Inwestuj zdalnie

Inwestuj zdalnie! Zobacz jak korzystać z Pekao24

aplikacja mobilna PeoPay inwestuj w produkty rynku kapitałowego przez urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android
serwis internetowy Pekao24 szybki dostęp do rachunku inwestycyjnego i najszerszy zakres funkcji
serwis telefoniczny Pekao24Makler konsultanci Biura Maklerskiego Pekao są do Twojej dyspozycji w dni robocze od 8.00 do 20.00, serwis automatyczny przez całą dobę
dostęp do notowań giełdowych on-line za pośrednictwem aplikacji mobilnej, serwisu internetowego oraz u konsultantów infolinii BM Pekao
szybkie przelewy pomiędzy kontem osobistym w Banku Pekao S.A. a rachunkiem inwestycyjnym w Biurze Maklerskim Pekao
analizy i komentarze materiały analityczne przygotowane przez Biuro Analiz Inwestycyjnych Biura Maklerskiego Pekao

Inwestuj z Biurem Maklerskim Pekao bez wychodzenia z domu. Dzięki usłudze Pekao24 otrzymujesz szybki i wygodny dostęp do produktów i usług Biura Maklerskiego wszędzie tam gdzie masz dostęp do internetu lub telefonu.

Wybierz wygodną dla siebie formę dostępu do rachunku inwestycyjnego i korzystaj bez ograniczeń!

Sprawdź jak korzystać z Pekao24

Pobierz instrukcję

Wejdź na stronę www.pekao24.pl


Serwis internetowy Pekao24 to platforma umożliwiająca dostęp do rachunku inwestycyjnego, bogatej oferty produktów rynku kapitałowego oraz notowań giełdowych i informacji rynkowych, za pośrednictwem komputera z dostępem do internetu.


Jak się zalogować?

  • Wejdź na stronę www.pekao24.pl następnie kliknij w niebieski baner Dotychczasowy serwis Pekao24 ZALOGUJ SIĘ.
  • Po wyświetleniu strony w sekcji LOGOWANIE wprowadź swój numer Klienta i kliknij „Dalej”.
  • Jeśli logujesz się pierwszy raz, w pola wskazane przez system wpisz 4-cyfrowy numer PIN (otrzymany w wiadomości SMS – ważny 48 godzin od wygenerowania – lub ustanowiony telefonicznie u konsultanta lub otrzymany listem pocztowym), a następnie ustal swoje indywidualne hasło.
    Bezpieczne hasło powinno składać się z wielkich i małych liter, cyfr i znaków specjalnych (np. ?, #, @, &) i nie powinno być słowem występującym w słowniku, ani hasłem używanym w innych serwisach internetowych. Ustanawiając hasło, możesz sprawdzić poziom jego bezpieczeństwa.
  • Jeśli logowałeś się już do serwisu, w puste pola wybrane losowo przez system wprowadź znaki z ustanowionego przez Ciebie hasła (np. jeśli pola 2, 4, 5, 7 są puste, wprowadź drugi, czwarty, piąty i siódmy znak hasła). Niezależnie od długości ustanowionego hasła zawsze prezentowanych jest 16 pól.
  • Pamiętaj! Z hasła będziesz korzystał przy każdym kolejnym logowaniu do serwisu internetowego oraz aplikacji mobilnejZachowaj numer PIN, aby móc logować się do serwisu telefonicznego Pekao24Makler, w którym możesz m.in. samodzielnie odsłuchać informację o stanie rachunku, realizacji zleceń lub połączyć się z konsultantem w celu złożenia dyspozycji.
  • Jeżeli korzystasz z bankowości elektronicznej Banku Pekao S.A. po zalogowaniu się do serwisu prezentowana będzie STRONA GŁÓWNA zawierająca podsumowanie Twoich finansów z podziałem na sekcje: Aktywa (rachunki, lokaty, fundusze), Kredyty i karty oraz Usługi maklerskie.
  • Do serwisu Pekao24Makler przejdziesz wybierając po zalogowaniu zakładkę Usługi Maklerskie dostępną nad menu, lub wybierając na stronie głównej w sekcji Usługi Maklerskie link lista rachunków inwestycyjnych w BM Pekao. Nastąpi zmiana nawigacji i uzyskasz dostęp do funkcji umożliwiających dysponowanie rachunkiem inwestycyjnym.

