Konto Private Banking

Otwórz Konto Private Banking i korzystaj z możliwości, jakie daje Bankowość Prywatna. Wybierz indywidualne rozwiązania, zaprojektowane z myślą o niecodziennych potrzebach.

Wybierz prestiżowe Konto Private Banking

Poznaj wyższy standard bankowości – otwórz Konto Private Banking i przekonaj się, jakie możliwości oferuje. Samodzielnie ustalasz model współpracy z osobistym bankierem, który z zachowaniem pełnej dyskrecji wesprze Cię w decyzjach finansowych oraz zaproponuje rozwiązania, które spełnią Twoje szczególne wymagania. Zyskaj dostęp do elitarnych produktów, niedostępnych dla innych klientów.

Porozmawiaj z Bankierem

Kontrola finansów online

Masz dostęp do finansów w serwisie Pekao24 oraz w aplikacji mobilnej PeoPay. Korzystaj w każdej chwili z dowolnego miejsca na świecie.

Wsparcie osobistego bankiera

Twój partner w finansach przygotuje optymalną strategię zarządzania majątkiem.

Nowoczesne płatności kartą, telefonem i zegarkiem

Masz Konto Private Banking? Za zakupy zapłacisz mobilnie, tak jak lubisz – skorzystaj z PeoPay, Apple Pay, Google Pay lub płatności zegarkiem.

Wielowalutowa karta debetowa World Elite Debit Mastercard

Do konta otrzymasz najbardziej prestiżową kartę debetową Mastercard z pakietem ubezpieczeń i dodatkowych korzyści. Płać w EUR, USD, GBP, CHF bez przewalutowania i wypłacaj gotówkę wygodnie jedną kartą World Elite Debit Mastercard.

0 zł za prowadzenie konta, przelewy i wypłaty z bankomatów

Konto Private Banking prowadzimy za 0 zł, jeśli łączna kwota Twoich aktywów wynosi co najmniej 1 mln złotych. Nie pobieramy prowizji za przelewy i wypłatę gotówki w bankomatach w kraju i za granicą.

Wybierz prestiżowe Konto Private Banking

Poznaj wyższy standard bankowości – otwórz Konto Private Banking i przekonaj się, jakie możliwości oferuje. Samodzielnie ustalasz model współpracy z osobistym bankierem, który z zachowaniem pełnej dyskrecji wesprze Cię w decyzjach finansowych oraz zaproponuje rozwiązania, które spełnią Twoje szczególne wymagania. Zyskaj dostęp do elitarnych produktów, niedostępnych dla innych klientów.

Porozmawiaj z Bankierem

Najlepsza Bankowość Prywatna w badaniu Instytucji Roku realizowanym przez Moje Bankowanie

Podstawowym celem badania jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi, a zarazem sprostanie stale rosnącym i zmieniającym się oczekiwaniom klientów. To największy i najbardziej kompleksowy w ujęciu wieloproduktowym oraz wielokanałowym ranking jakości obsługi klienta indywidualnego oraz przedsiębiorcy na rynku. Tym bardziej cieszy nas wyróżnienie dla Bankowości Prywatnej.

Co jeszcze możesz zyskać w ramach Konta Private Banking z kartą World Elite Debit Mastercard?

    Kompleksowe ubezpieczenie w podróży zagranicznej na całym świecie.

    Opieka osobistego asystenta – Concierge.

    Ubezpieczenie w podróży samochodem w Polsce i krajach europejskich.

Łączymy najlepsze standardy tradycyjnej Bankowości Prywatnej z nowoczesną bankowością online, podążając za trendami finansowymi. Z Kontem Private Banking możesz korzystać zarówno z profesjonalnego doradztwa finansowego, usług asystenta Concierge oraz z nowoczesnych rozwiązań, jak aplikacja PeoPay i płatności mobilne.

Ile kosztuje prowadzenia Konta Private Banking?

Konto Private Banking prowadzimy bezpłatnie, jeżeli łączna kwota Twoich aktywów na rachunkach bankowych i inwestycyjnych w Banku Pekao S.A. oraz Biurze Maklerskim Pekao wynosi co najmniej 1 mln złotych.

Telefoniczna Wymiana Walut

Skontaktuj się z Dealerem Walutowym i zyskaj preferencyjne kursy. Dealerzy dostępni są pod wskazanymi numerami telefonów w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.
+ 48 22 582 78 79
+ 48 22 582 78 83
Koszt połączenia wg taryfy operatora.

Kontakt przeznaczony jest wyłącznie dla Klientów Private Banking posiadających zawarte z Bankiem Umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych.

  • Pytania i odpowiedzi

    • Czy Konto Private Banking jest oprocentowane?

