Rachunek inwestycyjny w Biurze Maklerskim Pekao to wiele możliwości i rozwiązań inwestycyjnych.
Dzięki nim jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby doświadczonych i wymagających inwestorów oraz każdego, kto chce zacząć aktywne inwestowanie zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznych rynkach finansowych. Dzięki zintegrowanej ofercie Biura Maklerskiego Pekao i Banku Pekao S.A. w jednym miejscu możesz zarządzać swoimi inwestycjami oraz korzystać z oferty produktów bankowych i inwestycyjnych.
Jak zacząć korzystać
Rachunek inwestycyjny możesz otworzyć w dowolnym Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao, podpisując Umowę świadczenia usług maklerskich przez Biuro Maklerskie Pekao.
Jeśli nie posiadasz rachunku inwestycyjnego w BM Pekao, a jesteś Klientem Banku Pekao i korzystasz z usługi Pekao24 lub aplikacji PeoPay – otwórz rachunek inwestycyjny on-line.
Podpisując Umowę otrzymasz automatycznie dostęp do bankowości elektronicznej i telefonicznej (serwis internetowy, telefoniczny, aplikacja mobilna) umożliwiającej zarządzanie rachunkiem inwestycyjnym w wygodnej dla Ciebie formie oraz realizację inwestycji w ramach rynków polskich i zagranicznych. Możesz również rozszerzyć zakres produktów i usług z których będziesz korzystać w Biurze Maklerskim Pekao dzięki czemu zyskasz możliwość:
- wykonywania zleceń nabycia lub zbycia na rynku derywatów,
- składania zleceń krótkiej sprzedaży,
- dostępu do notowań on-line oraz serwisu analitycznego,
- składania zleceń z Odroczonym Terminem Płatności.
Korzystanie z powyższych usług wymaga ich aktywacji lub podpisania dodatkowej umowy.
Dostęp do usługi
Ze swojego rachunku inwestycyjnego możesz korzystać w:
- Serwisie internetowym Pekao24Makler
pod adresem www.pekao24.pl - Aplikacji mobilnej PeoPay
do pobrania pod adresem www.impekao24.pl/app - Platformie inwestycyjnej eTrader Pekao
do pobrania pod adresem www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie/klient-indywidualny/inwestowanie-online/pobieranie-aplikacji-etrader.html - Serwisie telefonicznym Pekao24Makler
przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu w serwisie automatycznym, lub w dni robocze w godzinach od 8.00 do 20.00 w serwisie konsultantów, pod numerem telefonu +48 22 591 22 00 (opłata wg. cennika operatora) - Punkcie Usług Maklerskich
zlokalizowanym najbliżej www.pekao.com.pl/placowki-i-bankomaty.html