Nowość

Nowość

Wyłączenie dostępu do serwisu Pekao24Makler w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone.

Szanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, że 16.10.2018 r. dostęp do rachunku inwestycyjnego i usług Domu Maklerskiego Pekao w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone zostanie wyłączony. 

Wyłączenie dostępu do serwisu Pekao24Makler w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone.

Dostęp do rachunków inwestycyjnych, obsługa zleceń i dyspozycji oraz podgląd notowań giełdowych umożliwia aplikacja na urządzenia mobilne z systemami  iOS i Android. Zachęcamy do pobrania i korzystania z aplikacji na tych urządzeniach. 

Aplikację z serwisem Pekao24Makler można pobrać:

  • poprzez oficjalne sklepy z aplikacjami - dla systemów: iOS (App Store), Android (Sklep Play),
  • w serwisie internetowym Pekao24Makler - zakładka Usługi maklerskie > Ustawienia - Aplikacja mobilna - korzystając z opcji:  Pobierz aplikację,
  • poprzez stronę mobilną: impekao24.pl/app.


Informacje dotyczące usług mobilnych świadczonych przez Dom Maklerski Pekao dostępne są na stronie www.dm.pekao.com.pl w dziale: Bankowość elektroniczna > Pekao24Makler > Aplikacja mobilna - Serwis transakcyjny. 


Przypominamy również o ofercie specjalnej dedykowanej klientom korzystającym z obsługi maklerskiej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, która obejmuje promocyjne stawki prowizji. 

 

Wyłączenie dostępu do serwisu Pekao24Makler w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone.                              Wyłączenie dostępu do serwisu Pekao24Makler w aplikacji mobilnej dla systemu Windows Phone.



W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Domu Maklerskiego Pekao pod numerami:

  • 800 105 800 (połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych);
  • +48 22 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych - opłata według cennika operatora).


Z poważaniem, 
Dom Maklerski Pekao