zadzwoń do oddziału banku
Dyspozycję złóż ustnie podczas rozmowy z doradcą banku. Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.
Jeśli chcesz, by wolne środki znajdujące się na Twoim koncie w dniu jego zamknięcia zostały przelane na inny rachunek, przygotuj numer tego rachunku.
Dane kontaktowe oddziału znajdziesz w wyszukiwarce placówek.
Pamiętaj, że przed przyjęciem dyspozycji przez telefon poprosimy Cię o podanie danych, które umożliwią nam zweryfikowanie, że rozmawiamy z właściwą osobą. -
Jakie dane muszę podać, aby zamknąć rachunek?
- Twoje imię i nazwisko – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
- Twój numer PESEL lub numer klienta (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – chyba, że składasz dyspozycję w bankowości elektronicznej
- numer Twojego rachunku, który chcesz zamknąć
- Twój podpis zgodny ze wzorem podpisu złożonym w banku (dotyczy tylko wypowiedzenia wysyłanego listownie lub składanego w formie papierowej w naszym oddziale)
Warto, by wypowiedzenie zawierało również:
- numer telefonu (Twój i ewentualnych współwłaścicieli) – na wypadek gdyby pojawiła się konieczność wyjaśnienia jakiejś sprawy
- numer rachunku, na który mamy przelać dodatnie saldo rachunku po zakończeniu okresu wypowiedzenia – wskazanie rachunku do przelewu nie jest obowiązkowe, ale gdyby na zamykanym rachunku w dniu jego zamknięcia znajdowały się wolne środki, wysłalibyśmy je na wskazany przez Ciebie rachunek i nie byłoby potrzeby odbierania tych środków w gotówce w naszym oddziale
Najlepiej, gdyby saldo na rachunku w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia wynosiło 0 zł.
-
Jakie dokumenty, poza wypowiedzeniem umowy, są wymagane do złożenia dyspozycji zamknięcia rachunku?
Niezależnie od sposobu w jaki chcesz przekazać nam wypowiedzenie umowy rachunku poprosimy Cię o akceptację „Oświadczenia o wypowiedzeniu umowy rachunku bankowego/karty”.
Jeśli składasz wypowiedzenie:- w bankowości elektronicznej Pekao24 lub telefonicznie - potwierdzasz treść i akceptujesz Oświadczenia w bankowości elektronicznej Pekao24,
- w oddziale banku - podpisujesz Oświadczenie, które przekaże Ci pracownik oddziału.
-
Ile wynosi okres wypowiedzenia rachunku?
Standardowy okres wypowiedzenia rachunku wynosi 1 miesiąc od daty złożenia dyspozycji.
-
Co w sytuacji, jeśli wypowiedzenie dotyczy umowy rachunku powiązanego z innymi produktami (np. pożyczka w koncie, rachunek do spłaty pożyczki, kredytu, rachunek do lokaty)?
Rachunek możesz zamknąć zdalnie również wtedy, gdy jest do niego wydana karta debetowa lub bankowość elektroniczna i telefoniczna Pekao24. Wypowiadając umowę o konto osobiste wypowiadasz jednocześnie umowę o kartę debetową wydaną do tego rachunku. Wypowiadając umowę o konto osobiste możesz, ale nie musisz, wypowiedzieć też umowę o bankowość elektroniczną i telefoniczną Pekao24.
W przypadku powiązania zamykanego rachunku z innymi produktami banku, wypowiedzenie możesz złożyć podczas wizyty w oddziale banku lub listownie.
Jeśli Twój rachunek jest powiązane z innymi produktami banku, aby złożyć wypowiedzenie, udaj się do oddziału banku lub wyślij wypowiedzenie listem. Pamiętaj, by Twój podpis zgadzał się ze wzorem podpisu, który wskazałeś bankowi.
-
Czy muszę podać numer rachunku do przelewu pieniędzy, które pozostaną na moim koncie po zamknięciu? Co się stanie, jeśli tego nie zrobię?
Numer rachunku jest potrzebny, abyśmy mogli przelać Ci pieniądze, które zostaną na Twoim koncie po jego zamknięciu. Jeśli nie podasz nam numeru innego rachunku, a w dniu rozwiązania umowy saldo rachunku będzie dodatnie, możesz odebrać pieniądze w oddziale.
