Bankowość telefoniczna jest częścią bankowości elektronicznej. Konsultanci są do Twojej dyspozycji całą dobę 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów:
519 222 222 - (opłata za połączenie według cennika operatora).
Możesz z ich pomocą sprawdzić salda rachunków i ostatnie operacje, zlecić przelew krajowy i zagraniczny na dowolny rachunek, doładowanie, sprawdzić kursy walut, otwierać i zamykać lokaty, ustanawiać, modyfikować i usuwać zlecenia automatycznej spłaty zadłużenia rachunku karty kredytowej, zmieniać limity transakcyjne, metodę autoryzacji, zamówić nowy PIN do Pekao24 oraz zablokować karty płatnicze.
Konsultant pomoże również w odblokowaniu serwisów bankowości elektronicznej Pekao24, jeśli zablokowałeś ją wprowadzając złe hasło.
Aby skorzystać z serwisu telefonicznego:
zadzwoń pod numer 519 222 222
wybierz 1 – obsługa klientów indywidualnych, następnie 2 – aby przejść do serwisu transakcyjnego
wprowadź numer klienta
zatwierdź #
wprowadź PIN
zatwierdź #
Po dokonaniu autoryzacji uzyskasz informację o saldzie oraz wysokości dostępnych środków na rachunku podstawowym. Aby wykonać inne operacje postępuj zgodnie ze wskazówkami podanymi przez lektora.
Jeżeli korzystasz z usług Biura Maklerskiego Pekao otrzymujesz dostęp do rachunku inwestycyjnego w serwisie automatycznym całodobowo albo za pośrednictwem konsultantów infolinii BM, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00, pod numerami telefonów:
800 105 800 – połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych,
22 591 22 00 – dla klientów korzystających z telefonów komórkowych, stacjonarnych lub z zagranicy.
Pełny zakres funkcji dostępnych w serwisie telefonicznym znajduje się w Wykazie funkcji serwisów.