11.04.2025
Nowość – Twoje sprawy w PeoPay
W App Store i Google Play udostępniamy nową wersję aplikacji PeoPay (4.88), w której łatwiej dotrzesz do swoich spraw – dyspozycji, wniosków i reklamacji.
1. Nowy wygląd widżetu Dla Ciebie
Z tej pozycji możesz przejść do oferty produktów dostępnych w naszym banku oraz do Okazji z Żubrem i programów lojalnościowych.
2. Usługi zamieniliśmy na Twoje sprawy i przeniesiemy na nowy widżet.
Jeśli jesteś klientem firmowym, z poziomu widżetu Dla ciebie przejdziesz do oferty i usług.
3. Po tapnięciu w Utwórz łatwiej i szybciej:
- dotrzesz do dyspozycji i zaświadczeń dotyczących twoich produktów,
- złożysz wniosek 800+ lub 300+, aktywujesz cyfrową tożsamość (tylko dla klientów indywidualnych),
- złożysz reklamację
4. Jeśli zmieni się status zgłoszonej przez Ciebie sprawy powiadomimy Cię o tym na widżecie oraz dodamy niebieski znacznik w dolnym menu aplikacji.
5. Po tapnięciu na widżecie w Więcej przejdziesz do listy swoich spraw, gdzie sprawdzisz status sprawy i jej rozwiązanie.
6. Zmienił się wygląd strony z Profilem
Dodaliśmy nową sekcję Załatw sprawę, z której także dotrzesz do dyspozycji, wniosków urzędowych i reklamacji oraz sprawdzisz status zgłoszonej sprawy.
Dodatkowo przenieśliśmy tu Wiadomości oraz e-Dokumenty.