Jak zgłosić reklamację?
Zgłoś swoje zastrzeżenie tak szybko jak to będzie możliwe. Wybierz dogodną dla siebie formę zgłoszenia:
- elektronicznie: w serwisie Pekao24 – jeśli korzystasz z serwisu https://www.pekao24.pl/ lub za pośrednictwem wykorzystywanego systemu bankowości internetowej, o ile w tym systemie istnieje taka funkcjonalność.
- telefonicznie: +48 22 591 23 23* lub 519 222 222* (tel. stacjonarne, połączenia z zagranicy) lub na numer wskazany w umowie (w przypadku klientów, z którymi Bank zawarł odrębną umowę o obsługę zleceń składanych telefonicznie)
* koszt połączenia wg taryfy operatora - osobiście ustnie lub pisemnie w dowolnym oddziale banku (ich lista jest tutaj), lub bezpośrednio u swojego doradcy
- listownie - reklamację prześlij na adres:
Bank Pekao S.A.
Biuro Reklamacji:
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa.