Zmiany w Taryfie prowizji i opłat rachunków
Informujemy, że od 1 września 2021 r. wprowadzamy zmiany dotyczące opłat i prowizji. |
Główne zmiany jakie wprowadzamy
Konta osobiste
|
Konta Walutowe
|
Karty debetowe
|
Polecenia przelewu
|
Wpłaty i wypłaty gotówki w kasie oddziału
Mogą Państwo zapłacić mniej, wypłacając i wpłacając gotówkę w punktach usługowo – handlowych. |
Wybrane nowe opłaty
|
Nowe usługi
Z myślą o bezpieczeństwie i wsparciu osób powyżej 60 roku życia zachęcamy do korzystania z przygotowanej dla Państwa Internetowej Strefy Seniora dostępnej na www.pekao.com.pl/strefaseniora. Znajdą tam Państwo wiele porad dotyczących załatwienia codziennych spraw bankowych bez konieczności wizyty w oddziale, gdzie np. transakcje wpłat i wypłat gotówki i przelewy wiążą się z prowizjami. |
Pozostałe
Zmieniamy też układ Taryfy i wprowadzamy zmiany redakcyjne. |
Gdzie uzyskają Państwo dodatkowe informacje
W zakładce Pliki do pobrania znajdą Państwo Taryfę obowiązującą od 1.09.2021r.
Jeżeli będą Państwo potrzebowali więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikami naszych placówek lub pod pod numerem telefonu: +48 519 222 222 (opłaty według cenników operatorów). Zachęcamy również do kontaktu za pomocą czatu, który jest dostępny na stronie do logowania lub po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.
Jeśli zgadzają się Państwo na te zmiany nie muszą Państwo nic robić.
Co mogą Państwo zrobić, jeżeli nie zgadzają się ze zmianami, które wprowadzamy
- złożyć do nas pisemne oświadczenie o sprzeciwie wobec wprowadzanych zmian. Oświadczenie powinni Państwo złożyć przed dniem wejścia w życie zmian. Złożenie przez Państwa takiego oświadczenia oznacza, że z dniem poprzedzającym dzień wejście w życie zmian Państwa umowa o dany produkt wygaśnie. Nie ponosicie Państwo przy tym żadnych kosztów,
- wypowiedzieć umowę (bez ponoszenia opłat) w każdym momencie przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian. Umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu, który Państwo wskażą. Ten dzień powinien się mieścić w okresie od daty otrzymania przez Państwa niniejszego pisma do dnia wejścia w życie zmian.
Jeżeli do dnia wejścia w życie zmian nie złożą Państwo pisemnego oświadczenia o braku akceptacji wprowadzanych zmian ani nie wypowiedzą umowy, zmiany będą uważane za przyjęte i obowiązujące.
Zmiany w Taryfie prowizji i opłat kart kredytowych, obciążeniowych i przedpłaconych
Od 1 września 2021 r. wprowadzamy zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych w zakresie dotyczącym kart kredytowych, obciążeniowych i przedpłaconych. |
Główne zmiany jakie wprowadzamy
Karty kredytowe
Aby uniknąć opłaty, wystarczy aktywnie korzystać z karty kredytowej i spełnić określony - w zależności od rodzaju karty - warunek wysokości obrotów wymagany do zwolnienia z opłaty w 100%. Ze szczegółami zapoznają się Państwo w Taryfie prowizji i opłat.
|
Karty obciążeniowe
Pozostałe ważne zmiany dotyczące kart kredytowych oraz kart obciążeniowych
|
Karty przedpłacone
|
Gdzie uzyskają Państwo dodatkowe informacje
W zakładce Pliki do pobrania znajdą Państwo Taryfę obowiązującą od 1.09.2021r.
Jeżeli będą Państwo potrzebowali więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikami naszych placówek lub pod numerem telefonu: +48 519 222 222 (opłaty według cenników operatorów). Zachęcamy również do kontaktu za pomocą czatu, który jest dostępny na stronie do logowania lub po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.
Jeśli zgadzają się Państwo na te zmiany nie muszą Państwo nic robić.
Co mogą Państwo zrobić, jeżeli nie zgadzają się ze zmianami, które wprowadzamy:
- złożyć do nas oświadczenie o sprzeciwie wobec wprowadzanych zmian. Oświadczenie powinni Państwo złożyć przed dniem wejścia w życie zmian. Złożenie przez Państwa takiego oświadczenia oznacza, że z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian Państwa umowa o dany produkt wygaśnie. Nie poniosą Państwo przy tym żadnych kosztów.
- wypowiedzieć umowę (bez ponoszenia opłat) w każdym momencie przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian. Umowa ulegnie rozwiązaniu w dniu, który Państwo wskażą. Ten dzień powinien się mieścić w okresie od daty otrzymania przez Państwa tego pisma do dnia wejścia w życie zmian.
Jeżeli do dnia wejścia w życie zmian, tzn. 1 września 2021 r. nie złożą Państwo oświadczenia o braku akceptacji wprowadzanych zmian ani nie wypowiedzą umowy, zmiany będą uważane za przyjęte i obowiązujące.
Zmiany w Taryfie prowizji i opłat kredytów i pożyczek
Informujemy, że od 1 września 2021 r. wprowadzamy zmiany dotyczące opłat i prowizji. |
Główne zmiany jakie wprowadzamy
Kredyt mieszkaniowy
|
Pożyczka Ekspresowa
|
Kredyt studencki
|
Pozostałe
|
Gdzie uzyskają Państwo dodatkowe informacje
W zakładce Pliki do pobrania znajdą Państwo Taryfę obowiązującą od 1.09.2021r.
Jeżeli będą Państwo potrzebowali więcej informacji, prosimy o kontakt z pracownikami naszych placówek lub pod numerem telefonu: +48 519 222 222 (opłaty według cenników operatorów). Zachęcamy również do kontaktu za pomocą czatu, który jest dostępny na stronie do logowania lub po zalogowaniu się do usługi bankowości elektronicznej Pekao24 i aplikacji PeoPay.
Jeśli zgadzają się Państwo na te zmiany nie muszą Państwo nic robić.
Co mogą Państwo zrobić, jeżeli nie zgadzają się ze zmianami, które wprowadzamy:
Złożyć do nas w terminie 30 dni – dla kredytów hipotecznych, kredytów budowlano - hipotecznych, limitu kredytowego w Eurokoncie Hipotecznym Plus lub 14 dni - dla pożyczek gotówkowych od otrzymania informacji o zmianie taryfy oświadczenie o braku akceptacji wprowadzanych zmian w taryfie i wypowiedzeniu umowy.
W takim przypadku, do końca upływu okresu wypowiedzenia określonego w umowie kredytowej, będziecie Państwo związani dotychczasowymi stawkami opłat i prowizji określonymi w taryfie.
Jeżeli we wskazanym wyżej terminie nie złożą Państwo oświadczenia o braku akceptacji wprowadzanych zmian oraz nie wypowiedzą Państwo umowy, zmiany uznamy za przyjęte i obowiązujące.