Wyłączenie dostępu do serwisu Pekao24Makler w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że 16.10.2018 r. dostęp do rachunku inwestycyjnego i usług Domu Maklerskiego Pekao w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone zostanie wyłączony.
Dostęp do rachunków inwestycyjnych, obsługa zleceń i dyspozycji oraz podgląd notowań giełdowych umożliwia aplikacja na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android. Zachęcamy do pobrania i korzystania z aplikacji na tych urządzeniach.
Aplikację z serwisem Pekao24Makler można pobrać:
- poprzez oficjalne sklepy z aplikacjami - dla systemów: iOS (App Store), Android (Sklep Play),
- w serwisie internetowym Pekao24Makler - zakładka Usługi maklerskie > Ustawienia - Aplikacja mobilna - korzystając z opcji: Pobierz aplikację,
- poprzez stronę mobilną: impekao24.pl/app.
Informacje dotyczące usług mobilnych świadczonych przez Dom Maklerski Pekao dostępne są na stronie www.dm.pekao.com.pl w dziale: Bankowość elektroniczna > Pekao24Makler > Aplikacja mobilna - Serwis transakcyjny.
Przypominamy również o ofercie specjalnej dedykowanej klientom korzystającym z obsługi maklerskiej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, która obejmuje promocyjne stawki prowizji.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Domu Maklerskiego Pekao pod numerami:
- 800 105 800 (połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych);
- +48 22 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych - opłata według cennika operatora).
Z poważaniem,
Dom Maklerski Pekao