Archiwizacja danych w serwisie Pekao24Makler za 2016 r.
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że w dniach 12-13 maja 2018 r. zostanie wykonana archiwizacja danych
za 2016 r. dostępnych w serwisie Pekao24Makler.
Archiwizacja dotyczy następujących sekcji serwisu Pekao24Makler:
- historia zleceń,
- historia papierów,
- historia operacji,
- historia codziennych rozliczeń rynkowych,
- historia rachunku zabezpieczającego,
- wyciągi i potwierdzenia – pobieranie wyciągu za wskazany dzień oraz potwierdzeń transakcji,
- historia rachunku pieniężnego KS.
W wyniku archiwizacji w serwisie Pekao24Makler, nie będzie możliwości pobrania danych o operacjach wykonanych przed 1 stycznia 2017 r. Klientów zainteresowanych zachowaniem danych za 2016 r.,
prosimy o wygenerowanie i pobranie plików PDF przed planowanym terminem archiwizacji.
Po 13 maja 2018 r. będzie można uzyskać historię archiwalną składając stosowną dyspozycję w PUM
lub u konsultantów serwisu telefonicznego Pekao24Makler - opłata za sporządzenie historii Rachunku
zgodna z Taryfą prowizji i opłat.
Archiwizacja ma na celu optymalizację wydajności serwisu i wzrost komfortu korzystania z Pekao24Makler.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią Domu Maklerskiego Pekao pod numerami:
- 800 105 800 (połączenie bezpłatne, dostępne dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych);
- +48 22 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według cennika operatora).
Z poważaniem,
Dom Maklerski Pekao