E-urząd
Nie musisz wychodzić z domu, żeby załatwić sprawy urzędowe. Klienci Banku Pekao S.A. mogą korzystać z e-urzędu! Sprawdź, jak to działa!
Wybierz elektroniczny urząd i zapomnij o wizytach w placówkach!
Czy wiesz, że załatwienie wielu spraw urzędowych jest możliwe bez wychodzenia z domu? Wszystko dzięki możliwości logowania do e-urzędu w Banku Pekao S.A., który umożliwia dokonanie formalności przez internet.
Klienci Banku Pekao S.A. nie muszą zakładać dodatkowego konta – wystarczy, że zalogujesz się do serwisu Pekao24 lub aplikacji PeoPay. E-urząd w banku jest szczególnie pomocny dla osób, które nie mają czasu lub możliwości załatwić spraw osobiście.
Od 1 października 2024 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych wycofał wnioski:
- Rodzinny Kapitał Opiekuńczy (RKO) – także w wersji dla obywateli Ukrainy,
- Dofinansowanie pobytu w żłobku.
i zastąpił je nowymi wnioskami w ramach programu Aktywny rodzic.
Wnioski możesz wypełnić na platformie eZUS (dawniej PUE ZUS) logując się przez bankowość elektroniczną Banku Pekao S.A.
Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://www.zus.pl/aktywnyrodzic.
Pracujemy nad wdrożeniem wniosków z programu Aktywny rodzic w Banku Pekao S.A.
Program Rodzina 800+
Rządowe wsparcie dla rodzin, z którego mogą skorzystać rodzice i opiekunowie dzieci w wieku do 18 lat. Wniosek o świadczenie wychowawcze Rodzina 800+ możesz złożyć poprzez serwis Pekao24 lub aplikację PeoPay.
Program Dobry start
Świadczenie w programie Dobry start w wysokości 300 zł przeznaczone dla uczącego się dziecka, przyznawane raz w roku, bez względu na dochody. Wniosek o ustalenie prawa do możesz złożyć poprzez serwis Pekao24 lub aplikację PeoPay.
Profil Zaufany
Załóż profil zaufany i korzystaj bezpłatnie ze sposobu na załatwienie spraw urzędowych przez internet.
PekaoID
PekaoID to bezpłatne i cyfrowe poświadczenie „kim jesteś”, które pozwala na załatwianie wybranych spraw konsumenckich i urzędowych oraz zakup e-podpisu kwalifikowanego.
Świadczenie wspierające dla osoby z niepełnosprawnością
Świadczenie wspierające przeznaczone jest dla osób z niepełnosprawnościami, które potrzebują wsparcia w częściowym pokryciu wydatków związanych z zaspokojeniem ich szczególnych potrzeb.
Skontaktuj się z doradcą
Zamów kontakt-
Pytania i odpowiedzi
-
Co to jest e-urząd w banku?
E-urząd to usługa internetowa w Banku Pekao S.A., która pozwoli Ci w prosty i bezpieczny sposób załatwić bieżące sprawy urzędowe. Zrobisz to z dowolnego miejsca i bez wychodzenia z domu. Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości elektronicznej za pośrednictwem serwisu internetowego Pekao24 lub aplikacji PeoPay.
-
Jak skorzystać z e-urzędu bankowego?
Żeby skorzystać z e-urzędu bankowego, zaloguj się do serwisu Pekao24 lub aplikacji PeoPay. Znajdziesz tam wiele usług, które umożliwią Ci między innymi wysyłanie wniosków urzędowych przez internet. Oznacza to, że sprawy urzędowe załatwisz w dowolnym miejscu i bez wychodzenia z domu.
-
Co oferuje e-urząd Pekao?
W e-urzędzie Pekao możesz między złożyć wnioski w programach: Rodzina 800+ i Dobry start oraz wniosek o świadczenie wspierające dla osób z niepełnosprawnością. Ponadto możesz także założyć Profil Zaufany czy utworzyć PekaoID.
-