14.03.2022
Planowane wyłączenie starszej wersji aplikacji PeoPay.
Planujemy wkrótce wyłączenie aplikacji PeoPay w wersji 3.60 lub niższej działającej na telefonach z systemem Android i iOS (iPhone).
Oznacza to, że nie będzie można się do niej zalogować, aby sprawdzić saldo czy zrealizować przelew.
Aby dalej korzystać z konta przez aplikację PeoPay już teraz proponujemy zaktualizowanie jej na swoim telefonie.
Najnowsza wersja dostępna jest w sklepach z aplikacjami:
- Google Play na telefony z systemem Android w wersji od 6.0
- App Store na telefony z systemem iOS w wersji od 11.0
Dlaczego warto zaktualizować aplikację PeoPay?
Najnowsza wersja aplikacji jest jeszcze bezpieczniejsza i sprawniej działa.
Poza tym PeoPay umożliwia jeszcze lepszą obsługę rachunków i korzystanie z wielu ciekawych funkcji, przydatnych na co dzień, np.:
- dostęp do nowych usług - Bilety komunikacyjne i Opłaty parkingowe więcej>
- możliwość dokonania identyfikacji:
- podczas wizyty w oddziale* jeśli nie masz przy sobie dowodu osobistego lub paszportu - jeśli dysponujemy zdjęciem dokumentu, a on sam jest ważny i nie jest zastrzeżony
- u konsultanta infolinii jeśli nie znasz kodu PIN do serwisu telefonicznego - korzystanie z funkcji powiadomień
- nowy, odświeżony wygląd analizy finansowej
- możliwość wysyłania do banku jeszcze większej liczby dyspozycji online, które wcześniej wymagały wizyty w placówce
Więcej o aplikacji PeoPay>
Dlaczego wyłączamy aplikację w starszej wersji?
Skupiamy się na dalszym udoskonalaniu naszej aplikacji PeoPay i na udostępnianiu nowych funkcjonalności przydatnych w codziennym życiu. Postęp technologiczny i nowe wymagania dotyczące budowy aplikacji narzucane przez producentów systemów telefonów wymuszają wyłączenia wersji aplikacji budowanych wiele lat temu.
Jak zaktualizować aplikację?
Wejdź do sklepu z aplikacjami - wybierz w telefonie aplikację Sklep Play na telefonie z systemem Android lub App Store na iPhone.
Jeśli telefon ze względów technicznych uniemożliwia aktualizację aplikacji PeoPay, dalsze korzystanie z rachunku na telefonie będzie możliwe po zalogowaniu się przez przeglądarkę mobilną do serwisu internetowego Pekao24 na stronie www.pekao24.pl.
*nie dotyczy placówek partnerskich