07.10.2025
Nowe metody weryfikacji tożsamości w procesie aktywacji PeoPay
Teraz do potwierdzenia swojej tożsamości można wybrać eDowód osobisty lub aplikację PeoPay aktywną na innym urządzeniu.
Weryfikacja eDowodem polega na zbliżeniu dowodu do czytnika NFC w telefonie i podaniu numeru CAN, który znajduje się w prawym dolnym rogu dokumentu. Dane z dowodu zostaną zaczytane do systemu bankowego.
Weryfikacja aktywną aplikacją polega na zeskanowaniu kodu QR wygenerowanego w PeoPay na innym telefonie.
Są to dodatkowe opcje weryfikacji tożsamości. Klienci, którzy nie mają eDowodu, lub nie chcą z niego skorzystać lub nie mają jeszcze aplikacji PeoPay, nadal mogą wybrać weryfikację poprzez połączenie z banku w celu odsłuchania kodu aktywacyjnego i wpisania go w PeoPay.
Więcej o nowościach w PeoPay i Pekao24 >