Zadzwoń pod numer 800 105 800 * lub 22 591 22 00 **
Korzystaj z dostępu do rachunku inwestycyjnego przez telefon w serwisie automatycznym (IVR) lub za pośrednictwem konsultanta infolinii BM. Aby skorzystać z serwisu telefonicznego musisz posiadać telefon z funkcją wybierania tonowego, numer Klienta oraz numer PIN.
Konsultanci serwisu telefonicznego są do Twojej dyspozycji w dni robocze w godzinach 8.00-20.00. Serwis automatyczny (IVR) dostępny jest dla Ciebie przez całą dobę.
Jak się zalogować?
Zadzwoń na numer infolinii - lektor zaprezentuje Ci główne menu serwisu. Wybierając odpowiednie klawisze w telefonie możesz samodzielnie uzyskać podstawowe informacje o rachunku a także uzyskać połączenie z konsultantem. W każdej chwili możesz wrócić do głównego menu wybierając klawisz 9 lub połączyć się z konsultantem wybierając klawisz 0.
1 Połączenie z konsultantem w celu złożenia zlecenia
2 Automatyczna obsługa rachunku inwestycyjnego
1 Informacja o stanie rachunku
2 Informacja o realizacji zleceń
8 Zmiana rachunku inwestycyjnego
9 Powrót do menu
0 Połączenie z konsultantem
* Powrót do poprzedniej funkcji
3 Zmiana numeru PIN
4 Pomoc techniczna Pekao24Makler
0 Połączenie z konsultantem
* dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych – opłata za jeden impuls
** dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych – opłata według taryfy operatora
Więcej informacji >>