Integracja działalności maklerskiej
STRONA ARCHIWALNA
Jak korzystać z aplikacji mobilnej
Dotychczasowy serwis
Serwis mobilny CDMMobile - uproszczona wersja serwisu internetowego dostępna na telefonach komórkowych pod adresem m.cdm24.pl.
Serwis będzie dostępny do 2 lipca 2021 r.
Nowy serwis
Do aplikacji będziesz mógł się zalogować od 5 lipca 2021 r., po zmianie w systemie internetowym Pekao24 statusu serwisu "Aplikacja mobilna" na "Aktywny".
Aplikacja mobilna Pekao24Makler - w pełni funkcjonalna aplikacja mobilna dostępna na urządzenia z systemem operacyjnym Android i iOS, która zapewnia szybki i wygodny dostęp do usług maklerskich. Aplikację możesz pobrać ze sklepu Google Play lub App Store.
Aby zacząć z niej korzystać na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS i Android:
- aktywuj usługę w systemie internetowym Pekao24 www.pekao24.pl - w zakładce Ustawienia, obsługa serwisów należy zmienić status serwisu "Aplikacja mobilna" na "Aktywny",
- w kolejnym kroku przejdź do zakładki Ustawienia > Aplikacja mobilna i zamów link z dostępem do sklepu właściwego dla Twojego urządzenia mobilnego i zainstaluj aplikację na urządzeniu mobilnym. Podczas aktywacji musisz ustawić PIN, który będziesz wykorzystywał do autoryzacji operacji składanych w tej aplikacji.
Aby skorzystać z możliwości aplikacji mobilnej Pekao24Makler:
- Pobierz aplikację ze sklepu Google Play lub App Store,
- Uruchom aplikację i wprowadź swój numer Klienta oraz hasło i kliknij przycisk ZALOGUJ
Proces logowania do aplikacji mobilnej przebiega analogicznie jak logowanie do serwisu internetowego, przy użyciu posiadanego numeru Klienta i ustanowionego samodzielnie hasła, - Aktywuj aplikację po zalogowaniu jeżeli chcesz mieć możliwość składania dyspozycji i zleceń. W innym przypadku możesz pasywnie bez możliwości realizacji dyspozycji mieć wgląd w swój rachunek czy notowania.
Operację aktywacji zatwierdzisz kodem SMS, który wysyłany jest bezpłatnie na numer podanego w systemach BM Pekao telefonu do SMS.