Dzwoń na infolinię z aplikacji PeoPay

Teraz możesz szybko i wygodnie połączyć się z konsultantem naszej infolinii dzwoniąc bezpośrednio z aplikacji PeoPay - bez konieczności logowania się w serwisie IVR. 

Bez wprowadzania na klawiaturze telefonu:
  • numeru klienta 
  • PINu do serwisu telefonicznego Pekao24 (TelePekao).
Podczas takiego połączenia z konsultantem możesz:
  1. zastrzec swoją kartę,
  2. otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay,
  3. uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych,
  4. zapytać o ofertę naszego banku.
Funkcjonalność jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji PeoPay w wersji min. 4.19 na iOS i 4.20 na Android, którzy mają aktywny i niezablokowany kanał „Serwis telefoniczny – konsultant”.

Sprawdź w aplikacji PeoPay. 

Najnowszą wersję PeoPay 4.20 udostępniamy stopniowo w sklepie Goole Play. 
Wersja PeoPay 4.19 na iOS jest już dostępna w App Store. 

Nie masz aplikacji? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i sprawdź czy już możesz pobrać najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay
Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store
 
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej

Dowiedz się więcej o bankowości telefonicznej i kontaktuj się z nami tak, jak Ci wygodnie.
 

 

Jak to działa?

Krok 1.

Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay w prawym górnym rogu ekranu telefonu wybierz słuchawkę.

Krok 2.

Na dole ekranu wybierz połączenie z infolinią.

Krok 3.

Wybierz temat, wyraź zgodę na rejestrowanie rozmowy i kliknij Połącz.

Zostaniesz połączony z naszym konsultantem.