Więcej informacji >>

Pobierz aplikację z Google Play lub App Store

           


Aplikacja mobilna PeoPay to nowoczesna forma dostępu do rachunków inwestycyjnych, dzięki której możesz jeszcze wygodniej inwestować w produkty rynku kapitałowego wykorzystując urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android.

Pierwsze kroki z PeoPay
Sprawdź jak zalogować się i zacząć korzystać z aplikacji PeoPay. Dowiedz się więcej o logowaniu za pomocą biometrii.

Więcej informacji >>

Zadzwoń pod numer 800 105 800 * lub 22 591 22 00 **


Korzystaj z dostępu do rachunku inwestycyjnego przez telefon w serwisie automatycznym (IVR) lub za pośrednictwem konsultanta infolinii BM. Aby skorzystać z serwisu telefonicznego musisz posiadać telefon z funkcją wybierania tonowego, numer Klienta oraz numer PIN.

Konsultanci serwisu telefonicznego są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8.00-20.00. Serwis automatyczny (IVR) dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę.


Jak się zalogować?

Zadzwoń na numer infolinii - lektor zaprezentuje Ci główne menu serwisu. Wybierając odpowiednie klawisze w telefonie możesz samodzielnie uzyskać podstawowe informacje o rachunku a także uzyskać połączenie z konsultantem. W każdej chwili możesz wrócić do głównego menu wybierając klawisz 9 lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz 0.

1  Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia
2  Automatyczna obsługa rachunku inwestycyjnego


1  
Informacja o stanie rachunku
2  Informacja o realizacji zleceń
8  Zmiana rachunku inwestycyjnego
9  Powrót do menu
0  Połączenie z konsultantem
* Powrót do poprzedniej funkcji

3  Zmiana numeru PIN
4  Pomoc techniczna Pekao24Makler
0  Połączenie z konsultantem

* dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych – opłata za jeden impuls
** dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według taryfy operatora

Więcej informacji >>

  • Pytania i odpowiedzi
    • Gdzie mogę odnaleźć Numer Klienta?

      Numer klienta, zwany również Identyfikatorem Klienta:

      • znajdziesz w Umowie świadczenia usług maklerskich,
      • otrzymasz w dowolnej placówce maklerskiej BM Pekao - lista placówek maklerskich BM Pekao jest dostępna pod adresem www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie/pum.html.
    • W jaki sposób uzyskałem numer PIN?

      Numer PIN mogłeś uzyskać:

      • w wiadomości SMS wysłanej na wskazany w placówce maklerskiej numer telefonu,
      • listem zwykłym na wskazany w placówce maklerskiej adres korespondencyjny,
      • ustanawiajac go telefonicznie w serwisie automatycznym, po kontakcie ze strony pracownika infolinii.
    • Gdzie mogę zamówić nowy numer PIN ?

      Nowy numer PIN możesz zamówić:

      • osobiście w dowolnej placówce maklerskiej - lista placówek maklerskich BM Pekao jest dostępna pod adresem www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie/pum.html,
      • telefonicznie pod numerami telefonów: 800 105 800 (dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych – opłata za jeden impuls), (22) 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według taryfy operatora) w dni robocze w godz. 8.00 – 20.00. Aby zamówic PIN telefonicznie musisz posiadać w BM Pekao aktualny adres korespondencyjny oraz numer telefonu do kontaktu.
    • Jak mogę anulować hasło ?

      Hasło możesz anulować:

      • telefonicznie pod numerami telefonów: 800 105 800 (dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych – opłata za jeden impuls), (22) 591 22 00 (dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według taryfy operatora) w dni robocze w godz. 8.00 – 20.00, po dokonaniu autoryzacji przy użyciu numeru Klienta oraz kodu PIN do usługi TelePekao,
      • osobiście w dowolnej placówce maklerskiej - lista placówek maklerskich BM Pekao jest dostępna pod adresem www.pekao.com.pl/biuro-maklerskie/pum.html.
  • Pliki do pobrania

Formularz kontaktowy

Pola oznaczone gwiazdką (*) są wymagane.

Strona korzysta z reCAPTCHA i obowiązują polityka prywatności oraz warunki korzystania z usług Google.