![](/dam/jcr:42af4058-1656-4bd9-8f40-a21fd3004e61/laur-klienta-2024-a.png)
![](/dam/jcr:42af4058-1656-4bd9-8f40-a21fd3004e61/laur-klienta-2024-a.png)
![](/dam/jcr:42af4058-1656-4bd9-8f40-a21fd3004e61/laur-klienta-2024-a.png)
Bank Pekao S.A. został wyróżniony w ogólnopolskim plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta w kategorii odpowiedzialna marka za działania w ramach usługi Family Office. Za zajęcie pierwszego miejsca Bank otrzymał tytuł złoty Laur Klienta 2024.*
Laur Konsumenta/Klienta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 20. lat plebiscytu popularności produktów i usług. Konkurs powstał m. in. po to, żeby dostrzec, docenić, uhonorować oraz nagłośnić te podmioty, które według respondentów są najpopularniejsze i najbardziej godne zaufania. Co roku sondowanych jest ponad 500 kategorii. Nagroda Laur Konsumenta/Laur Klienta jest jedną z pierwszych certyfikacji firm na podstawie zbiorowej rekomendacji konsumentów i klientów.
Plebiscyt wyłania najlepsze marki w danej kategorii. Jego Laureaci otrzymują jedno z najbardziej wyjątkowych wyróżnień, przyznawane jest bowiem przez samych konsumentów. Dzięki temu głosowanie ma szanse przedstawić precyzyjny krajobraz tendencji rynkowych. W trakcie plebiscytu głosy zbierane są na stronach internetowych przez niezależne organizacje zewnętrzne oraz w ankietach telefonicznych. O kolejności miejsc w rankingu decyduje liczba głosów oddanych przez klientów. Bank Pekao S.A. otrzymała20% (271) z 1337 oddanych głosów w kategorii odpowiedzialna marka/firma za działania w ramach usługi Family Office.
*Laur Klienta, https://laurklienta.pl/