Reklamację możesz złożyć:
- elektronicznie: zaloguj się do Pekao24. Po zalogowaniu wejdź w Oferty i wnioski, a w sekcji Usługi w panelu Reklamacje wybierz typ reklamacji Transakcyjna lub Produktowa.
Jeśli nie masz dostępu do Pekao24, możesz złożyć reklamację:
- telefonicznie: na infolinii +48 42 68 38 232* lub +48 22 59 12 351* lub 519 222 222* (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy) lub na numer wskazany w umowie (jeśli zawarliśmy z Tobą odrębną umowę o obsługę zleceń składanych telefonicznie)
* koszt połączenia wg taryfy operatora - osobiście w dowolnym oddziale naszego banku
- listownie: na adres naszego dowolnego oddziału lub na adres Biura Reklamacji:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa.
Listę oddziałów naszego banku znajdziesz tutaj.