Pakiet Komfort

MATERIAŁ MARKETINGOWY

0 zł za Pakiet Komfort do Twojego Konta przez pierwsze 6 miesięcy*

Wybierz jeden z trzech wariantów Pakietu Komfort, który Ci pasuje

  • Zobacz szczegóły
    • Pakiet Komfort Standard - z 2 przelewami Express Elixir miesięcznie
    • Pakiet Komfort Złoty - z 3 przelewami Express Elixir miesięcznie
    • Pakiet Komfort Platynowy - z 4 przelewami Express Elixir miesięcznie 

Wybierz np. Pakiet Komfort Platynowy i wejdź do STREFY KOMFORTU

  • Zobacz szczegóły
    • Kupiłeś przez internet wadliwy towar a sprzedawca nie chce zwrócić Ci pieniędzy? Możesz otrzymać zwrot kosztów zakupu od PZU SA!
    • Złamał Ci się klucz w zamku? PZU SA zorganizuje przyjazd fachowca i pokryje koszty interwencji!
    • Podczas koszenia trawnika spod kosiarki wypadł kamień i uderzył w samochód sąsiada, zaparkowany przed jego domem? PZU SA wypłaci sąsiadowi odszkodowanie.
    • Musisz ekspresowo zapłacić zaliczkę na upragnione wakacje? Przelejesz pieniądze natychmiastowo w bankowości elektronicznej Pekao24 lub aplikacji PeoPay!
       

Pakiet Komfort

możesz aktywować w aplikacji mobilnej PeoPay lub w serwisie internetowym Pekao24

Niespodziewane przeszkody dnia codziennego czy kryzysowe sytuacje? To samo życie …
Aktywuj wybrany wariant Pakietu Komfort do Twojego Konta i korzystaj z przelewów Express Elixir w lepszej cenie oraz ochrony ubezpieczeniowej, w ramach Pakietu Ubezpieczeń.
Listę kont, do których możesz aktywować Pakiet Komfort, znajdziesz w Regulaminie Pakietu Komfort.
 
Chcę aktywować usługę
Aktywuj

Wybierz swój wariant Pakietu Komfort:


Suma ubezpieczenia jest ustalana na wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe w każdych kolejnych 12. miesięcznych okrasach ubezpieczenia.

1Każde kolejne polecenie przelewu zewnętrznego w obrocie krajowym w złotych w trybie ekspresowym – Express Elixir – za pośrednictwem usługi bankowości elektronicznej (PekaoInternet/Bankowość Mobilna) – kosztuje 5 zł.

*Pakiet Komfort składa się z płatnego Pakietu Express Elixir i z bezpłatnego dla klienta w całym okresie ochrony Pakietu Ubezpieczeń PZU SA.  Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową. Dla pierwszej, objętej promocją aktywacji Pakietu Komfort Pakiet Express Elixir jest bezpłatny przez pierwszych 6 miesięcy od daty jego aktywacji. Po tym okresie dla Pakietu Express Elixir naliczana jest miesięczna opłata zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort oraz Taryfą prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych. Tam znajdziesz również listę kont, do których można aktywować Pakiet Komfort. Ochronę ubezpieczeniową zapewnia PZU SA. Suma ubezpieczenia jest ustalana na wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe w każdych kolejnych 12. miesięcznych okrasach ubezpieczenia.
Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, w tym ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności PZU SA, które mogą być przyczyną odmowy wypłaty świadczenia lub wpływać na jego wysokość zajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach grupowego ubezpieczenia Twoja Ochrona dla posiadaczy rachunków Banku Pekao S.A, dostępnych na pzu.pl oraz pekao.com.pl lub w placówkach Banku Pekao S.A.

 

Chcę aktywować usługę

Wybierz Pakiet Komfort Platynowy i wejdź do STREFY KOMFORTU!
W ramach Pakietu Express Elixir, natychmiastowo lub w ostatniej chwili zapłacisz np:

  • zaliczkę na obóz dziecka czy wyjazd na rodzinne wakacje,
  • rachunki za prąd czy telefon,
  • opłaty skarbowe czy zobowiązania podatkowe.

 Co zyskasz z ubezpieczeniem.

