22.11.2022
Złoty Laur Klienta 2022 za najwyższą jakość usług bankowości elektronicznej dla serwisu internetowego Pekao24 i aplikacji PeoPay. Dziękujemy za zaufanie!
Bankowość elektroniczna Banku Pekao S.A (serwis internetowy Pekao24 oraz aplikacja PeoPay) zostały nagrodzone Złotym Laurem Klienta w XVIII konkursie Lauru Klienta/Lauru Konsumenta.
To cenne wyróżnienie przyznają konsumenci i klienci w plebiscycie organizowanym od osiemnastu lat przez „Strony Biznesu”, dodatku ukazującego się w Dzienniku Gazecie Prawnej. Podczas ogólnopolskiego sondażu realizowanego internetowo i telefonicznie ankietowani wskazali usługi bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A., serwis internetowy Peokao24 i aplikację PeoPay, jako odznaczające się najwyższą jakością usług i takie, które polecają innym.
„Ankietowani podczas tego badania są proszeni o spontaniczne wskazanie, które produkty lub usługi oceniają najwyżej w danej branży, nie mają listy wyboru ani podpowiedzi i mogą wybrać tylko jedną markę. Dlatego to dla nas szczególnie ważna nagroda, bo potwierdza, że rozwijanie bankowości elektronicznej i nasze dążenie do udoskonalania oferty jest przez klientów dostrzegane i doceniane.” mówi Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Kanałów Zdalnych.
Podczas badania co roku ankietowani oceniają popularność produktów, usług i firm z ponad 300 kategorii. Ankietowani oddają tylko jeden głos na ulubiony produkt, markę lub usługę. W tym roku w odpowiedzi na pytanie: „Jaką markę uważa Pani/Pan za najlepszą pod kątem najwyższej jakości usług bankowości elektronicznej i poleca innym?” ponad połowa ankietowanych wskazała usługi bankowości internetowej Banku Pekao S.A.
Ogólnopolski plebiscyt Laur Klienta/Laur Konsumenta organizowany od 2004 roku wskazuje, które marki cieszą się największym zaufaniem konsumentów. Stanowi też wskazówkę dla innych, ponieważ aż 26% Polaków w badaniach deklaruje, że zwraca uwagę na to wyróżnienie i bierze je pod uwagę przy wyborze produktów lub usług. W każdej kategorii wybierana jest grupa trzech laureatów, którzy w zależności od wyników sondażu otrzymają złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Laur Klienta. Do plebiscytu nie można się zgłosić, wyniki powstają na podstawie spontanicznych odpowiedzi ankietowanych.