Płać za parkowanie w aplikacji PeoPay
Dzięki aplikacji PeoPay nie musisz ani szukać parkomatu, ani martwić się, że czas parkowania minie, zanim zdążysz wrócić do pojazdu. Znajdź tylko miejsce, w którym zostawisz samochód, a resztę załatwisz błyskawicznie dzięki aplikacji PeoPay. Kup błyskawicznie bilet parkingowy online i kontroluj naliczanie opłat za pobyt w strefie płatnego parkowania w kilkudziesięciu miastach w Polsce.
Nowość!
Teraz podczas kupowania biletu parkingowego w aplikacji PeoPay nie musisz zastanawiać się, którą strefę parkowania wybrać. Możesz skorzystać z geolokalizacji, dzięki której aplikacja podpowie Ci właściwą strefę płatnego parkowania.
Sprawdź poniżej wskazówki jak korzystać z geolokalizacji.
Jak korzystać z geolokalizacji podczas parkowania z PeoPay
Jak kupić bilet parkingowy
Odbierz darmową naklejkę w wybranym oddziale naszego banku lub pobierz ją tutaj i wydrukuj w domu. Należy zostawić ją za szybą pojazdu. Naklejka oznacza, że kupujesz bilety parkingowe w aplikacji PeoPay.
Lista miast, w których możesz skorzystać z parkowania za pomocą aplikacji PeoPay
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź.
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
Chcesz kupić bilet na autobus lub tramwaj w aplikacji?
Przejdź do strony, na której uzyskasz więcej informacji o biletach komunikacyjnych w PeoPay.
-
Jak wygląda kontrola biletu parkingowego
-
Możesz odebrać bezpłatną naklejkę do oznaczenia pojazdu w wybranych oddziałach banku lub pobrać ją tutaj i wydrukować. Jeśli nie masz naklejki, zostaw kartkę z napisem „mobiParking” za szybą lub wydrukuj winietę z aplikacji PeoPay. Dokument jest dostępny w zakładce ze szczegółami pojazdu.
-
-
Jak odwołać się od mandatu za brak biletu parkingowego, który został poprawnie zakupiony
-
Jeżeli otrzymasz niesłusznie tzw. mandat parkingowy, zgłoś reklamację w biurze Strefy Płatnego Parkowania, które odpowiada za dany rejon. Biuro skontaktuje się ze SkyCash, aby wyjaśnić problem. Reklamację można również zgłosić na portalu klienta Skycash – www.partner.skycash.com/pekaosa - dane do logowania wygenerujesz w PeoPay->Więcej->Opłaty parkingowe->Ustawienia usługi
-
-
Aplikacja wyświetla błąd podczas prób zakupu biletu parkingowego. Co zrobić
-
W przypadku trudności z zakupem biletu parkingowego w PeoPay musisz zapłacić za miejsce parkingowe w tradycyjny sposób. Zgłoś problem z funkcjonalnością, klikając słuchawkę w prawym górnym rogu w naszej aplikacji.
-
-
Czy opłacanie parkingu za pomocą aplikacji jest dostępne dla konta firmowego
-
Tak, usługa w aplikacji PeoPay jest dostępna zarówno dla klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. Zapłacisz za parkowanie przy użyciu telefonu komórkowego, korzystając z konta biznesowego.
-
-
Czy kupując bilet parkingowy w aplikacji PeoPay, zapłacę tylko za realny czas postoju
-
Tak. Możesz samodzielnie zakończyć parkowanie w dowolnym momencie wybierając „Zakończ parkowanie”. Dzięki tej funkcji kwota niewykorzystana wskutek skrócenia parkowania wróci na Twój rachunek. Jeśli z góry myślisz, że parkowanie może się przedłużyć, warto wybrać metodę START/STOP. W tym wariancie aplikacja będzie odliczała realny czas postoju.
-
-
Czy usługa szybkich płatności za parkowanie jest dostępna dla służbowych samochodów
-
Tak. Opłacanie parkingu z poziomu aplikacji PeoPay jest dostępne dla różnych pojazdów, w tym firmowych. Jedyne, co musisz podać, to numer rejestracyjny pojazdu. Możesz uzyskać dokument będący podstawą do rozliczenia z serwisu SkyCash. Dane do logowania wygenerujesz w PeoPay Opłaty parkingowe > Więcej > Ustawienia usługi > Faktury i reklamacje.
-
-
Jak zalogować się do portalu użytkownika SkyCash. Jakie dane przechowuje serwis
-
Wybierz „Opłaty parkingowe” z menu i otwórz „Ustawienia usługi”. W zakładce z fakturami i reklamacjami możesz wygenerować login i hasło, za pomocą których zalogujesz się w serwisie SkyCash. Portal służy do m.in. składania reklamacji, zamawiania faktur czy weryfikowania historii zakupów biletów parkingowych.
-
-
Ile czasu zajmuje aktywacja konta w usłudze SkyCash z poziomu aplikacji PeoPay
-
Aktywacja konta użytkownika w SkyCash poprzez aplikację PeoPay jest błyskawiczna. Wystarczy wybrać usługę z menu, zaakceptować politykę prywatności i regulamin oraz wskazać rachunek do rozliczania płatności za postój w strefach płatnego parkowania. Następnie dodajesz numer rejestracyjny pojazdu, a przed postojem określasz właściwą lokalizację i sposób rozliczenia opłaty. Z poziomu aplikacji PeoPay pobierzesz także grafikę, którą umieścisz w widocznym miejscu, np. za przednią szybą samochodu. Oczywiście możesz też napisać „mobiParking” na zwykłej kartce.
-
-
Gdzie można skorzystać z usługi
-
Usługa funkcjonuje na wybranych parkingach miejskich i prywatnych w Polsce. Listę parkingów, na których możesz z niej skorzystać znajdziesz w aplikacji PeoPay.
-
-
Kto jest dostawcą usługi zakupu biletów parkingowych
-
SkyCash Poland S.A. świadczy usługę zakupu biletów parkingowych poprzez aplikację PeoPay. Bank nie jest stroną tej umowy – pozwala jedynie na jej zawarcie między Tobą a SkyCash. Ewentualne reklamacje, które mają związek z problemami z zakupem biletu parkingowego, należy zgłaszać do SkyCash. Reklamacje dotyczące aplikacji PeoPay przyjmuje bank.
-