-
Zobacz szczegóły
notowania w aplikacji PeoPay są dostępne dla użytkowników aplikacji PeoPay, posiadających podpisaną Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao
Skonsultuj się z doradcą
Zamów kontakt-
Pytania i odpowiedzi
-
Jak mogę otrzymać dostęp do notowań on-line?
Warunkiem uzyskania dostępu do notowań jest podpisanie "Umowy świadczenia usługi abonamentowej przez Biuro Maklerskie Pekao" (Umowy abonamentowej). Do czasu podpisania Umowy abonamentowej możesz korzystać z notowań opóźnionych o 15 minut - Pakiet STANDARD. Umowę można podpisać przy okazji otwierania rachunku inwestycyjnego lub w terminie późniejszym.
Jeżeli masz już podpisaną "Umowę abonamentową", możesz samodzielnie wybrać odpowiedni Pakiet notowań.
Pakiet notowań zmienisz w zakładce Rynek, klikając „Zmień” lub w Ustawienia>Inwestycje>Biuro Maklerskie, rozwijając sekcję „Usługi dodatkowe” i klikając w „Zmień pakiet”.
Zmianę pakietu notowań możesz zlecić również u konsultanta Serwisu Telefonicznego lub pracownika Punktu Usług Maklerskich.
-
Jaka jest opłata za korzystanie z różnych pakietów w ciągu jednego miesiąca?
Opłata będzie naliczona dla najwyższego pakietu, z którego korzystałeś w danym miesiącu.
-
Kiedy pobierane są opłaty za korzystanie z serwisów notowań?
Opłaty za korzystanie z serwisu notowań pobierane są pierwszego dnia roboczego następnego miesiąca.
-
Gdzie mogę dokonać zmiany pakietu notowań?
Pakiet notowań zmienisz w zakładce Rynek, klikając „Zmień” lub w Ustawienia>Inwestycje>Biuro Maklerskie, rozwijając sekcję „Usługi dodatkowe” i klikając w „Zmień pakiet”.
Zmianę możesz również zlecić konsultantowi Serwisu telefonicznego lub pracownikowi Punktu Usług Maklerskich.
-
Jak mogę otrzymać dostęp do notowań on-line?
-
Pliki do pobrania