Dlatego najlepiej by było, gdyby na twoim koncie w ostatnim dniu okresu wypowiedzenia nie pozostały żadne pieniądze, czyli saldo byłoby zerowe. Wypłacając pieniądze przed upływem okresu wypowiedzenia umowy, pamiętaj jednak, by zapewnić na koncie sumę pokrywającą należne bankowi opłaty, które jeszcze nie zostały rozliczone.
-
W jaki sposób mogę zamknąć konto wspólne?
Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny, wystarczy, że jeden ze współwłaścicieli złoży wypowiedzenie umowy rachunku zdalnie.
W przypadku śmierci jednego ze współposiadaczy bank po uzyskaniu informacji o śmierci przekształci rachunek na jednoosobowy (właścicielem pozostanie żyjący współposiadacz).
Jeżeli chcesz zamknąć rachunek wspólny po śmierci jednego ze współwłaścicieli rachunku, udaj się do oddziału z aktem zgonu współposiadacza.
W przypadku, gdy rachunek już został przekształcony i jesteś jedynym jego posiadaczem możesz to zrobić w sposób wskazany wyżej.
-
Blokada dostępu do konta - z czego wynika i jak postępować?
W przypadku blokady konta wynikającej z błędnych prób logowania możesz samodzielnie odzyskać dostęp do rachunku. Instrukcję znajdziesz na tej stronie.
-
Jak mogę zaktualizować swoje dane w banku, gdy jestem za granicą?
W tej sytuacji można przesłać do oddziału banku pisemną dyspozycję zmiany danych potwierdzoną przez polską placówkę dyplomatyczną lub konsularną, lub notariusza (z dołączoną apostille, wydaną przez właściwy organ państwa, w którym notariusz dokonał poświadczenia).
-
-
Pliki do pobrania
Regulamin rachunków bankowych
Pobierz plikRegulamin karty płatniczej debetowej Visa Debit Gold obowiązujący do 31.03.2023 r.
Pobierz plikRegulamin zawierania umów drogą elektroniczną
Pobierz plikDyspozycja przekazania środków z tytułu wynagrodzenia przy przenoszeniu rachunku z innego banku
Pobierz plikDyspozycja wkładem na wypadek śmierci
Pobierz plikDyspozycja przekazu w obrocie dewizowym
Pobierz plikRegulamin oferty „Zbieraj do 4 razy więcej punktów z Bankiem Pekao S.A.”
Pobierz plikLimity transakcji zbliżeniowych
Pobierz plikZasady bezpiecznego korzystania z kart płatniczych
Pobierz plikRegulamin promocji Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę 200 zł VII edycja
Pobierz plikRegulamin promocji Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę 200 zł VIII edycja
Pobierz plikRegulamin promocji Przekorzystnie z VISA
Pobierz plikRegulamin promocji Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę 200 zł VI edycja
Pobierz plikRegulamin promocji Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę 200 zł V edycja
Pobierz plikRegulamin Wakacyjna promocja z Bankiem Pekao
Pobierz plikPromocja Otwórz konto w Banku Pekao S.A. – edycja I - regulamin i Informacja Administratora Danych
Pobierz plikRegulamin promocji „Otwórz konto na selfie i odbierz nagrodę” – edycja IX
Pobierz plikPromocja Otwórz konto w Banku Pekao S.A. edycja II - regulamin i Informacja Administratora Danych
Pobierz plikRegulamin promocji „Otwórz konto na selfie i otrzymaj nagrodę”- edycja X
Pobierz plikRegulamin Otwórz KP online i otrzymaj nagrodę - edycja XI
Pobierz plikRegulamin Promocji. Posiadasz kredyt ratalny w Banku Pekao - otwórz konto i kartę kredytową i zgarnij do 400 zł
Pobierz plikPromocja dla posiadaczy kredytu ratalnego
Pobierz plikRegulamin Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę - edycja XII
Pobierz plikZgarnij do 400 zł na start edycja III
Pobierz plikRegulamin promocji „Zgarnij do 500 zł na start”
Pobierz plikRegulamin Otwórz Konto na selfie i otrzymaj nagrodę - edycja XIII
Pobierz plik -
Opłaty i prowizje
Tabele oprocentowania kont i lokat dla osób fizycznych w banku Pekao S.A.
Pobierz plik
Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Rachunki w bieżącej ofercie banku
Pobierz plik
Polecamy naszą ofertę dla dzieci w każdym wieku
Wybierz wizerunek swojej karty
Do dyspozycji masz wiele wizerunków. Wybierz ten, który Ci się najbardziej spodoba!