14.03.2022

Planowane wyłączenie starszej wersji aplikacji PeoPay.

Planujemy wkrótce wyłączenie aplikacji PeoPay w wersji 3.60 lub niższej działającej na telefonach z systemem Android i iOS (iPhone).
Oznacza to, że nie będzie można się do niej zalogować, aby sprawdzić saldo czy zrealizować przelew.
Aby dalej korzystać z konta przez aplikację PeoPay już teraz proponujemy zaktualizowanie jej na swoim telefonie. 

Najnowsza wersja dostępna jest w sklepach z aplikacjami:

  • Google Play na telefony z systemem Android w wersji od 6.0
  • App Store na telefony z systemem iOS w wersji od 11.0

Dlaczego warto zaktualizować aplikację PeoPay?
Najnowsza wersja aplikacji jest jeszcze bezpieczniejsza i sprawniej działa.
Poza tym PeoPay umożliwia jeszcze lepszą obsługę rachunków i korzystanie z wielu ciekawych funkcji, przydatnych na co dzień, np.:  

  • dostęp do nowych usług - Bilety komunikacyjne i Opłaty parkingowe więcej>
  • możliwość dokonania identyfikacji:
    - podczas wizyty w oddziale* jeśli nie masz przy sobie dowodu osobistego lub paszportu - jeśli dysponujemy zdjęciem dokumentu, a on sam jest ważny i nie jest zastrzeżony
    - u konsultanta infolinii jeśli nie znasz kodu PIN do serwisu telefonicznego
  • korzystanie z funkcji powiadomień
  • nowy, odświeżony wygląd analizy finansowej
  • możliwość wysyłania do banku jeszcze większej liczby dyspozycji online, które wcześniej wymagały wizyty w placówce

Więcej o aplikacji PeoPay>

Dlaczego wyłączamy aplikację w starszej wersji?
Skupiamy się na dalszym udoskonalaniu naszej aplikacji PeoPay i na udostępnianiu nowych funkcjonalności przydatnych w codziennym życiu. Postęp technologiczny i nowe wymagania dotyczące budowy aplikacji narzucane przez producentów systemów telefonów wymuszają wyłączenia wersji aplikacji budowanych wiele lat temu.

Jak zaktualizować aplikację?
Wejdź do sklepu z aplikacjami - wybierz w telefonie aplikację Sklep Play na telefonie z systemem Android lub App Store na iPhone.
Jeśli telefon ze względów technicznych uniemożliwia aktualizację aplikacji PeoPay, dalsze korzystanie z rachunku na telefonie będzie możliwe po zalogowaniu się przez przeglądarkę mobilną do serwisu internetowego Pekao24 na stronie www.pekao24.pl

*nie dotyczy placówek partnerskich