Zdalne odzyskanie dostępu do Pekao24 i odblokowanie PeoPay
Po trzykrotnym wpisaniu błędnego PIN-u dostęp do aplikacji PeoPay został zablokowany? Nie pamiętasz hasła do bankowości elektronicznej? Możesz samodzielnie odzyskać dostęp do Pekao24 i PeoPay bez konieczności kontaktu z infolinią lub oddziałem banku.
Sprawdź, jak to zrobić!
W bankowości elektronicznej ustawisz nowe hasło i przypomnisz numer klienta. Możesz odzyskać dostęp do Pekao24, jeśli:
- nie pamiętasz obecnego hasła lub numeru klienta do serwisu internetowego,
- tymczasowy PIN stracił ważność,
- masz zablokowany serwis internetowy w wyniku błędnych prób logowania (podawania hasła),
- masz zablokowane wszystkie serwisy w wyniku błędnych prób logowania.
Aby odblokować dostęp potrzebujesz:
- swoich danych osobowych i kontaktowych
- kodu, który wyślemy na Twój e-mail podany do Pekao24
- kodu, który wyślemy na Twój numer podany do SMS od Pekao24.
Zanim odblokujesz PeoPay lub Pekao24, sprawdź czy dane są aktualne:
- Zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
- Przejdź do sekcji Moje dane.
- Uaktualnij lub uzupełnij swoje dane kontaktowe.
UWAGA! Jeśli do Twojego konta nie było ustanowione dotychczas hasło, a PIN, który otrzymałeś, stracił ważność – masz możliwość wygenerowania nowego kodu PIN. Postępuj identycznie jak w przypadku ustanowienia nowego hasła.
Aktualizuj dane
Jak odzyskać hasło do konta bankowości elektronicznej lub numer klienta
Nie musisz kontaktować się z infolinią czy udawać się do placówki. Konto możesz odblokować za pomocą aplikacji PeoPay. Wystarczy poprawnie zalogować się do aplikacji, a i serwis Pekao24 zostanie odblokowany automatycznie.
Jak odblokować aplikację PeoPay?
-
Pytania i odpowiedzi
-
-
Jak odzyskać numer klienta?
-
Numer klienta znajdziesz na Karcie Klienta Banku, którą otrzymałeś przy podpisaniu umowy, na umowie o otwarcie konta lub umowie świadczenia usług maklerskich.
Jeżeli nie możesz odszukać ani Karty Klienta ani umowy, zadzwoń na Infolinię Banku 801 365 365 lub 22 59 12 232.
Klienci korzystający z usług maklerskich mogą kontaktować się z infolinią Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub +48 22 59 12 200 (w dni robocze w godz. 8:00 20:00).
Po poprawnej identyfikacji nasz konsultant prześle Ci SMS z Twoim numerem klienta. Numer ten możesz sprawdzić także w dowolnym oddziale Banku Pekao S.A.
-
-
Jak odzyskać hasło do konta bankowego w Pekao24?
-
Możesz skorzystać z dwóch opcji:
1. Aby ustanowić nowe hasło do Pekao24 potrzebujesz:- Twoich danych osobowych
- kodu, który wyślemy Ci na e-mail
- kodu, który wyślemy Ci na telefon do SMS*
*SMS płatny zgodnie z taryfą prowizji bankowych
Szczegółowe informacje dostępne są tutaj.
2. Jeżeli pamiętasz PIN do Pekao24, skontaktuj się z konsultantem infolinii (801 365 365 lub 22 59 12 232), który będzie mógł zresetować Twoje hasło lub wygenerować nowy PIN startowy.
Jeżeli nie pamiętasz numeru PIN, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub 22 59 12 200 (w dni robocze w godzinach 8:00 20:00).
-
-
Jak odzyskać kod PIN do Pekao24?
-
Numer PIN potrzebny do logowania się do Pekao24 otrzymałeś od nas SMS-em (jest ważny 48 godzin od wygenerowania), ustanowiłeś telefonicznie lub otrzymałeś listem.
