Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay

Sprawdź, jak łatwo kupisz bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay – bez konieczności szukania automatu czy kiosku. Nie musisz mieć ani gotówki, ani karty płatniczej w portfelu. Wystarczy Ci smartfon z dostępem do sieci, aplikacją PeoPay i odpowiednią kwotą na koncie. Za pomocą aplikacji PeoPay zalogujesz się na rachunek w naszym banku i błyskawicznie zapłacisz za bilety miejskie.
 

Nowość!
Teraz po zakupie biletu w PeoPay na autobus, tramwaj czy metro nie musisz logować się do aplikacji i nie musisz mieć dostępu do internetu, aby sprawdzić status biletu i pokazać go do kontroli. 
Na stronie startowej aplikacji automatycznie pojawi się skrót z cyferką wskazującą liczbę aktywnych biletów. Wystarczy tapnąć na skrót aby wyświetlić szczegóły biletu.
 

Jak kupić bilet komunikacji miejskiej:

Krok 1:

Włącz aplikację PeoPay i zaloguj się na konto bankowe. Jeśli chcesz kupić bilet komunikacji miejskiej po raz pierwszy, musisz aktywować usługę SkyCash. Na widżecie dla biletów komunikacji kliknij w przycisk Aktywuj.

Krok 2:

Zaakceptuj regulamin i politykę prywatności usługodawcy. Następnie wybierz rachunek, z którego będą pobierane opłaty za bilety komunikacji miejskiej. Potwierdź decyzję wybraną metodą autoryzacji, np. wpisaniem kodu PIN.

Krok 3:

Kliknij Kup bilet i wpisz miasto, w którym chcesz kupić bilet komunikacji miejskiej. Przejdź do odpowiedniej kategorii biletów – normalnych lub ulgowych. W zależności od lokalizacji możesz kupić m.in. bilety autobusowe czy tramwajowe.
Aplikacja PeoPay z usługą SkyCash pozwala na zakup biletów miejskich jednorazowych, czasowych, imiennych, na okaziciela, pojedynczych lub grupowych. W przypadku niektórych miejscowości należy podać także numer linii lub numer boczny pojazdu, którym chcesz podróżować. Jeśli poruszasz się tymi samymi trasami, dodaj najczęściej kupowane bilety do ulubionych, dotykając symbolu serca.

Krok 4:

Określ liczbę biletów. Kliknij „Kup bilet”. Przejdź do podsumowania i kliknij „Potwierdź”. Wyświetli Ci się komunikat oznajmiający prawidłowy przebieg płatności.
Jeśli w Twoim mieście należy dodatkowo skasować bilet np. za pomocą kodu QR to otrzymasz taką informację w aplikacji. W tym celu należy zeskanować kod QR w autobusie, tramwaju czy przy bramkach wejściowych do metra.

Krok 5:

Aktywne bilety będą dostępne z poziomu skrótu na stronie startowej aplikacji. Wystarczy tapnąć na skrót, aby wyświetlić szczegóły biletu.

Nie musisz logować się do PeoPay i nie musisz mieć dostępu do internetu, aby sprawdzić status biletu i pokazać go do kontroli.

Usługa dotyczy zakupu biletów komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce.

Lista miast, w których możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z aplikacją PeoPay.

Usługa "Bilety komunikacyjne" dostępna jest dla klientów z umową o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.

Zaloguj się do aplikacji i sprawdź.

Nie masz aplikacji PeoPay? 
Przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.  

 

Chcesz płacić za parkingi w aplikacji? 
Przejdź do strony, na której uzyskasz więcej informacji o opłatach parkingowych w PeoPay.

  • Jak okazać aktywne bilety miejskie do kontroli?

    • Włącz aplikację PeoPay, zaloguj się na konto bankowe i otwórz „Bilety komunikacyjne” z menu w prawym dolnym rogu. Wybierz aktywny bilet i kliknij „Szczegóły”. Okaż kod QR oraz informacje kontrolerowi, który sprawdzi ważność biletu za pomocą skanera lub odczyta dane z podsumowania.
  • Kto jest dostawcą usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej?

    • Usługę świadczy SkyCash Poland S.A. Akceptując regulamin usługi SkyCash, zawierasz umowę o zakup biletu z tym podmiotem. Bank nie jest stroną tej umowy – umożliwia jedynie jej zawarcie. Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi zakupu biletu należy składać do SkyCash, natomiast reklamacje dotyczące samej aplikacji PeoPay należy składać do banku.
Aplikacja PeoPay jest częścią usługi bankowości elektronicznej. Co to takiego? Sprawdź tutaj.