      Oprocentowanie Konta Private Banking jest zmienne i aktualnie wynosi 0,00% w skali roku. Może ono ulec zmianie w określonych w Regulaminie rachunków bankowych Banku Pekao S.A. przypadkach, tj. zmiany cen pieniądza na rynku międzybankowym lub zmiany stopy rezerwy obowiązkowej ustalanej przez Narodowy Bank Polski od depozytów oraz zasad jej odprowadzania.

      Wartość aktualnie obowiązującej stawki oprocentowania znajdziesz na wyciągu bankowym oraz w Tabeli oprocentowania kont i lokat dla osób fizycznych w Banku Pekao S.A. dostępnej w sekcji Pliki do pobrania.
    • Czy można składać dyspozycje przez telefon?

      Będąc klientem bankowości prywatnej możesz składać zlecenia w trakcie rejestrowanej rozmowy telefonicznej:
      • ze swoim Bankierem, w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00.
        Zakres dyspozycji wskazany jest w umowie dotyczącej obsługi w bankowości prywatnej (uwzględnia np.  otwarcie lokaty negocjowanej, wykonanie przelewu w trybie pilnym Sorbnet, transakcje przewalutowania) 
      • z pracownikiem Infolinii Bankowości Prywatnej (TelePekao) pod numerem +48 22 591 20 10.
        Zakres możliwych do złożenia dyspozycji wskazany jest w Wykazie Funkcji Serwisów i dotyczy klientów, którzy zawarli umowę o Pekao24.
      • z Dealerem Walutowym, w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00, pod numerami tel. +48 22 582 78 85, +48 22 582 78 83, +48 22 582 78 79.
        Zlecenia przyjmowane są po zawarciu Umowy o Telefoniczne Zawieranie Transakcji Walutowych. Zlecenia mogą dotyczyć: 
        - kupna lub sprzedaży walut obcych i złotych po uzgodnionym w trakcie negocjacji kursie,
        - składania przez klienta ofert kupna lub sprzedaży waluty obcej za walutę złoty polski lub inną walutę obcą. 
    • W jaki sposób i w jakich godzinach mogę złożyć dyspozycję przelewu z Konta Private Banking?

      Dyspozycję przelewu z Konta Private Banking możesz złożyć:
      • ze swoim Bankierem, w dni robocze godzinach 9:00 – 17:00, w trakcie rejestrowanej rozmowy telefonicznej. Zakres rodzajów przelewów do wykonania przez Bankiera wskazany jest w umowie dotyczącej obsługi w bankowości prywatnej,
      • z pracownikiem Infolinii Bankowości Prywatnej (TelePekao) pod numerem +48 22 591 20 10. Infolinia jest czynna całą dobę,
      • w serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay, przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.
      • w dowolnym oddziale Banku – listę i godziny pracy oddziałów znajdziesz na naszej stronie
    • Czy obowiązują mnie ograniczenia co do kwoty lub liczby przelewów?

      Początkowo obowiązujące limity:
      1)    Przelewy standardowe
      • Limit dzienny wynosi 1 000 zł.
        Jest to maksymalna kwota, jaką możesz przelać ze swoich rachunków w ciągu jednego dnia. Limit dzienny nie może być wyższy niż limit miesięczny.
      • Limit miesięczny 5 000 zł. 
        Jest to maksymalna kwota, jaką możesz przelać ze swoich rachunków w ciągu jednego miesiąca kalendarzowego.

        Powyższe limity nie obejmują przelewów na rachunki odbiorców, których wcześniej zdefiniowałeś, zleceń stałych, przelewów między Twoimi własnymi rachunkami w naszym banku oraz przelewów, które zlecasz na swój rachunek inwestycyjny.

      2)    Przelewy Express Elixir
      • Limit dzienny wynosi 10 000 zł.

      3)    Przelewy BLIK 
      • Limit dzienny wynosi 1 000 zł.
      • Pojedyncza kwota może wynieść jednorazowo maksymalnie 500 zł.

      Powyższe limity nie obowiązują, kiedy zlecasz przelewy w naszych oddziałach.
       
  • Pliki do pobrania

    Regulamin rachunków bankowych

    Pobierz plik

    Dyspozycja wkładem na wypadek śmierci

    Pobierz plik

    Definicje usług reprezentatywnych

    Pobierz plik

    Regulamin lokat Banku Pekao S.A. dla osób fizycznych

    Pobierz plik

    Arkusz informacyjny dla deponentów (BFG)

    Pobierz plik

    Oprocentowanie kredytów i depozytów

    Pobierz plik
  • Opłaty i prowizje

    Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Rachunki w bieżącej ofercie banku

    Pobierz plik

    Stopy depozytowe Banków Centralnych dla walut EUR CHF USD GBP

    Pobierz plik

    Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – lokaty terminowe

    Pobierz plik

Wypełnij formularz

Oddzwonimy


Konto Private Banking prowadzone jest bezpłatnie dla klientów z aktywami w naszym banku powyżej 1 mln złotych. Podaj wysokość aktywów żebyśmy mogli dopasować ofertę:
 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.