Masz zastrzeżenia lub uwagi dotyczące usług świadczonych przez Biuro Maklerskie Pekao lub działalności Biura Maklerskiego Pekao? Złóż reklamację.
Reklamację możesz złożyć:
- pisemnie - osobiście w Centrali Biura Maklerskiego Pekao lub w placówce maklerskiej,
- listownie – wyślij ją na adres Centrali Biura Maklerskiego Pekao:
Biuro Maklerskie Pekao
ul. Żubra 1
01-066 Warszawa
- ustnie - osobiście do protokołu podczas wizyty w placówce maklerskiej.
- telefonicznie u konsultantów infolinii Biura Maklerskiego Pekao pod numerem telefonu +48 22 591 22 00, koszt połączenia wg taryfy operatora),
- za pośrednictwem poczty wewnętrznej w serwisie Pekao24 jeśli posiadasz dostęp do serwisu.
Listę placówek maklerskich BM Pekao znajdziesz tutaj >
Na Twoje życzenie, możemy potwierdzić wpływ reklamacji.
Kiedy złożyć reklamację?
Reklamacje dotyczące świadczenia usług przez BM Pekao, złóż niezwłocznie od powzięcia informacji o fakcie niewykonania lub nienależytego wykonania czynności, do których się one odnoszą, co ułatwi i przyśpieszy rzetelne ich rozpatrzenie.
Jak napisać reklamację?
Pisząc reklamację:
- opisz zdarzenie, które jest przedmiotem reklamacji,
- w miarę możliwości podaj nazwisko pracownika który Cię obsługiwał (lub okoliczności pozwalające na jego identyfikację),
- w przypadku poniesienia szkody, określ w sposób wyraźny roszczenia z tytułu reklamacji.
Do reklamacji dołącz kopie dokumentów (np. dyspozycji), których reklamacja dotyczy oraz udziel wszelkich informacji dotyczących zgłaszanych żądań niezbędnych do wyjaśnienia reklamacji.
Jakie są zasady i terminy rozpatrywania reklamacji?
Reklamacje wniesione do BM Pekao rozpatrujemy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W sprawach szczególnie skomplikowanych powyższy termin może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni, o czym poinformujemy Cię pisemnie.
Zapoznaj się z Komunikatem Dyrektora Biura Maklerskiego Pekao, w sprawie trybu i terminów składania skarg (w tym reklamacji) w Biurze Maklerskim Pekao.