Możesz otrzymywać powiadomienia o ważnych zdarzeniach na twoich kontach w zakresie bezpieczeństwa, przelewów i kart.
Powiadomienia w Pekao24 i PeoPay
Powiadomienia bezpieczeństwa
-
Zobacz szczegóły
- Logowanie do bankowości elektronicznej
- Zmiana ustawień bezpieczeństwa
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
Powiadomienia o kontach
-
Zobacz szczegóły
- Niezrealizowany przelew z przyszłą datą (dla wszystkich kont i kwot)
- Przelew przychodzący
- Przelew wychodzący (w tym zlecenia stałe)
- Przelew wychodzący (wewnętrzny)
- Operacje BLIK
Powiadomienia dotyczą klientów indywidualnych i firm.
Aby włączyć powiadomienia w PeoPay lub Pekao24 przełącz się na profil indywidualny.
Powiadomienia o kartach
-
Zobacz szczegóły
- Nowy wyciąg do karty kredytowej
- Zbliżający się termin spłaty karty kredytowej
- Informacja o transakcji z przewalutowaniem (dla wszystkich kwot)
- Transakcja kartą
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
Inne powiadomienia
Dyspozycje i wnioski-
Zobacz szczegóły
Zmiana statusu dyspozycji np. związanej z zawieszeniem spłaty kredytu lub pożyczki oraz wniosku urzędowego do ZUS np. wniosku Rodzina 500 plus.
Powiadomienia dotyczą tylko klientów indywidualnych.
W przypadku firm powiadomienia dostępne są dla klientów, którzy logują się do konta firmowego za pomocą prywatnego numeru klienta.
Jeśli logujesz się firmowym numerem klienta, a posiadasz także prywatny numer klienta, zmień ustawienia logowania w serwisie Pekao24 lub aplikacji PeoPay po zalogowaniu na prywatny numer klienta wybierając w Pekao24: Oferty i wnioski -> Usługi -> Powiązanie logowanie do Pekao24; w PeoPay: Usługi -> Dyspozycje -> Powiązanie logowania do Pekao24.
Jeśli ta opcja nie jest dla Ciebie dostępna w serwisie Pekao24 lub PeoPay, zgłoś zmianę sposobu logowania do konta firmowego w dowolnym oddziale naszego banku.
Aby aktywować powiadomienia wybierz:
Powiadomienia możesz otrzymywać:
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
Jeśli logujesz się firmowym numerem klienta, a posiadasz także prywatny numer klienta, zmień ustawienia logowania w serwisie Pekao24 lub aplikacji PeoPay po zalogowaniu na prywatny numer klienta wybierając w Pekao24: Oferty i wnioski -> Usługi -> Powiązanie logowanie do Pekao24; w PeoPay: Usługi -> Dyspozycje -> Powiązanie logowania do Pekao24.
Jeśli ta opcja nie jest dla Ciebie dostępna w serwisie Pekao24 lub PeoPay, zgłoś zmianę sposobu logowania do konta firmowego w dowolnym oddziale naszego banku.
Aby aktywować powiadomienia wybierz:
- w serwisie internetowym Pekao24 na https://www.pekao24.pl/ – Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj
- w aplikacji PeoPay – Więcej > Ustawienia > Powiadomienia > Dostosuj
Powiadomienia możesz otrzymywać:
- w aplikacji PeoPay – bezpłatnie w formie pusha
- SMS-em – płatne 0 zł lub 0,20 zł za każdy wysłany SMS*
* zależy od konta wskazanego do pobierania opłat za SMS, zgodnie z Taryfą Prowizji i Opłat (Powiadamianie SMS).
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontaktJak włączyć powiadomienia w aplikacji PeoPay
Po zalogowaniu do aplikacji PeoPay wybierz w dolnym menu Profil.
Wybierz Ustawienia > Powiadomienia.
Kliknij Dostosuj i zaznacz powiadomienia, które chcesz otrzymywać, np. „Przelew przychodzący”.
Możesz też włączyć wszystkie powiadomienia.
Gotowe!
Powiadomienie otrzymasz od razu po wpływie na Twoje konto.