Jeśli nie masz numeru klienta, zapraszamy Cię do dowolnego oddziału Banku Pekao S.A.
Jeśli masz numer klienta i hasło, zaloguj się do serwisu internetowego Pekao24 w sekcji Ustawienia/Hasło i PIN wybierz ‘Regeneruj PIN’. Nasz konsultant oddzwoni do Ciebie i przeprowadzi przez proces utworzenia nowego PIN.
Jeżeli korzystasz z usług maklerskich dyspozycję możesz złożyć u konsultanta infolinii Domu Maklerskiego pod numerami 800 105 800 lub 22 591 22 00 (w dni robocze w godzinach 8:00-20:00).
-
-
Jak mogę odblokować dostęp do Pekao24?
-
Jeśli zablokowany jest tylko serwis internetowy – zaloguj się poprawnie do aplikacji PeoPay (opcja dostępna dla klientów logujących się do PeoPay z użyciem biometrii lub hasła) lub do serwisu telefonicznego.
W celu odblokowania w serwisie telefonicznym przygotuj:- numer klienta (służy do logowania w serwisie internetowym) oraz
- PIN do Pekao24 (pamiętaj, nie jest to PIN do karty ani do aplikacji PeoPay)
- SMS-em (ważny 72 h od wygenerowania), który należy zmienić po otrzymaniu na swój własny,
- listem poleconym (ważny bez ograniczeń czasowych),
- ustanowisz go w trakcie rozmowy z konsultantem (ważny bez ograniczeń czasowych).
W przypadku braku kompletnych danych do logowania skontaktuj się z dowolną placówką banku – zadzwoń, jeśli chcesz umówić się na spotkanie.
-
-
Dlaczego podczas logowania muszę wprowadzać kod SMS lub potwierdzać logowanie przez aplikację PeoPay?
-
Od 14 września 2019 r. zmieniliśmy sposób logowania do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu jeszcze lepiej zabezpieczamy dostęp do Twoich środków.
Podczas logowania do serwisów Pekao24 poprosimy Cię dodatkowo o wprowadzenie bezpłatnego kodu autoryzacyjnego SMS lub o potwierdzenie logowania w aplikacji PeoPay – w zależności od Twojego wyboru.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
-
-
Co zrobić, gdy nie otrzymam kodu SMS do zalogowania?
-
Spróbuj ponownie pobrać kod SMS. Jeśli w dalszym ciągu nie otrzymasz kodu, skontaktuj się ze swoim operatorem komórkowym lub infolinią banku w celu sprawdzenia statusu wysłanego SMS-a.
Kontakt z konsultantem infolinii 801 365 365 lub 22 59 12 232.
-
-
Jak odblokować aplikację PeoPay?
-
PeoPay blokuje się po 3-krotnym wprowadzeniu błędnego kodu PIN. Aby odblokować aplikację PeoPay wróć do strony logowania i kliknij Zaloguj. Wprowadź numer klienta/nazwę użytkownika i przejdź dalej. Podaj numer PESEL lub inny identyfikator, którym się posługujesz. Wprowadź hasło do Pekao24 i 6-cyfrowy kod, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego. Ustal nowy kod PIN.
-
-
Jak odzyskać kod PIN do PeoPay?
-
Jeżeli nie pamiętasz kodu PIN do aplikacji, możesz go zmienić po 3-krotnej próbie wpisania. Postępuj zgodnie z instrukcjami dotyczącymi odblokowania aplikacji PeoPay.
-
-
Jak odblokować Pekao24 przez SMS?
-
Do odblokowania serwisu internetowego Pekao24 potrzebne będą Ci dwa kody PIN, które otrzymasz w wiadomości SMS i na podany adres mailowy. Aby odblokować Pekao24 przejdź na stronę logowania, następnie wybierz Pomoc w logowaniu > Chcę odzyskać dostęp do Pekao24 > Odzyskaj dostęp. Postępuj zgodnie z wyświetlanymi krokami.
-
-
-