Dla Ciebie zmieniamy aplikację PeoPay i serwis internetowy Pekao24.
Dowiedz się, jakie nowe rozwiązania wdrożyliśmy w ostatnim czasie i co możesz dzięki nim zyskać.
Poznaj nowości bankowości elektronicznej Pekao24, które ułatwią Ci korzystanie z aplikacji i serwisu.
Wprowadziliśmy nowe funkcje na profilu firmowym w aplikacji PeoPay
• szybko przejdziesz do opcji dodatkowego finansowania dzięki dodanej sekcji Pożyczka Przekorzystna Biznes zaraz pod skrótami, • jeszcze łatwiej przełączysz się pomiędzy profilem indywidualnym i firmowym - od razu jesteś na pulpicie profilu, • możesz wybrać i ustawić tło aplikacji – dzięki temu łatwo odróżnisz, na którym profilu aktualnie jesteś, a aplikacja jest taka jak chcesz, • masz dedykowaną ikonę dla profilu firmowego (teczkę).
Logowanie dwuskładnikowe do Pekao24 kluczem sprzętowym
Podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 klienci mogą korzystać z dodatkowego uwierzytelnienia z użyciem klucza sprzętowego. Jest to niewielkie urządzenie z wejściem USB, które wyglądem przypomina pendrive.
Nowy program rabatowy w aplikacji PeoPay i serwisie Pekao24, dostępny w zakładce Bonusy. Przystąp do programu i oszczędzaj robiąc zakupy w swoich ulubionych sklepach: • dostęp do promocji w setkach sklepów, głównie internetowych • oferty w sklepach dużych i znanych marek • zniżki sięgające od kliku do nawet kilkudziesięciu procent • dostęp do wyjątkowych okazji tylko dla naszych klientów - nie trzeba sprawdzać każdego sklepu osobno i szukać promocji, wszystkie promocje masz w jednym miejscu.
Sprawdź, które tło PeoPay pasuje do Ciebie najlepiej.
Wybieraj spośród kilkudziesięciu propozycji gamingowych, lifestylowych oraz nowych sportowych lub muzycznych i dopasuj tło aplikacji PeoPay do swoich pasji i zainteresowań.
W serwisie Pekao24 wprowadziliśmy nową zakładkę - Twoje produkty.
Znajdziesz w niej swoje produkty pogrupowane na konta, karty, kredyty, oszczędności i ubezpieczenia.
Dotychczasowa zakładka Produkty zmieniła teraz nazwę na Pulpit, ale jej zawartość pozostaje na razie bez zmian.
Zmiany w czacie
Udostępniamy nową wersję czatu, z którego możesz korzystać w serwisie internetowym Pekao24 i aplikacji PeoPay od wersji 4.60.
Zobacz, jak zmienił się czat: Większy wybór tematów rozmowy.
Dla klientów zalogowanych do serwisu Pekao24/ aplikacji PeoPay: • możliwość przeglądania historii wszystkich rozmów w oknie czatu • wgląd do historycznych rozmów w trakcie trwającego czatu/wideo oraz możliwość przesyłania załączników typu jpg.
Przed zalogowaniem do Pekao24: • możliwość pobrania zapisu rozmowy czat w formie pliku pdf oraz • przeglądania rozmowy po jej zakończeniu, do czasu zamknięcia okna czatu • możliwość zalogowania się do serwisu Pekao24 przed lub w trakcie rozmowy z konsultantem, co pozwoli na kompleksową obsługę zgłoszenia.
Jak korzystać z czatu: W PeoPay – po zalogowaniu do aplikacji wybierz w prawym górnym rogu ikonkę słuchawki. W serwisie Pekao24 – wybierz ikonkę kontaktu dostępną przed zalogowaniem lub po zalogowaniu do serwisu.
Nasi konsultanci są do twojej dyspozycji 7 dni w tygodniu w godzinach 7.00-22.00.
Oferta leasingu dla firm
Szukasz szybkiego sposobu na sfinansowanie rozwoju swojej firmy?
W serwisie Pekao24 i aplikacji PeoPay udostępniliśmy możliwość zapoznania się z ofertą leasingu.
Załóż Skarbonkę w aplikacji PeoPay lub serwisie Pekao24, określ na co chcesz zbierać, oszczędzaj we własnym rytmie i spełniaj swoje marzenia.
Skarbonka jest powiązana z kontem oszczędnościowym. Możesz otworzyć do 10 Skarbonek do jednego konta oszczędnościowego i oszczędzać na różne cele. Samodzielnie ustawiasz czas, w jakim chcesz osiągnąć cel – możesz założyć Skarbonkę na okres od 1 miesiąca do 10 lat.