W zależności od wybranego wariantu Pakietu Komfort, zyskasz dodatkowo ochronę PZU SA w zakresie ubezpieczeń mieszczących się w tym  wariancie:

  • ubezpieczenie zakupów przez internet - zwrot pieniędzy, jeśli np. sprzedawca dostarczył towar niezgodny z Twoim zamówieniem i nie chce zwrócić kosztów zakupu,
  • ubezpieczenie rzeczy osobistych oraz assistance – usługi informacyjne : odszkodowanie za utracone rzeczy (tj. portfel, portmonetka, torebka, telefon, teczka, dokumenty - paszport, dowód osobisty, prawo jazdy, karty), gdy np. ktoś wyrwał Ci na ulicy torebkę, w której były portfel i dokumenty
  • ubezpieczenie Pomoc w domu: fachowa pomoc specjalistów, np. w razie awarii RTV/AGD/PC, PZU SA zorganizuje fachowca i pokryje koszty jego dojazdu, robocizny i części 
  • ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym (OC w życiu prywatnym): jeśli wyrządzisz szkodę innej osobie i będziesz musiał zrekompensować jej stratę (ochrona dotyczy także szkód wyrządzonych przez dzieci, osoby bliskie i pomoc domową, a także zwierzęta np. psy), PZU SA wypłaci odszkodowanie poszkodowanemu.

Jak aktywować Pakiet Komfort

Krok 1.

Zaloguj się do serwisu Pekao24, wybierz Oferty i wnioski, a następnie Ubezpieczenia.

Krok 2.

Z oferty ubezpieczeń wybierz Pakiet Komfort do konta.

Krok 3.

Wybierz konto, do którego chcesz aktywować Pakiet Komfort oraz interesujący Cię wariant Pakietu.

Kliknij Złóż wniosek.

Krok 4.

Zapoznaj się i zaakceptuj regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.

Kliknij Zapisz

Krok 5.

Wybierz interesujący Cię wariant Pakietu Komfort.

Potwierdź adres świadczenia ubezpieczenia „Pomoc w domu”.

Krok 6.

Sprawdź na podsumowaniu dane i potwierdź złożenie dyspozycji aktywacji Pakietu Komfort.

Kliknij Potwierdzenie.

Krok 7.

Potwierdź operację w aplikacji PeoPay lub kodem SMS.

Pakiet Komfort zostanie aktywowany:
• 1 dnia najbliższego miesiąca, jeżeli dyspozycje aktywacji Pakietu Komfort złożysz do 25 danego dnia miesiąca włącznie,
• jeżeli zrobisz to pomiędzy 26, a ostatnim dniem miesiąca, Pakiet Komfort będzie aktywny miesiąc później, również od 1 dnia miesiąca.

Krok 8.

Twój Pakiet oczekuje na aktywację.

Dyspozycję aktywacji Pakietu Komfort do Twojego konta możesz złożyć również w oddziale Banku lub placówce partnerskiej.
Listę kont, do których możesz aktywować Pakiet Komfort, znajdziesz w Regulaminie Pakietu Komfort.

Od momentu aktywacji Pakietu Komfort, możesz korzystać z przelewów natychmiastowych w ramach Pakietu Express Elixir oraz zostajesz objęty ochroną z tytułu ubezpieczenia  Twoja Ochrona, w ramach Pakietu Ubezpieczeń.

  • Aktywacja Pakietu

    • ​​​​​​Pakiet aktywujemy:

      • do konta prowadzonego w polskich złotych. Do jednego konta może być aktywny tylko jeden Pakiet Komfort.
      • w wybranym przez Ciebie wariancie. Będziesz mógł go zmienić raz na 6 miesięcy, poprzez złożenie oświadczenia o zmianie wariantu.
         

      Opłata za Pakiet Express Elixir, poza okresem „Promocji na start”, jest zależna od rodzaju posiadanego Konta oraz wybranego wariantu Pakietu Komfort. Szczegóły są opisane w Regulaminie Pakietu Komfort.
      Opłatę pobieramy za kolejny miesiąc, z konta do którego funkcjonuje Pakiet Komfort, w dni robocze, pomiędzy 26 a ostatnim dniem miesiąca włącznie.

  • Szczegóły Pakietu Komfort

    • Pakiet Express Elixir:

      • Liczba przelewów natychmiastowych, które mogą zostać zlecone w miesiącu bez dodatkowych opłat. Za kolejne pobierzemy opłatę zgodnie z Taryfą prowizji i opłat bankowych dla klientów detalicznych.

