Archiwizacja danych sprzed 1 stycznia 2020 r. w serwisie Pekao24Makler
12-13 czerwca 2021 r. wykonamy archiwizację danych sprzed 1 stycznia 2020 r. dostępnych w serwisie Pekao24Makler z poziomu sekcji:
- historia zleceń,
- historia papierów,
- historia operacji,
- historia codziennych rozliczeń rynkowych,
- historia rachunku zabezpieczającego,
- wyciągi i potwierdzenia – pobieranie wyciągu za wskazany dzień.
Jeśli chcesz je zachować wygeneruj i pobierz pliki tekstowe lub PDF przed 12 czerwca 2021 r.
Po 13 czerwca 2021 r. archiwalną historię uzyskasz składając dyspozycję w PUM lub u konsultantów serwisu telefonicznego Pekao24Makler - opłata za sporządzenie historii rachunku zgodna z Taryfą prowizji i opłat.
Archiwizacja ma na celu optymalizację wydajności serwisu i wzrost komfortu korzystania z Pekao24Makler.
Jeśli masz pytania skontaktuj się z konsultantami naszej infolinii w dni robocze w godzinach 10.00-18.00 pod numerami 800 105 800 lub 22 591 22 00 (koszt połączenia według taryfy operatora).