Jeśli posiadasz aktywną aplikację PeoPay, podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 możesz korzystać z dodatkowego zabezpieczenia - logowania dwuskładnikowego.
Aby potwierdzić logowanie do Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay.
Jak aktywować logowanie dwuskładnikowe 1. Po zalogowaniu do Pekao24 wybierz swój profil 2. Przejdź do Ustawień. 3. W pierwszej zakładce Bezpieczeństwo zobaczysz nową opcję – Logowanie dwuskładnikowe 4. Wybierz Zmień i włącz PeoPay. 5. Potwierdź operację w aplikacji PeoPay.
Gotowe!
Podczas kolejnego logowania do Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i odpowiednich znaków Twojego hasła poprosimy Cię dodatkowo o zalogowanie się do aplikacji PeoPay w celu potwierdzenia logowania.
Chcesz rozliczyć wspólne wyjście ze znajomymi lub zorganizować zrzutkę na prezent? Takie rozliczenia ułatwia prośba o przelew BLIK!
Możesz wybrać grupę kontaktów, dzielić rachunek na równe kwoty lub określić ich wysokość dla poszczególnych odbiorców. Możesz też siebie uwzględnić w podziale wydatków.
Wystarczy w aplikacji PeoPay wysłać prośbę o przelew do osoby z listy swoich kontaktów w telefonie. Gdy znajomy ją zaakceptuje, pieniądze w czasie rzeczywistym trafią na Twoje konto.
Na podstawie informacji zamieszczonych w bazie CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) możesz zaktualizować w Pekao24 i PeoPay takie dane jak: • nazwa firmy • kod PKD – czyli typ działalności gospodarczej wg Polskiej Klasyfikacji Działalności • datę rozpoczęcia działalności • dane adresowe firmy.
Dodatkowo ręcznie możesz zmienić dane jak: • numer telefonu • adres e-mail • adres korespondencyjny.
Zaloguj się do Pekao24 lub PeoPay i sprawdź, czy dane Twojej firmy wymagają aktualizacji.
Sprawdź tożsamość pracownika
Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie pracownik naszego banku, możesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji PeoPay lub serwisie internetowym Pekao24. Pracownik wyśle do Ciebie swoją wizytówkę. Gdy zalogujesz się do aplikacji PeoPay lub serwisu internetowego, zobaczysz jego wizytówkę z następującymi danymi: - imię i nazwisko - stanowisko, - adres placówki/centrali lub numer infolinii.
Skróciliśmy etapy logowania do serwisu Pekao24 dla wszystkich klientów, którzy korzystają z zaufanych urządzeń i funkcji zapamiętania numeru klienta.
Po uruchomieniu strony www.pekao24.pl pojawi się ekran z uzupełnionym numerem klienta. Wystarczy tylko wprowadzić wybrane losowo znaki hasła i kliknąć przycisk Zaloguj.
Szybko, wygodnie i przede wszystkim bezpiecznie.
Jak zacząć korzystać z szybkiego logowania
Podczas logowania do serwisu Pekao24 - po wprowadzeniu numeru klienta i hasła dodaj urządzenie do zaufanych.
W kolejnym kroku zaznacz opcję zapamiętania numeru klienta. Możesz także ustawić swoją nazwę urządzenia.
Potwierdź operację w aplikacji PeoPay lub kodem SMS.
Możliwość ukrycia salda w serwisie Pekao24
W Pekao24 wprowadziliśmy funkcję, która pozwala ukryć stan Twojego konta widoczny na stronie głównej serwisu.
Aby ukryć saldo rachunku głównego, skorzystaj z opcji widocznej tuż nad kwotą dostępnych środków.
Salda pozostałych rachunków możesz ukryć korzystając z opcji Dostosuj widok, która jest dostępna po prawo na stronie głównej.
Ukryte salda pozostaną niewidoczne do czasu ich odkrycia.
Każde ukryte saldo pomniejsza wartość zgromadzonych środków widoczną na widżecie z podsumowaniem sald.
Nowy Kantor Pekao24 w serwisie internetowym i aplikacji PeoPay
Planowanie zagranicznego wypoczynku lub wyjazdów służbowych staje się łatwiejsze dzięki nowej odsłonie Kantoru Pekao24.
Dzięki intuicyjnej obsłudze możesz łatwo kupić lub sprzedać waluty, na bieżąco śledzić zmiany kursów walut lub sprawdzić wykresy z trendami kursów w okresie nawet do 2 lat.
Skorzystaj z opcji personalizacji i dopasuj pulpit Kantoru Pekao24 do swoich potrzeb.
zeskanuj poniższy kod QR wykorzystując aparat w telefonie lub dedykowaną do tego aplikację
przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay.
Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie Pekao24 tutaj.
Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.