      Pakiet Ubezpieczeń:

      • Składając dyspozycję aktywacji Pakietu Komfort, składasz oświadczenie woli o przystąpieniu do  Umowy grupowego ubezpieczenia Twoja Ochrona. Szczegółowy zakres grupowego ubezpieczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności znajdziesz w Ogólnych warunkach ubezpieczenia Twoja Ochrona dla posiadaczy rachunków Banku Pekao S.A.(OWU).
      • Ochronę ubezpieczeniową zapewnia PZU SA. 
      • Bank jest ubezpieczającym i opłaca składkę ubezpieczeniową.
  • Zakres ochrony Pakietu Ubezpieczeń:

      • Ubezpieczenie zakupów przez internet

          • Ubezpieczeniem objęte jest ryzyko niedostarczenia towaru lub dostarczenia towaru wadliwego lub dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem , który kupisz w okresie ubezpieczenia i zapłacisz za niego w formie polecenia przelewu za pośrednictwem internetu, przy użyciu karty debetowej lub kredytowej wydanej przez Bank Pekao S.A,. BLIKiem lub za pośrednictwem serwisów Pekao24 i PeoPay. 
          • Ochrona ubezpieczeniowa dotyczy zakupów na terenie Polski. Oznacza to, że towar musi być wysłany i dostarczony na terytorium RP.
          • Suma Ubezpieczenia wynosi 5000 zł i jest ustalana na wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe zaistniałe w każdych kolejnych 12 miesięcznych okresach ubezpieczenia.
             
      • Ubezpieczenie rzeczy osobistych i assistance usługi informacyjne

          • Ubezpieczeniem objęte są Twoje rzeczy osobiste: telefon, portfel, torebka lub teczka, a także dokumenty (paszport, dowód osobisty, prawo jazdy) i karty wydane przez nasz bank, na wypadek utraty na skutek kradzieży lub rabunku, do których doszło na terenie Polski. 
          • Dodatkowo, możesz skorzystać z nielimitowanych usług informacyjnych dotyczących procesu zastrzegania utraconych dokumentów oraz wydania nowych.
          • Suma Ubezpieczenia wynosi 1000 zł i jest ustalana na wszystkie zdarzenia ubezpieczeniowe zaistniałe w każdych kolejnych 12 miesięcznych okresach ubezpieczenia
      • Pomoc w domu

        • Jeśli we wskazanym prze Ciebie miejscu ubezpieczenia dojdzie do awarii (drzwi zewnętrznych, instalacji wodnej, kanalizacyjnej, CO, wewnętrznej instalacji elektrycznej, gazowego urządzenia grzewczego (gazowego), sprzętu RTV/AGD i PC), zdarzenia losowego, przepięcia, dewastacji czy kradzieży z włamaniem i miejsce ubezpieczenia zostanie zniszczone lub uszkodzone, możesz skorzystać z pomocy specjalistów:

          • elektryka,
          • hydraulika,
          • ślusarza,
          • szklarza,
          • dekarza,
          • technika urządzeń grzewczych (gazowych),
          • serwisanta domowych urządzeń elektrycznych,
          • informatyka.

           W ramach ubezpieczenia PZU SA zorganizuje wizytę specjalisty i pokryje koszty ich usług s tj. koszty dojazdu, robocizny oraz części i materiałów użytych do naprawy. Usługi świadczone są na terytorium RP. Usługi są realizowane dla sprzętów RTV/AGD i PC, które są po okresie gwarancji i nie są starsze niż 10 lat.
          W każdych kolejnych 12 miesięcznych okresach ubezpieczenia możesz skorzystać z usług fachowców do 3 razy. Maksymalny koszt jednej interwencji wynosi 800 zł (3 x 800 zł).
           

      • Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym (OC w życiu prywatnym)

          • Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym to ochrona dla Ciebie, Twoich bliskich pozostających z Tobą we wspólnym gospodarstwie domowym, a także Twojej pomocy domowej na wypadek szkód, które wyrządzisz osobom trzecim i jesteś zobowiązany do jej naprawienia.
          • Ubezpieczenie działa na terenie całej Polski, w domu i poza domem. Ochroną objęte są szkody wyrządzone:
            - wskutek posiadania i użytkowania nieruchomości łącznie ze szkodami wodno-kanalizacyjnymi
            - wskutek posiadania i użytkowania ruchomości, w tym urządzeń gospodarstwa domowego, roweru, wózka inwalidzkiego
            - przez zwierzęta domowe
            - w związku z amatorskim uprawianiem sportu
          • Suma gwarancyjna w każdych dwunastu miesięcznych okresach ubezpieczenia wynosi 10 000 zł.
             

Zgodnie z Regulaminem Pakietu Komfort,  od dnia aktywacji Pakietu Komfort rozpoczyna się okres ochrony ubezpieczenia grupowego Twoja Ochrona  dla posiadaczy rachunków Banku Pekao S.A., w ramach Pakietu Ubezpieczeń.

Zakres ochrony Pakietu Ubezpieczeń w poszczególnych wariantach:

  • Wariant Standard: ubezpieczenie zakupów przez Internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych i assistance - usługi informacyjne.
  • Wariant Złoty: ubezpieczenie zakupów przez Internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych i assistance - usługi informacyjne, ubezpieczenie Pomoc w domu.
  • Wariant Platynowy: ubezpieczenie zakupów przez Internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych i assistance - usługi informacyjne, ubezpieczenie Pomoc w domu oraz OC w życiu prywatnym.


