loader

11.04.2025

Nowość – Twoje sprawy w PeoPay

W App Store i Google Play udostępniamy nową wersję aplikacji PeoPay (4.88), w której łatwiej dotrzesz do swoich spraw – dyspozycji, wniosków i reklamacji.

1. Nowy wygląd widżetu Dla Ciebie
Z tej pozycji możesz przejść do oferty produktów dostępnych w naszym banku oraz do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych.

2. Usługi zamieniliśmy na Twoje sprawy i przeniesiemy na nowy widżet. 
Jeśli jesteś klientem firmowym, z poziomu widżetu Dla ciebie przejdziesz do oferty i usług.



3. Po tapnięciu w Utwórz łatwiej i szybciej: 

  • dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących twoich produktów,
  • złożysz wniosek 800+ lub 300+, aktywujesz cyfrową tożsamość (tylko dla klientów indywidualnych),
  • złożysz reklamację


4.    Jeśli zmieni się status zgłoszonej przez Ciebie sprawy powiadomimy Cię o tym na widżecie oraz dodamy niebieski znacznik w dolnym menu aplikacji.

5.    Po tapnięciu na widżecie w Więcej przejdziesz do listy swoich spraw, gdzie sprawdzisz status sprawy i jej rozwiązanie.

6.    Zmienił się wygląd strony z Profilem
Dodaliśmy nową sekcję Załatw sprawę, z której także dotrzesz do dyspozycji, wniosków urzędowych i reklamacji oraz sprawdzisz status zgłoszonej sprawy.
Dodatkowo przenieśliśmy tu Wiadomości oraz e-Dokumenty.  


Więcej o aplikacji PeoPay >