Nowość

Nowość

31.03.2023 r. wyłączamy możliwość logowania przez stronę www.cdm24.pl

31 marca 2023 r. wyłączamy możliwość logowania do serwisu internetowego przez stronę www.cdm24.pl

5 lipca 2021 r. obsługa Twojego rachunku inwestycyjnego została przeniesiona z serwisu CDMInternet do serwisu internetowego Pekao24. Na stronie www.cdm24.pl znajdziesz informacje pomocne w przejściu przez proces logowania do systemu Pekao24.


CO TO ZNACZY

Po 31 marca 2023 r. dostęp do serwisu internetowego będzie możliwy tylko przez stronę www.pekao24.pl


CO POWINIENEŚ ZROBIĆ

Do serwisu internetowego loguj się przez stronę www.pekao24.pl przy użyciu nowego numeru Klienta oraz ustanowionego przez Ciebie hasła.

Jeśli nie logowałeś się po 5 lipca 2021 r. będziesz potrzebował nowego numeru Klienta (CIS) i PINu do pierwszego logowania do bankowości elektronicznej, które wysłaliśmy w dwóch oddzielnych przesyłkach na wskazany przez Ciebie adres do korespondencji.


NIE ZNASZ NOWEGO NUMERU KLIENTA I PINu

Jeśli nie znasz swojego nowego numeru Klienta i PINu, możesz je uzyskać na kilka sposobów:

Do 31 marca 2023 r.

  • Zaloguj się na stronie www.cdm24.pl
    jeśli pamiętasz numer Klienta i CIS którymi logowałeś się do serwisu CDMInternet
  • Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 22 591 22 00
    w dni robocze w godzinach 8.00-20.00
  • Udaj się do jednej z placówek maklerskich
    listę placówek znajdziesz na naszej stronie internetowej

Po 31 marca 2023 r.

  • Zadzwoń na naszą infolinię pod numer 22 591 22 00
    w dni robocze w godzinach 8.00-20.00 
  • Udaj się do jednej z placówek maklerskich
    listę placówek znajdziesz na naszej stronie internetowej


POTRZEBUJESZ WĘCEJ INFORMACJI?

Skontaktuj się z konsultantami naszej infolinii w dni robocze w godzinach 8.00-20.00 pod numerem 22 591 22 00 (koszt połączenia według taryfy operatora).