Przeniesienie pełnozakresowej obsługi maklerskiej do II Oddziału w Grudziądzu, przy ul. Groblowej 7.
Od 19 czerwca 2023 roku Punkt Obsługi Klienta wraz z pełnozakresową obsługą Twojego rachunku inwestycyjnego, w tym obsługą zleceń na rynku wtórnym, dotychczas funkcjonujący przy ul. Chełmińskiej 68 w Grudziądzu zostanie przeniesiony do II Oddziału w Grudziądzu, przy ul. Groblowej 7.
Co ta zmiana oznacza dla Ciebie
- numer Twojego rachunku inwestycyjnego nie ulega zmienie, wszystkie produkty, z jakich korzystasz także pozostają bez zmian,
- w nowej lokalizacji możesz być obsłużony w zakresie:
- obsługi zleceń na rynku wtórnym,
- obsługi dyspozycji i zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych otwartych,
- aktualizacji swoich danych osobowych i teleadresowych,
- regeneracji nr PIN umożliwiającego dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem kanałów zdalnych w ramach usługi Pekao24Makler,
- obsługi finansowej rachunku inwestycyjnego (wpłaty, wypłaty, przelewy),
- sprawy związane z realizacją swoich inwestycji możesz zrealizować przez serwis internetowy lub aplikację PeoPay,
- jeżeli Twoja sprawa wymaga kontaktu z doradcą, zapraszamy Cię do dowolnego POK. Możesz umówić wizytę w wybranej placówce maklerskiej podczas rozmowy z konsultantem infolinii.
Pełną listę POK znajdziesz na stronie www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie.
W przypadku pytań skontaktuj się z nami:
- osobiście – w każdym POK,
- telefonicznie pod numerami:
800 105 800 lub +48 22 591 22 00
(koszt połączenia wg cennika operatora), - mailowo w serwisie internetowym Pekao24.