Jeżeli w wybranym przez Ciebie wariancie Pakietu Komfort  znajduje się ubezpieczenie Pomoc w domu, usługi specjalistów będą świadczone pod adresem wskazanym w banku jako adres zamieszkania. Jeśli chcesz, aby usługi Pomoc w domu były świadczone w miejscu wskazanym w Banku jako adres korespondencyjny możesz dokonać zmiany typu adresu pod którym świadczone będą te usługi .

  • W jaki sposób zgłosić szkodę?

    • Zadzwoń do PZU SA, pod numer 801 182 007 --> Pomoc assistance wybierz 1 -> Pomoc w domu wybierz 4 -> połączenie z konsultantem.
      Przedstaw się i podaj swoje imię i nazwisko oraz Pesel (albo datę urodzenia jeśli nie posiadasz numeru Pesel). Pamiętaj, że w momencie wystąpienia zdarzenia ubezpieczeniowego Pakiet Komfort musi był aktywny.
      Konsultant zweryfikuje Twoje dane i przyjmie zgłoszenie. 
      lub napisz na adres: kontakt@pzu.pl

Ten materiał nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny. Zakładem ubezpieczeń jest PZU SA.  Bank Pekao S.A. jest ubezpieczającym. Szczegółowe informacje o zakresie ubezpieczenia, a także ograniczeniach oraz wyłączeniach odpowiedzialności PZU SA, które mogą być przyczyną odmowy wypłaty świadczenia lub wpływać na jego wysokość, znajdziesz w aktualnych ogólnych warunkach grupowego ubezpieczenia Twoja Ochrona dla posiadaczy rachunków Banku Pekao S.A., dostępnych na pzu.pl lub na www.pekao.com.pl oraz w oddziałach banku.
  • Pliki do pobrania - archiwum

    • Regulamin Pakietu Komfort. Obowiązujący do: 28.02.2022r. jeśli Dyspozycja aktywacji złożona do 20.12.(...)

      Regulamin Pakietu Komfort. Obowiązujący do: 28.02.2022r. jeśli Dyspozycja aktywacji złożona do 20.12.2021r, 12.01.2022r. jeśli Dyspozycja aktywacji złożona po 20.12.2021r
      Pobierz plik

      Karta Produktu i Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym

      Karta Produktu i Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym
      Pobierz plik

      OWU - Twoja Ochrona

      OWU - Twoja Ochrona
      Pobierz plik

      Informacja Administratora danych PZU SA

      Informacja Administratora danych PZU SA
      Pobierz plik

      Formularz zgłoszenia reklamacji

      Formularz zgłoszenia reklamacji
      Pobierz plik

      Regulamin Pakietu Komfort. Obowiązujący od 1.03.2022 jeśli Dyspozycja aktywacji złożona do 20.12.2021(...)

      Regulamin Pakietu Komfort. Obowiązujący od 1.03.2022 jeśli Dyspozycja aktywacji złożona do 20.12.2021r, 13.01.2022r. jeśli Dyspozycja aktywacji złożona po 20.12.2021r
      Pobierz plik

      Regulamin Pakietu Komfort obowiązujący do 2.06.2023

      Regulamin Pakietu Komfort obowiązujący do 2.06.2023
      Pobierz plik

      Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych. Obowiązująca od 1.03.2022r jeśli Dyspozycja aktywa(...)

      Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych. Obowiązująca od 1.03.2022r jeśli Dyspozycja aktywacji złożona do 20.12.2021 r. 13.01.2022 r. jeśli Dyspozycja aktywacji złożona po 20.12.2021 r.
      Pobierz plik

      OWU - Twoja Ochrona od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.

      OWU - Twoja Ochrona od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.
      Pobierz plik

      Karta Produktu i Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym obowiązujący od 19.11.2(...)

      Karta Produktu i Dokument zawierający informacje o produkcie ubezpieczeniowym obowiązujący od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.
      Pobierz plik

      Regulamin Pakietu Komfort i Taryfa obowiązujący do 19.06.2024 r.

      Regulamin Pakietu Komfort i Taryfa obowiązujący do 19.06.2024 r.
      Pobierz plik

      Karta produktu - Twoja Ochrona od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.

      Karta produktu - Twoja Ochrona od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.
      Pobierz plik

      Informacja Administratora Danych PZU SA od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.

      Informacja Administratora Danych PZU SA od 19.11.2022 r. do 19.06.2024 r.
      Pobierz plik

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.