Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay
Sprawdź, jak łatwo kupisz bilety komunikacji miejskiej w aplikacji PeoPay – bez konieczności szukania automatu czy kiosku. Nie musisz mieć ani gotówki, ani karty płatniczej w portfelu. Wystarczy Ci smartfon z dostępem do sieci, aplikacją PeoPay i odpowiednią kwotą na koncie. Za pomocą aplikacji PeoPay zalogujesz się na rachunek w naszym banku i błyskawicznie zapłacisz za bilety miejskie.
Nowość!
Teraz po zakupie biletu w PeoPay na autobus, tramwaj czy metro nie musisz logować się do aplikacji i nie musisz mieć dostępu do internetu, aby sprawdzić status biletu i pokazać go do kontroli.
Na stronie startowej aplikacji automatycznie pojawi się skrót z cyferką wskazującą liczbę aktywnych biletów. Wystarczy tapnąć na skrót aby wyświetlić szczegóły biletu.
Jak kupić bilet komunikacji miejskiej:
Usługa dotyczy zakupu biletów komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce.
Lista miast, w których możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z aplikacją PeoPay.
Usługa "Bilety komunikacyjne" dostępna jest dla klientów z umową o usługę bankowości elektronicznej Pekao24.
Zaloguj się do aplikacji i sprawdź.
Nie masz aplikacji PeoPay?
Przejdź do sklepu z aplikacjami na telefonie i pobierz najnowszą wersję PeoPay. Więcej o PeoPay.
Chcesz płacić za parkingi w aplikacji?
Przejdź do strony, na której uzyskasz więcej informacji o opłatach parkingowych w PeoPay.
-
Jak okazać aktywne bilety miejskie do kontroli?
-
Włącz aplikację PeoPay, zaloguj się na konto bankowe i otwórz „Bilety komunikacyjne” z menu w prawym dolnym rogu. Wybierz aktywny bilet i kliknij „Szczegóły”. Okaż kod QR oraz informacje kontrolerowi, który sprawdzi ważność biletu za pomocą skanera lub odczyta dane z podsumowania.
-
-
Jakie dane trzeba podać podczas zakupu biletu poprzez aplikację PeoPay?
-
Aplikacja do kupowania biletów może wymagać podania numeru linii i numeru bocznego pojazdu, imienia i nazwiska oraz numeru dokumentu pasażera lub początku okresu ważności biletu. Zakres niezbędnych informacji jest zależny od wybranej lokalizacji i rodzaju biletu.
-
-
Jakie rodzaje biletów komunikacji miejskiej są dostępne w aplikacji PeoPay?
-
Rodzaje biletów komunikacji miejskiej są zależne od środka transportu i miejscowości. Użytkownicy aplikacji mogą kupować m.in. bilety jednorazowe, czasowe, weekendowe, strefowe, dzienne, nocne, rodzinne czy na przewóz zwierząt i rzeczy.
-
-
W jakich miejscowościach działa aplikacja do kupowania biletów PeoPay?
-
Usługa jest dostępna w kilkudziesięciu miastach, m.in. w Białej Podlaskiej, Częstochowie, Gnieźnie, Kołobrzegu, Krakowie, Łodzi, Olsztynie, Płocku, Rzeszowie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Zakopanem. Pełna lista jest dostępna tutaj.
-
-
Gdzie znajdę regulamin usługi SkyCash?
-
Regulamin jest dostępny podczas aktywacji usługi Bilety komunikacyjne w PeoPay. Po zaakceptowaniu znajdziesz go również w e-Dokumentach w PeoPay.
-
-
Aplikacja sygnalizuje błąd, kiedy chcę kupić bilet miejski. Co zrobić?
-
Jeżeli zakup biletu komunikacji miejskiej jest niemożliwy w PeoPay, kup bilet tradycyjny. Możesz zgłosić ewentualne problemy, klikając w symbol słuchawki w prawym górnym rogu ekranu.
-
-
Jak zalogować się do portalu użytkownika SkyCash. Jakie informacje tam znajdę?
-
Instrukcję i adres portalu SkyCash znajdziesz, wybierając „Bilety komunikacyjne”, a następnie „Usługi” oraz „Faktury i reklamacje”. Po zalogowaniu się na portalu możesz złożyć reklamację, zamówić fakturę i sprawdzić historię zakupów biletów miejskich.
-
-
Kto jest dostawcą usługi zakupu biletów komunikacji miejskiej?
-
Usługę świadczy SkyCash Poland S.A. Akceptując regulamin usługi SkyCash, zawierasz umowę o zakup biletu z tym podmiotem. Bank nie jest stroną tej umowy – umożliwia jedynie jej zawarcie. Reklamacje związane z nieprawidłowym wykonaniem usługi zakupu biletu należy składać do SkyCash, natomiast reklamacje dotyczące samej aplikacji PeoPay należy składać do banku.
-
-
Kupuje bilet w PeoPay i wyskakuje mi komunikat o błędzie - co robić?
-
Może to być spowodowane tymczasowymi problemami technicznymi. W tej sytuacji należy odczekać lub kupić bilet inną drogą. Jeśli w wyniku błędu dojdzie do obciążenia konta należy zgłosić reklamację w banku.
-