Jak zalogować się do aplikacji PeoPay i serwisu internetowego Pekao24

Sprawdź, jak zalogować się po raz pierwszy do aplikacji PeoPay. 
Dowiedz się, jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24.  Logujesz się po raz kolejny?  Zapoznaj się z instrukcją, jak to zrobić krok po kroku. 
 
Nie masz jeszcze aplikacji PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na swoim telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. 

Pobierz aplikację PeoPay z Google Play Pobierz aplikację PeoPay z App Store

Aby korzystać z aplikacji PeoPay, należy zawrzeć umowę o bankowość elektroniczną Pekao24. Aplikacja jest dostępna na telefony z systemem Android w wersji 7.0  i wyższej lub iOS w wersji 14.0 i wyższej. 
Jeśli nie zawarłeś z nami jeszcze umowy o usługę bankowości elektronicznej i telefonicznej Pekao24 (w tym o serwis internetowy i aplikację PeoPay) aktywuj ją bez wizyty w oddziale i korzystaj zdalnie z konta. Dowiedz się więcej>
Jeśli nie posiadasz konta w Banku Pekao S.A. możesz je założyć zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dowiedz się jak to zrobić. 
 



Jak zalogować się pierwszy raz do aplikacji PeoPay

Krok 1.

Uruchom aplikację PeoPay na telefonie i kliknij ZALOGUJ.

Krok 2.

Wprowadź numer klienta lub nazwę użytkownika i kliknij DALEJ.
Numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste.

Krok 3.

Wpisz swój numer PESEL lub jeśli go nie posiadasz inny identyfikator – może to być numer paszportu lub karty pobytowej albo polskiego dowodu.

Krok 4.

Wpisz otrzymany tymczasowy PIN.

Krok 5.

Ustaw hasło do Pekao24.

Krok 6.

Wprowadź kod aktywacyjny - to 6-cyfrowy numer, który otrzymasz podczas połączenia przychodzącego (IVR).

Krok 7.

Ustal 4-cyfrowy PIN do aplikacji PeoPay.

Gratulacje!

Możesz już korzystać z aplikacji PeoPay.

Jak zalogować się pierwszy raz do serwisu internetowego Pekao24

Krok 1.

Przygotuj sobie:
- numer klienta, numer klienta znajdziesz na umowie o konto osobiste
- tymczasowy PIN do serwisu Pekao24, 4-cyfrowy numer, który otrzymałeś SMS-em, ustanowiłeś telefonicznie u konsultanta lub otrzymałeś listem.

Następnie uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2.

Wprowadź numer klienta i kliknij DALEJ.

Krok 3.

Wprowadź numer PIN do serwisu internetowego Pekao24 i kliknij ZALOGUJ.

Krok 4.

Ustanów hasło i nowy PIN do serwisu Pekao24. Kliknij ZATWIERDŹ.
Hasła będziesz używać podczas kolejnego logowania do serwisu internetowego Pekao24. PIN-u będziesz potrzebować, aby zalogować się do serwisu telefonicznego m.in. w celu zresetowania hasła do serwisu internetowego Pekao24.

Krok 5.

Podczas pierwszego logowania poprosimy Cię o potwierdzenie tożsamości metodą autoryzacji, z której korzystasz w serwisie internetowym Pekao24 (kodem SMS lub potwierdzenie logowania w aplikacji mobilnej PeoPay).

Jak zalogować się kolejny raz do serwisu internetowego Pekao24?

Krok 1.

Uruchom przeglądarkę internetową i wejdź na stronę https://www.pekao24.pl

Krok 2.

Wprowadź numer klienta (znajdziesz go na umowie o konto osobiste).

Krok 3.

W wybrane losowo przez system puste pola wprowadź odpowiednie znaki Twojego hasła i kliknij przycisk ZALOGUJ.

Więcej informacji o aplikacji PeoPay znajdziesz tutaj, a o serwisie internetowym Pekao24 tutaj

Aplikacja PeoPay i serwis internetowy Pekao24 są częścią usługi bankowości elektronicznej. Wyjaśnienie tego pojęcia znajdziesz tutaj.

 

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.