BLIK w aplikacji PeoPay KIDS
Wystarczy, że dziecko ma Pakiet PeoPay KIDS i telefon z aplikacją PeoPay KIDS
Dziecko korzysta z BLIK kiedy chce
0 zł za korzystanie z BLIK
Otwórz Pakiet
Załóż on-lineJak włączyć BLIK?
W bankowości internetowej Pekao24 lub aplikacji PeoPay w Panelu rodzica wybierz Ustawienia i dane dziecka.
Wejdź w zakładkę Ustawienia i limity. W sekcji BLIK możesz włączyć następujące opcje:
• płatności w sklepie
• wypłatę gotówki
• płatności w internecie
• wysyłanie przelewów na telefon
• otrzymywanie przelewów na telefon
Potwierdź Regulamin wykonywania transakcji BLIK w Aplikacji PeoPay KIDS.
Jeżeli chcesz, aby Twoje dziecko mogło otrzymywać przelewy na telefon BLIK, podaj numer telefonu Twojego dziecka. Numer potwierdzisz przepisując kod z SMS, który wyślemy na numer telefonu Twojego dziecka.
Zatwierdź aktywację funkcji BLIK Twoją metodą autoryzacji.
Co zmieni się w aplikacji dziecka po włączeniu BLIK?
- W sekcji BLIK – dziecko znajdzie informacje o włączonych funkcjach BLIK: płatności w sklepie, wypłaty gotówki i płatności w internecie.
- W sekcji PRZELEWY – dziecko znajdzie informacje o włączonych opcjach dla przelewów na telefon BLIK, czyli wysyłanie i otrzymywanie przelewów na telefon BLIK.
Jak płacić w sklepie?
1. Aby płacić kodem BLIK w sklepie, rodzic ma włączyć opcję Płatności w sklepie.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS w sekcji BLIK aktywna ikona – płatności w sklepie.
Akceptuje przyciskiem POTWIERDŹ.
Jak płacić w internecie?
1. Aby płacić kodem BLIK w internecie, rodzic ma włączyć opcję Płatności w internecie.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS w sekcji BLIK aktywna ikona – płatności w internecie.
Rodzic ma 48 godzin na jej akceptację. Po tym czasie automatycznie znika z Panelu rodzica.
Akceptuje przyciskiem POTWIERDŹ.
Jak wypłacać gotówkę z bankomatu?
1. Aby wypłacić kodem BLIK w bankomacie, rodzic ma włączyć opcję Wypłaty gotówki.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS aktywna ikona – wypłaty gotówki.
W aplikacji PeoPay KIDS dziecko wybiera skrót BLIK.
Jak wysłać przelew na telefon?
1. Aby dziecko mogło zrobić przelew na telefon BLIK, rodzic ma włączyć opcję Wysyłanie przelewów na telefon.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay w sekcji PRZELEW przy Przelewach na telefon BLIK aktywna ikona wysyłanie.
Rodzic może zaakceptować, odrzucić lub zmodyfikować przelew na telefon BLIK, który dziecko wysłało do potwierdzenia.
Rodzic ma 48 godzin na akceptację. Po tym czasie prośba automatycznie znika z Panelu rodzica.
1. Aby dziecko mogło otrzymywać przelewy na telefon BLIK, rodzic ma włączyć opcję Otrzymywanie przelewów na telefon.
2. Po włączeniu funkcji pojawi się w aplikacji mobilnej PeoPay KIDS na ekranie PRZELEW przy Przelewach na telefon BLIK aktywna ikona otrzymywanie.
Twoje dziecko może być na bieżąco ze swoimi finansami dzięki funkcji - powiadomienia push. Dostanie informację zawsze, kiedy otrzyma kieszonkowe lub włączysz nową funkcję w aplikacji PeoPay KIDS.
Jak włączyć powiadomienia?
- Ustawienia telefonu - sprawdź w ustawieniach telefonu, czy dziecko ma włączoną opcję powiadomień.
- Ustawienia aplikacji PeoPay KIDS:
- w aplikacji PeoPay KIDS dziecka powiadomienia push są domyślnie włączone.
- w menu aplikacji PeoPay KIDS dziecko może edytować powiadomienia poprzez opcję Włącz/Wyłącz.
Co trzeba zrobić, aby korzystać z nowych funkcji w aplikacji PeoPay KIDS?
- ZAKTUALIZUJ dziecku aplikację PeoPay KIDS (wersja 1.5.0 lub wyższa)
Konto dla małych dzieci do 6 lat |
Konto dla dużych dzieci od 6 do 12 lat |
Konto dla nastolatka powyżej 13 lat |
-
Pliki do pobrania
Regulamin wykonywania transakcji BLIK w aplikacji PeoPay KIDS
Pobierz plikRegulamin postanowienia szczególne PeoPay KIDS
Pobierz plik -
Opłaty i prowizje
Taryfa prowizji i opłat dla klientów detalicznych – Rachunki w bieżącej ofercie banku
Pobierz plik